Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olerko laihtunut kalorilaskurin avulla?

Vierailija
11.01.2012 |

Siis vain merkkaamalla ruoat, ja pitämällä kalorit alhaalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut! Olen vähän tälläinen jojo-laihduttaja ja yleensä otan kalorilaskurin käyttöön aina keväisin, jotta saisin kesään mennessä kiloja karsittua. Merkkaan sinne myös liikunnat. Olen normaalipainoinen ja 165 cm pitkä. Viime vuonna laihdutin 60 kilosta 51 kiloon neljässä kuukaudessa. Se oli kyllä vähän liikaa ja pari kiloa tulikin sitten takasin aika nopeesti.

Voin kyllä lämpimästi suositella tuota. Jos sen kanssa on rehellinen ja

orjallisesti merkkaa sinne kaiken suuhun pistämänsä, ja pysyy annetuissa kalorirajoissa, niin ihan varmasti laihtuu!

Parasta siinä on mun mielestä se, että sieltä löytyy ihan oikeesti kaikki tuotteet! Ihan pari kertaa on sattunut kohdalle joku tuote, jota sieltä ei löydy, mutta sitten voi sinne itse lisätä.

Vierailija
2/7 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 kiloa. Siihen jää koukkuun. Kaikki pitää merkata sinne. En enää laihduta, mutta edelleen seuraan liikunnan merkitystä painonhallinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sivustolla tällainen laskuri on? Onko se ilmainen?

Vierailija
4/7 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laskenut kalorit itse ja merkinnyt ne vihkoon. Sillä systeemillä sain putoamaan kaikkein eniten -17kg. Oli vain vaikeata syödä ilman laskemista missään muualla sitten ja siihen jää tosiaan koukkuun.

Kilot tulivat vähitellen takaisin parin vuoden aikana.

Vierailija
5/7 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmainen. Googlaa kalorilaskuri.

Vierailija
6/7 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sivustolla tällainen laskuri on? Onko se ilmainen?

www.kalorilaskuri.fi

Ei ole ilmainen, mutta mielestäni halpa. Kännykällä pystyy tilaaman aikaa. Itse maksan aina 15 päivää kerralla (1,90€). Pystyy tilaamaan myös pidemmän ajan kerralla.

Vierailija
7/7 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusto olisi myös kiloklubi.fi ja se on ilmainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä