Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa, pitäskö tästä soittaa lääkärille?

Vierailija
11.01.2012 |

Mulla on nyt muutaman päivän ajan tullut erikoisia oireita.. esim. ihan pientä huimausta ja näen välillä pieniä kirkkaita palloja ilmassa. Ja sitten normaalia enemmän oon seonnut sanoissani, mut se ei välttämättä oo mitään.

Mut huolestuttavin on se kun mua on nyt pistellyt oudosti päähän, tonne korvan taakse johonkin. Ne on sellasia pieniä nykäisyjä, tai "kipupiikkejä". En mä oikein osaa selittää. Sattuu aika kovaa ja ne kestää ihan sekunnin ja voi tulla pari peräkkäin ja sitten taas taukoa.

Tietäiskö joku mitä tää vois olla? Tai olisko hölmöä mennä lääkäriin kun tavallaan ei oo mitään mut kuitenki on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa lääkärinaika ensi tilassa ja kerro kaunistelematta oireesi! Parempi ennemmin kuin myöhemmin, eikö totta :)

Vierailija
2/4 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ennemmin kuin myöhemmin mutta pelkään että ne ei ota mua tosissaan ja nauraa mut sieltä pihalle..

:D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinuna googlaisin jotain aivoinfarktin oireita ja jos yhtään täsmää, niin vaatisin päästä lääkärille ja pian. Noissahan aika ratkaisee paljon, jos pitää jotai liotushoitoja antaa tms.

En siis halua pelotella tai mitään, mutta kyllä noi puutumiset ja pistämiset ja pilkkujen näkemiset voi olla vakavaakin. Toisaalta niinkuin joku sanoi, voi olla niskojen puutumista tai vaikka migreenioireitakin...

Vierailija
4/4 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne oireet yhtään täsmää, niin älä sitten mihinkään terkkikseen soita vaan 112!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän