Mitä karmivaa tässä on? Kukapa ei joskus haluaisi lepuuttaa hermojaan.
Kommentit (17)
Mitään karmivaahan tuossa ei sinänsä ole. Jokaisen vanhemman toive ainakin joskus.
No sehän riittää herkimmille, että mainitaan samassa lauseessa "Facebook" ja "karmiva"...
Niin on jo vikaa päässä. Mä ymmärrän että ärsyttää kitinä tai tappelut, mutta että yksi ja nelivuotiaan leikit?
Niin on jo vikaa päässä. Mä ymmärrän että ärsyttää kitinä tai tappelut, mutta että yksi ja nelivuotiaan leikit?
Esimerkiksi karjumisleikit, leijonan puremisleikit, painileikit, kiipeilyleikit, tavaroidenheittelyleikit ärsyttää välillä.
vähän leikillään.
Ja kyllä, itseäni on joskus rassannut ihan lasten leikit kun niihin liittyy sähläämistä ja möykkää enkä silti koe että päässäni olisi kauheasti vikaa.
Tietenkin tapahtuneen valossa tuo saa karmivan sävyn, mutta hieman taas liioiteltu juttu.
Esimerkiksi karjumisleikit, leijonan puremisleikit, painileikit, kiipeilyleikit, tavaroidenheittelyleikit ärsyttää välillä.
Ei meillä ainakaan ole koskaan lapset heitelleet tavaroita ja sanoneet sen jälkeen että se on vaan leikkiä. Sama koskee puremista. Paini ja kiipeily, ne kuuluu lasten leikkeihin ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
ennenkuin kävi niin, että mies tappoi rakkaimpansa.
Sillon se alkaa olla todella karmivaa tuollanen kirjotus.!
se karmivaa koska Iltapaskan toimittaja niin kirjoitti. Älkää nyt väittäkö vastaan!
Vai suunnitteletteko itsekin murhaa? Joukkomurhaa?
Terrorismia?
Minä soitan kuulkaa poliisille, minä osaan käyttää puhelinta. Kiinni jäätte roistot -ihan oikein teille. 20 vuotta linnaa jos teillä käy tuuri. Television syytä kaikki!
Mäkin istun joskus saunassa 11-vuotiaan leikin ääniä paossa :/
ohis
Ei meillä ainakaan ole koskaan lapset heitelleet tavaroita ja sanoneet sen jälkeen että se on vaan leikkiä. Sama koskee puremista. Paini ja kiipeily, ne kuuluu lasten leikkeihin ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
ohis
Mikä parasta ne on rehellisiä!
"leikkii" niin, että ne huutaa täyttä kurkkua, hakkaa toisiaan (ja ympärillä olevia ihmisiä sekä tavaroita) jollain muovimailalla, hyppii sohvalla ja kiipeilee kirjahyllyyn. Myös kylässä. Heitä ei saa kieltää, sillä "lasten kuuluu leikkiä" ja "pieni meteli ei ketään häiritse".
Sanomattakin lienee selvää, ettei tämä perhe ole kovinkaan tervetullut kenenkään kotiin?
T. Mielenvikainen lapseton
"leikkii" niin, että ne huutaa täyttä kurkkua, hakkaa toisiaan (ja ympärillä olevia ihmisiä sekä tavaroita) jollain muovimailalla, hyppii sohvalla ja kiipeilee kirjahyllyyn. Myös kylässä. Heitä ei saa kieltää, sillä "lasten kuuluu leikkiä" ja "pieni meteli ei ketään häiritse".
Sanomattakin lienee selvää, ettei tämä perhe ole kovinkaan tervetullut kenenkään kotiin?
suihkussa suihku täysillä ja raana auki ja sormet korvissa kun en jaksanut kuunnella 1-vuotiaan kitinää. Lapsi oli isänsä kanssa ja mä menin hetkeksi huilaamaan tonne suihkuun. Miehelle sanoin että laitan hiusnaamion, voi mennä hetki ennen kun tuun pois...
Mutta lehtijutusta, tapahtuneen valossa toki saa karmivan sävyn tuo isän kommentti, mutta ilman noita kamalia tapahtumia toi olis musta melko normaali lapsiperheen isän päivitys fb:ssä. En ainakaan omilta kavereiltani sitä mitenkään erityisen epänormaalina pitäisi. Kai sitä ihminen saa joskus tommoisesta haaveilla. Kellään meistä tuskin kuitenkaan on sitä pehmustettua turvahuonetta oikeasti kotona.
olla sellaisia että klikkaillaan uutista luettavaksi, vaikka alkaahan tässä jo oppia että ei siinä varsinaisessa jutussa ole mitään mitä haluaisi lukea.
Alkaa tympiä, samaan sarjaan Kannattajat varoittivat Lipposen vaalitilaisuuteen saapujia, itse jutussa sitten kehoitettiin puketumaan lämpimästi jne.
Toimitukseen valitaan peräkamarinpoikia ja muita maailmanmenosta vajaaksi jääneitä, jotka osaavat aidosti hämmästellä muille normaaleita asioita - aiheesta kuin aiheesta.