Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mähän sanoin että saan vapautuksen ryhmäterapiasta. Säästyy aikaa muuhun.

Vierailija
11.01.2012 |

Monta tehokasta puuhastelutuntia sain takas, kun mut vapautettiin ryhmäterapiavelvoitteesta. Kiitos siitä, aikani on kortilla, on niin paljon muuta mielenkiintoisempaa hommaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on ja suunnitella itsemurhaa?

Vierailija
2/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta tehokasta puuhastelutuntia sain takas, kun mut vapautettiin ryhmäterapiavelvoitteesta. Kiitos siitä, aikani on kortilla, on niin paljon muuta mielenkiintoisempaa hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöterapiana jatkuu. Ja mä luen pääsykokeisiin, ei mulla oo aikaa eikä kiinnostusta kuunnella toisten murheita ryhmäterapiassa.

Vierailija
4/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opinnoissa etenen, ei mulla oo aikaa paskanlässytykseen ryhmäterapiassa. Tänäänkin heräsin klo 10 ja siitä asti opiskellu.

Vierailija
5/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika helvetin terve. En halua sairastuttaa itteeni niitten tosisairaitten pöpien vaikutuspiirissä. Mä tartten mua terveempien ihmisten seuraa, ni motivoi itteensäkin paranemaan.

Vierailija
6/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitten tyyppien rinnalla mä vittu ihan oikeesti oon aika helvetin terve. En halua sairastuttaa itteeni niitten tosisairaitten pöpien vaikutuspiirissä. Mä tartten mua terveempien ihmisten seuraa, ni motivoi itteensäkin paranemaan.

Sua sairaampia on vain psykoottiset. Ja sairaudentunto puuttuu.

Vierailija
7/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo pelätä että menetän kuntoutustuen ja tulevien opintojen rahoituksen jos paranenkin vahingossa liikaa.

Sitä se päivystävä hoitsu mulle eilen puhelimessa lohdutti ettei mun tartte pelätä että takasin työelämään joutusin, en kuulemma vaikuta ollenkaan työkykyiseltä.

Olin suuresti helpottunut niistä sanoista.

Vierailija
8/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin et pysty kuitenkaan.

Vierailija
9/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun se lakkaa kiinnostamasta, lopetan opinnot enkä ole tilivelvollinen kellekään.

Alan sit opiskella jotain toista ainetta tai aihetta.

Vierailija
10/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelupaikan sellaiselta, joka joskus ehkä töitä tekiskin saan lisämotivaatiota lukea pääsykokeisiin. Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
11/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko psykologiaa?

Vierailija
12/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sitä mitä on paikkakunnalla tarjolla avoimessa tai verkko-opintoina. Näkee sit taas syksyllä mitä opintoja aloitan tai jatkan jos en pääse yliopistoon.

Vierailija
13/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sitä mitä on paikkakunnalla tarjolla avoimessa tai verkko-opintoina. Näkee sit taas syksyllä mitä opintoja aloitan tai jatkan jos en pääse yliopistoon.

saanko udella, kuinka vanha olet? Onko sinulla koulutusta ennen kuin jäit sairauseläkkeelle?

Minulle on lääkäri kirjoittanut kahtena vuonna peräkkäin vuoden sairausloman, mutta kela ei sitä hyväksy, enkä saa mistään penniäkään. Terapiatkin on käyty :(

Vierailija
14/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna. Tosin työkkärin häiriköinti rajoittaa opiskelumahdollisuuksia, mutta rahaa tulee.

Ja sossu on velvollinen ainakin toimeentulotuen maksamaan jos ei muuta tuloa ole, vähentäkööt sitten vaikka tuesta 40% mutta on se silti opintotukea isompi.

Vierailija
15/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sitä rahaa jostain saa jos vaan oikeesti tahtoo.

Vierailija
16/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittavat työkykytesteihin, lääkäriin ja vajaakuntoisena hakijana eläkettä odottelemaan niin kyllä sieltä jokunen euro aina tippuu.

Vierailija
17/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna. Tosin työkkärin häiriköinti rajoittaa opiskelumahdollisuuksia, mutta rahaa tulee. Ja sossu on velvollinen ainakin toimeentulotuen maksamaan jos ei muuta tuloa ole, vähentäkööt sitten vaikka tuesta 40% mutta on se silti opintotukea isompi.

Minulla on mies, enkä hänen tulojensa takia saa mitään työkkäristä. Naurettavaa, että miehen tulos ei saa olla yli 1700 euroa, muuten nainen ei saa mitään. Kukan muutenkaan elättäisi koko perhettaä tuollaisella summalla. On kamalaa, kun ei saa edes lääkkeitään maksetuksi.

Vierailija
18/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sitä rahaa jostain saa jos vaan oikeesti tahtoo.

Kirppiksellä olen käynnyt. Tätä persettä ei kyllä voi myydä. On parasta ennen päivä jo takana päin.

Vierailija
19/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan omat rahat riippumatta jonkun kusipääpuolison tuloista.

Ikuisesti naimaton. Kerran vahingossa avoliittoon erehtynyt, mutta onneksi huomasin vahingon jo 6kk päästä.

Vierailija
20/24 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

persekin jollekin säälittävälle luuserille kelpaa. Vammaisilla on paljon rahaa, myy niille.