Mä olen sairauslomalla ja juon juuri kolmatta siideriäni.
Pitäisikö tuntea huonoa omatuntoa? En valitettavasti tunne muuta kuin nousevaa hiprakkaa.
Kommentit (6)
Mä lähden aamukuudeksi töihin ja lopettelin juuri toisen siiderini. Ei hiprakkaa, olen hevijuuseri.
Pitäiskö siitä tuntea huonoa omaatuntoa? Ei. Työnantajan pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa siitä, että työpäivät on niin raastavan hirveitä, että työntekijä ajautuu juopottelemaan viikolla päästäkseen irti stressistä..
Mä sairastin tässä hiljattain vesirokon lähes nelikymppisenä ja olin kännissä kuin käki koko viikon lievittääkseni rakkuloiden kutinaa ja kuluttaakseni aikaa paremmin. Huonoa omaatuntoa en tuntenut pätkääkään.
Tuli vaan mieleen että ehkä tää ei ole oikein, mutta ei mua mikään estä juomasta näitä. ap
huono omatunto? Ellet nyt sitten ole jonkun alkoholin aiheuttamien syiden takia saikulla?
Somaattisten syiden puolesta olen saikulla, ei liity alkoholiin tai muutenkaan psyykkiseen terveyteen. ap
Mä otin sairaslomallani useammankin kerran siideriä, olin pari viikkoa ulkomailla ja shoppailin hillittömästi.