G: Oletko huomannut, että vauvapalstasta on tullut homojen temmellyskenttä?
Kommentit (65)
Olen 100% hetero ja puolustan homoja siksi että kyse on ihmisoikeuksista. Jokaisen ihmisen oikeudesta ihmisarvoiseen elämään.
Kyllä Suomessa homoillakin on kaikki hyvin. Jopa tv-sarjoissa tuntuu nykyisin olevan omat homokiintiösä.
mä haluaisin myös nähdä että miten tämä palsta muka on homojen altaama? Olisi oikeesti mukavaa että täällä olisi edes vähän vähemmän heteroperhemeininki kuin mitä nyt itse olen viimeisen parin vuoden aikana todistanut.
Lähinnä ainoa mikä minusta pistää liikaa silmään on Soinin kannatus ja sitten se että aina kun tapahtuu joku ihmeellinen rikos johon liittyy väkivaltaa, joku arvailee ilman mitään tietoja että tekijä olisi ulkomaalainen tai romani, tai sitten tänne postitellaan jotain Sudanissa tai tanskassa tapahtuneita ulkomaalaisten/maahanmuuttajien tekemiä rikoksia. Sitä mitä tämä kirjoittaja yrittää todistella, en ymmärrä, mutta kai se on muiden vauvaihmisten mielestä sitten tarpeen.
- 17
Kyllähän sen tietää kysymättäkin, että palsta mamma on empaattinen ja suvaitsevainen ja tykkää kaikista, etenkin homoista, joilla on ulkomaalainen rekisteröity puoliso. Tällä tavalla osoitetaan, että ollaan empaattisia ja väheksytään materiaalisia arvoja.
Yhtä lailla tiedetään, että palsta mamma on 90%:sti tuillaeläjä, siispä hän suhtautuu positiivisesti vihreisiin ja vasureihin. Se, että ilman tiukkaa taloudenpitoa ja työntekoon kannustamista ja ulkomaankaupan edistämistä tuetkin vähenisivät, on sivuseikka. Ne on kovia arvoja ja siksi pahoja. Tämä pudottaa myös Lipposta, joka on demari, mutta EU:n ja euron ystävä JA paha kaasuputkimies. HYI.
Tämä yhdessä selittää, miksi palstalla kannatetaan Haavistoa ja Arhinmäkeä.
Soinin kannatusta lietsovat hompanssit ja Väyrysen kannatusta Kepun puoluetoimisto. Siksi heidän kannatuksensa täällä näkyy todellista paljon suurempana.
Oikeastaan ainoa mikä hämmästyttää on, ettei Essayah "kristillisine" arvoineen saa paljoakaan tukea.
Joka päivä sitä oppii täältä vauvapalstalta uutta.
"No koska meillä homoillakin on vauvoja!
Kelaa sitä, ihan kamalaa! Mun lapset kasvaa ihan HOMOSSA ympäristössä! IIIIIIIK! Ei varmaan mahdu ees samaan kouluun ap:n heteropenskojen kanssa :) Noi on kyllä niin homoja jo nyt, hitto vie.
Miks niitä muuten kaasutettais jokavuotisella marssilla?
Olen 100% hetero ja puolustan homoja siksi että kyse on ihmisoikeuksista. Jokaisen ihmisen oikeudesta ihmisarvoiseen elämään.
Kyllä Suomessa homoillakin on kaikki hyvin. Jopa tv-sarjoissa tuntuu nykyisin olevan omat homokiintiösä.
Kyllähän sen tietää kysymättäkin, että palsta mamma on empaattinen ja suvaitsevainen ja tykkää kaikista, etenkin homoista, joilla on ulkomaalainen rekisteröity puoliso. Tällä tavalla osoitetaan, että ollaan empaattisia ja väheksytään materiaalisia arvoja.
Kumma juttu.
Toisaalta en ihmettele, kun facebookissa on levitelty niin ahkeraan näitä vauvapalstan aiheita. Kyllä tänne silloin homotkin on eksyneet nauttimaan karkeasta huumorista ja sen puutteesta.
Nyt kun täällä tuntuu olevan teitä Haavisto-asiantuntijoita taas paikalla, niin mitä mieltä olette?
Eikös vaan olekin tuo Antonio tosi miehekäs kaikkine noine äijämäisine temppuineen ja renttuiluineen?
Kaikki naisethan rakastavat renttujaan.
Harmi tuossa yhtälössä on vaan se, että Pekalle lankeaa meille naisille liiankin tuttu kiltin kotihiiren osa, kun ukot tahtoo pitää hauskaa;(
Nyt kun täällä tuntuu olevan teitä Haavisto-asiantuntijoita taas paikalla, niin mitä mieltä olette?
Eikös vaan olekin tuo Antonio tosi miehekäs kaikkine noine äijämäisine temppuineen ja renttuiluineen?
Kaikki naisethan rakastavat renttujaan.
Harmi tuossa yhtälössä on vaan se, että Pekalle lankeaa meille naisille liiankin tuttu kiltin kotihiiren osa, kun ukot tahtoo pitää hauskaa;(
se taidat itse olla varsinainen Haavisto-asiantuntija, kun täällä jatkuvasti pohdiskelet Haaviston yksityistä perhe-elämää. Mä äänestän Haavistoa hänen poliittisten toimiensa, mielipiteidensä ja arvojensa takia, en hänen kotielämänsä.
Kuuluu mainoskampanjaan. Telkussa just kehuivat ja hehkuttivat kampanjatoimistostaan.
"ulkopuolisen" silmin vaikuttaa lähinnä siltä, että heterot vauhkoo homoista
niin juttujen aiheet olisivat hiukan erilaisia. Israelin ystävät eivät olisi kristittyjä, jotka puolustavat juutalaisvaltiota vaan puhuttaisiin Jesusalemista biletyspaikkana ja mietittäisiin miten se olisi Ibizaa parempi paikka.
Vehkeet esiin-keskustelu saattaa kiinnostaa myös homomiehiä, enemmän kyllä heteromiesten omaa egoa kun saa sen runkkukuvansa esille. Mutta sekin viesti on pyörinyt täällä jo ennen vaaleja.
Hompanssit noita Haavikko-viestejä tehtailevat ja nostavat homoteemaa esille. Kakkonen on ykkönen, Fingerporin piirtäjän sanoin. Pääasia, että vaalinumero 2 iskostuu mieliin, hompanssit tekevät omaltaosaltaan mustamaalatessaan vastareaktioita aiheuttavaa vaalityötä ja pitävät Haavistoa esillä. Soinin nimeä kun ei oikein voi mainostaa joten persujen vakinaiseen tapaan he keskittyvät MUIDEN HAUKKUMISEEN, milloin ne on maahanmuuttajat, homot, vihreät, demarit, ruotsinkieliset jne.
Ikävää, mutta totta.
Entisistä sorretuista onkin tullut tämänpäivän sortajia.
Ikävää, mutta totta.
*Vilkutan sulle siellä omalla kiertoradallasi*
*Vilkutan sulle siellä omalla kiertoradallasi*
Kilahtiko tuo toteama noin pahasti omaan nilkkaan?
Ennemminkin tästä palstasta on tullut homokammoisten temmellyskenttä lukuisista homot sitä ja homot tätä -kirjoitusten perusteella. Kertoo omasta epävarmuudesta, jos toisten elitapa niin kovasti rassaa.
on niin syvällä kaapissa, että toinen jalka on jo Narniassa.
No onhan se ihan söpöä tavallaan ;)
Kelaa sitä, ihan kamalaa! Mun lapset kasvaa ihan HOMOSSA ympäristössä! IIIIIIIK! Ei varmaan mahdu ees samaan kouluun ap:n heteropenskojen kanssa :) Noi on kyllä niin homoja jo nyt, hitto vie.