G: Mitä ostat miehellesi joululahjaksi?
Itse olen miehelle hommannut:
Hugo Bossin hajuveden
Collegehousut ja mukavan hupparin
Tuntematon sotilas- kirjan
Science Fiction- elokuvaboxi
Diesel-farkut
Elokuvalippuja (10 kpl), ja kuponkeja joilla saa 3 litraa popcornia
Stockmann 30 e lahjakortti
Rannekello (suht laadukas)
Onko tarpeeksi vai puuttuuko vielä jotakin? Lapsia meillä ei vielä ole.
Kommentit (7)
taskulampun (jota toivoi) ja hupparin. Hupparin sijaan olisin voinut ostaa myös yhden levyn, mutten päässyt levykauppaan enkä muistanut tilauttaa veljelläni - kotiin en voi tilata, koska mies hakee aina postin ;)
Annan hänelle lahjaksi itse neulomani pipon ja lahjakortin jolla lupaan neuloa hänelle vielä kaulurin. Kauluri ei ehdi jouluksi, siksi lahjakortti. :)
Lapsia on kaksi, molemmat saavat n.6 pakettia yhteensä.
Meillä saa jonkun tuoksun ehkä tai jotain vastaavaa...
Pakettiin pääsi kaksi lippua talviklassiko lätkä peliin,Mies seuraa joka ikisen pelin ja uutiset lätkän parista,Niinpä ajattelin että saa kaverinsa kanssa lähtee kattoo peliä.
Viime vuonna liput oli ehtinyt loppumaan ennenkun havahduin tähän että peliin tosiaan taitaa moni muukin haluta.
Lisäks taitaa pakettiin päästä jääraappa lähinnä kettuiluna kun ei kauheen ahkerasti ikkunoita raappaa talvella ja tästä on kuullut multa jo monta vuotta palautetta.
Meillä yksi lapsi ja toinen tulossa
Kuten ei hänkään minulle.
Minua asia vaivaa, miestä ei.
Vaivaa siksi että olishan se kiva kun olis jokin jännitysmomenttikin jouluissa sen sijaan että on vain raatamis-ja syömismomentit.
Kamalan paljon ostatte aikuisille miehille :D
se on mun rakkain ihminen ja siksi sille on kiva ostaa ja ilahduttaa sitä. Mieluumin omalle kullalle kuin joillekin veljien vaimoille sun muille kumminkaimoille.
-japanilaisen kokkiveitsen
-sushi-keittokirjan
-Sons of anarchy, 3. tuotantokausi.
-Rosa Liksomin Hytti nro 6.