Eli onko se sitten Haavisto mitä äänestetään?
Kommentit (43)
En äänestä Haavistoa, koska
-hän kannattaa pakkoruotsia
-arvostaa koulutusta muttei itse ole kouluttautunut
-etsi kampanjaansa työharjoittelijaa 800 euron kuukausipalkalla
-hänestä Jumalan siunauksen toivottaminen Suomen kansalle presidentin uudenvuoden puheessa on "kaunis tapa".
HS:n vaalikoneen vastaustensa perusteella Haavisto vaikuttaa arvomaailmaltaan melko konservatiiviselta. Se tuli ainakin minulle yllätyksenä.
En äänestä Haavistoa, koska
-hän kannattaa pakkoruotsia
-arvostaa koulutusta muttei itse ole kouluttautunut
-etsi kampanjaansa työharjoittelijaa 800 euron kuukausipalkalla
-hänestä Jumalan siunauksen toivottaminen Suomen kansalle presidentin uudenvuoden puheessa on "kaunis tapa".HS:n vaalikoneen vastaustensa perusteella Haavisto vaikuttaa arvomaailmaltaan melko konservatiiviselta. Se tuli ainakin minulle yllätyksenä.
En voisi ikinä äänestää ehdokasta joka kannattaa pakkoruotsia.
heti huomenna meet äänestämään haavistoa, niin minäkin teen:)
Mutta en osannut odottaa yhteispäätöstä.
Oikeastaan aika kiva tietää, että asia on nyt päätetty. Av:n virallinen ehdokas olkoon sitten Haavisto, vaikka kaipa tänne joku mediatoimiston aivopesemä wannabe-rikas tulee vielä jotain inisemään Niinistöstäkin.
Alkakoon uusi, hieno ja suvaitseva aikakausi jossa ihmiset olisivat toisilleen ihmisiä taas..
Haavisto siis minunkin puolestani!
mutta ei Haavistoa. Olisihan se nyt ennenkuulumatonta, että Linnan itsenäisyysvastaanotolla olisi kaksi ruskean reiän ritaria ottamassa vastaan vieraita.
Enemmän! =)
Ja kyllä, pahan persumokan jälkeen tulen äänestämään Haavistoa minäkin.
t. ex-persu (sori =/)
Kävin jo tänään kirjoittamassa äänestyslappuun kakkosen.
taloudesta lähtee huomenna 2 ääntä Haavistolle. Pekka voittoon!
Ruskeine sormine käyn sen piirtämässä.
Äitini ääni menee myös, eli täällä kaksin kappalein hinttareita ja mielisairaita!
Säälittävää, lapsellista, miten aikuiset (?) ihmiset jaksaa. Ei voi kuin ihmetellä.