Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva ruikutus, ettei mies anna - onko naiset siis miehiä kiimaisempia?

Vierailija
11.01.2012 |

Itse en oo ikinä erityisesti seksistä tykännyt, se on pelkkä aviovelvollisuus. Ihanaa nyt, kun mieskään ei enää pysty. Olemme olleet 5 v yhdessä. Diabetes vei mieheltä kyvyn ja halut. Nykyään voimme elää ihanaa elämää, kavereina.

Pussaillaan ja halaillaan me toki ;) Meillä on muulla tavoin hyvä olla yhdessä, jaamme samat kiinnostuksen kohteet. Kun ei tarvitse hinkata, jää aikaa muuhunkin, mm. kotitöihin yhdessä, ja saa mennä nukkumaankin silloin kun ihan itse haluaa, pelkäämättä sitä toisen taholta seksin vonkausta, kun itse aivan kylmänä makaa. Seksittömyys on ihanaa ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli omien sanojensa mukaan ennen hyvinkin halukas, halusi seksiä paljon ja usein. Näin myös meillä suhteen alussa. Nyt se vain on siirtynyt niin, että minä teen suurimman osan aloitteista. Seksiä siis on edelleen usein, mutta minun aloitteestani, mikä tuntuu aika ikävältä. Mies tosin on perustellut tätä niin, että ennen hänellä ei ollut elämässä muuta iloa kuin seksi, ja nyt on paljon muutakin ajateltavaa ja tehtävää kuin vain panna silmittömästi. Ihan positiivista siis kai jotenkin.

Vierailija
2/5 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee hiki, nihkeät ihot vastakkain, läähkitään ja puuhkitaan ja lopulta toinen purkautuu. Ihanaa siis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valittaa, jotka on puutteessa, niin miehet kuin naiset. Ja täällä on vahva naisenemmistö, mieti siitä sitten miksi valitajat on naisia...

Eiköhän se keskimäärin ole niin, että isompi osa miehistä halausi enemmän seksiä kun saa. Tämä tosin ei lohduta niitä naisia, joiden oma mies ei anna.

Minusta seksi on kivaa. Joskus enemmän, joskus vähemmän.

Vierailija
4/5 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, jota jokainen mies kuolaa kun hän kävelee huoneeseen, muut naiset vihaavat. Kokemusta on :)

Vierailija
5/5 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka ilta ainakin. Mutta eipä ole just nyt miestä, enkä viitsi kenen kanssa tahansa alkaa. Tykkään silti, että mies on kiimaisempi ;)