Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä ois uskonu, että joudun käymään äippäpolilla näin monta kertaa loppuraskaudesta;

12.11.2005 |

ekaksi oli synnytystapa-arvio, koska esikoisen kanssa menetin verta tosi paljon, no sitten siellä lääkäri sanoi, että vauva on pieni 1900 ja viikoja oli silloin 35, no sitten siitä viikon päästä mulla tuli säännölliset kipeet supparit, jouduin olemaan osastolla tarkkailussa yhen yön, koska vauva meinasi syntyä, supparit loppui ja pääsin kotiin, siitä taas viikon päähän mulle oli taas määrätty jälleen painoarvio, vauva olikin yllättäen jo 2900, eli eka arvio oli liiian pian, ja nyt tänä perjantaina lorahti pikkasen lapsivettä tai limaa tms, en ollut varma mitä oli koska olin vessassa intiimipesulla, ja mun terkkari määäs mut käymään taas polilla. Taas painoarvio, että nyt vauva jo kasvanut 3200 g ja kuulemma pää on niin jo niin alhaalla, että synnytys ois lähellä.

Tänään on taas ihan hyvä olo, mutta kyllä hormoonit tekee tehtävänsä; oon tosi lyhytpinnanen ja kärttysä, varsinkin jos esikoisen kanssa pitää lähteä vaikka neuvolaan ja se vetkuttelee pukemisen kanssa ja sitten kiireen takia tulee huudettua, pääsis jo tästä mahasta eroon ja sais nyytin kainaloon, alkaa nää vaivat jo ressaamaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommosta toi aina välillä on :)

ja noi kaikki aina unehtuu kun synytyksestä on semmonen vuosi :) ja vauva kuume iskee taaas :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla