Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei vieläkään raskaana! mitä ihmettä?!

Vierailija
11.01.2012 |

meillä on ovulaatiotestit käytössä ja ovulaation aikaan on ollut yhdyntä. siihen päälle vielä pari päivää ennen ja jälkeen ovulaation on ollut yhdyntöjä

onko siis että emme voi saada lapsia? vai joku muu selitys? jo useampana kuukautena käynyt näin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa vielä muutama kuukausi, vaikka ilman niitä testejä. Vuoden kun olette yrittäneet ja jos et edelleenkään ole tullut raskaaksi niin menette tutkimuksiin. Voi olla että tutkimuksista löytyy jokin syy joka voidaan joillain lääkkeillä tai jollain toimenpiteellä korjata.

Jos olette alle 3-kymppisiä ja mitään vikaa ei löydy, lääkäri todennäköisesti käskee teidän takaisiin kotiin yrittämään vielä toiseksi vuodeksi koska jos vikaa ei löydy niin on yleensä ihan hyvät mahdollisuudet lopulta kuitenkin tulla raskaaksi.

Ja lopuksi vielä pieni pelottelu että se että vikaa ei löydy perustutkimuksissa ei tarkoita sitä ettei sitä olisi. Vaan se tarkoittaa että vika on harvinaisempi. Minä olen yli neljä vuotta yrittänyt raskautta ja enää ei todellakaan mene läpi että vikaa ei ole. Sanoisin kuitenkin sen verran että kun aikaa kuluu niin mielikin rauhoittuu. Olin paljon enemmän paniikissa siinä vaiheessa kun oltiin yritetty se 8kk kun mitä olen nyt.

Sun täytyy vain hyväksyä se että lapsen saamisessa kuluu aikaa. Ja kun se lapsi tulee, se ei välttämättä ole biologisesti sinun.

Vierailija
2/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonontaa siittiöiden liikkuvuutta? Meillä siis sama tilanne kuin ap:llä, mutta käytän Acon intiimivoiteita päivittäin. Apteekissa eivät osanneet neuvoa.

Voiteet ja esim. sylki hidastaa siittiöitä. Eli kannattaa välttää suuseksiä molemmille osapuolille jos haluaa taata parhaat mahdolliset olosuhteet hedelmöittymiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastettiin tuota lapsen tekoa ihan rennoin mielin ilman mitään testejä. Joskus vähemmän, joskus aivan hirveästi. 1.5 vuotta siihen meni, mutta raskaaksi tulin. Vieläpä heti kun lopetin tupakan polton! :D

Vierailija
4/13 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kierrossa terveellä ihmisellä on n. 15% mahdollisuus tulla raskaaksi.

jos ja kun se hedelmöitys tapahtuu, on vaan 30% todennäköisyys, että raskaus alkaa. Näillä luvuilla on mun mielestä suoranainen ihme, että ylipäänsä kukaan tulee raskaaksi!

Tosiaan kun vuosi on täynnä, sitten lääkäriin. Ja sitä ennen kannattaisi unohtaa koko lapsen yritys. Tiedän, että se on tosi vaikeaa, mutta usein kun mieli askartelee muussa ja yritys unohtuu, tulee se plussakin helpommin.

Vierailija
5/13 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kierrossa terveellä ihmisellä on n. 15% mahdollisuus tulla raskaaksi. Sitten, jos on jo vuosi yritystä takana voisi kuvitella, että jossain olisi ehkä vikaa. Ehkäpä miehesi siemenneste ei ole kovin laadukasta? Näin meillä kävi ja olikin niin huonoa tavaraa, ettei auttanut, kun keinohedelmöitys.

Jatkakaa yritystä vielä!

Vierailija
6/13 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 8kk yritystä takana. epätoivo iskee

ap

Vierailija
7/13 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla että jostain syystä ovuloit sittenkin eri aikoina. niihin tikkuihin ei ole luottamista. ne näyttää milloin mitäkin

Vierailija
8/13 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonontaa siittiöiden liikkuvuutta? Meillä siis sama tilanne kuin ap:llä, mutta käytän Acon intiimivoiteita päivittäin. Apteekissa eivät osanneet neuvoa.

Vierailija
9/13 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla että jostain syystä ovuloit sittenkin eri aikoina. niihin tikkuihin ei ole luottamista. ne näyttää milloin mitäkin

meillä kuitenkin kuukautisten jälkeen joka toinen päivä yhdyntä ja ovulaation aikaan joka päivä. luulisi silloin tärppäävän vaikkei ovis ihan oikeaan paikkaan sattuisikaan?

Vierailija
10/13 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nyt sinulta jää otollinen aika väliin, kun yrität löytää oikeita päiviä, jotka eivät ehkä olekaan niitä oikeita.

Vierailija
11/13 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testejä ja ajoitettin yhdyntöjä myös ennen ja jälkeen. Sitten lopetin ne testit ja lopetin kokonaa yrttämisen kesän ajaksi. Ja ei mennyt kuin vajaa kuukausi kun humasn olevani raskaana. Olin tosi ihmeissäni koska luulin kuitekin tietäväni ovulaatoni ja silloin ei mitään yhdyntöjä olut. Eli luulen että stressi haittaa kovasti raskaaksi tulemista.

Vierailija
12/13 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta yrittäminen ja menkää fiiliksen mukaan. Meillä ainakin tärppäsi niin.

Vierailija
13/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoasioita eikä omassa vallassa olevia juttuja. Monet yrittää vuosiakin ilman että syytä löytyy tutkimuksissakaan, ja monilla taas on jotain syitä jotka heikentävät mahiksia raskautua.

Kannattaa lopettaa asian hermoilu ja vaikka vuoden päästä mennä lääkäriin ellet vieläkään ole raskaana. Siellä tutkitaan miehen sperma ja mahdolliset sinusta johtuvat syyt. Mitään kiirettä kuitenkaan ei ole, ellette ole yli kolmekymppisiä.

Siihenhän nykyihmiset ovat oppineet, että kaikkea voi hallita ja tilata napista painamalla. Ei kuitenkaan lapsia, se on totuus. Me yritimme ekaa lasta useita vuosia ja ainakaan minä en tule raskaaksi jos yhtään jännitän ja hermoilen asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän