osaisiko joku jelppiä, meikkausasiaa
Mulla on punertava iho, punaisia läiskiä välillä(en tiedä mistä johtuu) silloin tällöin tulee hormniallisia finnejäkin. Häiritsee tämä punaisuus. Millä sen peittäisi? Mulla on nyt käytössä joku moussemainen meikkivoide, mutta ei se kovin peitä, minkä olen siis itse valokuvista todennut. Arkisin en käytä mitään. olisi kiva myös arkisin saada tuo punaisuus pois kasvoista. punaisuus on jotenkin epätasaista, punaisia alueita.
Kommentit (8)
Jo Blascon meikkivoide on tosi peittävä, mutta sarjasta löytyy myös peitevoiteita eri tarkoituksiin.
Itse olen tyytyväinen Dermosilin primeriin, samettinen pinta ja tasoittaa värin + epätasaisuudet. Meikinpohjustusvoide siis kyseessä.
melkein joka merkiltä löytyy sitä vihreää punotuksen estävää voidetta, sitä alle ja sitten kunnon meikkivoide.
niin Seppälöissä on wet'n'wildin peiteainepaletti, jossa on sitä vihertävää ja paria muuta sävyä.
Elizabeth Ardenilla on todella peittävä peitevoide, sekin voisi toimia, tosin en ole kokeillut isommilla ihoalueilla.
Jos tilaa netistä, niin Smashboxilla on vihertävänsävyinen meikinpohjustusaine, joka samalla tasaa ihoa muutenkin ja kiinnittää meikkivoiteen paremmin. Voi käyttää vain niihin ongelmakohtiin.
Itse olen tyytyväinen Dermosilin primeriin, samettinen pinta ja tasoittaa värin + epätasaisuudet. Meikinpohjustusvoide siis kyseessä.
Mahtavaa primerissa tuo ihon tasoittuminen, huokoset häviää/pienenee ja rypyt siliää :) Olen todella tyytyväinen käyttäjä.
melkein joka merkiltä löytyy sitä vihreää punotuksen estävää voidetta, sitä alle ja sitten kunnon meikkivoide.