Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen sairauslomalla ja juon juuri kolmatta siideriäni.

Vierailija
10.01.2012 |

Pitäisikö tuntea huonoa omatuntoa? En valitettavasti tunne muuta kuin nousevaa hiprakkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin sairaslomallani useammankin kerran siideriä, olin pari viikkoa ulkomailla ja shoppailin hillittömästi.

Vierailija
2/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden aamukuudeksi töihin ja lopettelin juuri toisen siiderini. Ei hiprakkaa, olen hevijuuseri.

Pitäiskö siitä tuntea huonoa omaatuntoa? Ei. Työnantajan pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa siitä, että työpäivät on niin raastavan hirveitä, että työntekijä ajautuu juopottelemaan viikolla päästäkseen irti stressistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastin tässä hiljattain vesirokon lähes nelikymppisenä ja olin kännissä kuin käki koko viikon lievittääkseni rakkuloiden kutinaa ja kuluttaakseni aikaa paremmin. Huonoa omaatuntoa en tuntenut pätkääkään.

Vierailija
4/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen että ehkä tää ei ole oikein, mutta ei mua mikään estä juomasta näitä. ap

Vierailija
5/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono omatunto? Ellet nyt sitten ole jonkun alkoholin aiheuttamien syiden takia saikulla?

Vierailija
6/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaattisten syiden puolesta olen saikulla, ei liity alkoholiin tai muutenkaan psyykkiseen terveyteen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi