Suosittele leffaa
Se voi olla draamaa, komediaa, trilleri, kauhu.. Siinä pitää olla joku juju, jokin nerokas juttu, mielellään sellanen että kun se loppuu niin on ihan ällikällä lyöty, että WAU!
Harvoin sellaisia saa katsoa, mutta jos olet sellaisen nähnyt niin kerro!
Kommentit (19)
kauhusta Paranormal Activity 1
romanttista, itkettävää hömppää Hiljaiset sillat
Näiden jälkeen itse jäin sohvalle pitkäksi aikaa vain katsomaan kaukaisuuteen ja ihmettelemään..
Jännitys Saw 1 (ei minusta kauhua vaikka niin jotkut sen kuvaavat) oli tosi hyvä ja pikkasen aikaa piti mietiskellä sohvalla sitäkin.
Eli Silmänkääntäjä. Loppuefekti oli just että "täh?!?" :)
Paranolmal Activityn ja hiljaiset sillat olen nähnyt. Saw 1 pitää tsekata. Kiitos!
AP
sellaisen kuin Source code..Vähän erilainen. Sen jälkeen oli vähän sellanen "wow" olo :D
The Usual Suspects (Epäillyt), Memento, Pahuuden Kosketus.
saat henkiä niskaasi.
Little miss sunshine oli hauska
-Melancholia
Itse en yleensä tykkää yhtään Lars von Trieristä, mutta tässä oli tosi hyvää kuvausta masennuksesta. Ja vähän toimintaakin alun viipyilevän haahuilun jälkeen.
http://www.imdb.com/title/tt1527186/
- Trollhunter
Norjalainen elokuva, yllätti raikkaudellaan ja huumorillaan
http://www.imdb.com/title/tt1527186/
kolme löytyi kun tajusin kirjoittaa enkuksi..
Headjunter ja oli kyllä hyvä. Oli toiminta, mutta paikoin hipoi myös kauhua. Loppu oli ehkä kliseinen, mutta oli ehdottomasti katsomisen arvoinen.
Myös sellainen kuin game tai the game, en muista enää tarkkaa nimeä. Aikaa kun sen katsoin. Mutta oli myös hyvää kauhua. Muistaakseni thaimaalaista tai jotain.
Headjunter ja oli kyllä hyvä. Oli toiminta, mutta paikoin hipoi myös kauhua. Loppu oli ehkä kliseinen, mutta oli ehdottomasti katsomisen arvoinen.
Myös sellainen kuin game tai the game, en muista enää tarkkaa nimeä. Aikaa kun sen katsoin. Mutta oli myös hyvää kauhua. Muistaakseni thaimaalaista tai jotain.
Sean of the Dead
Shaun of the dead
Hyvä oli. Seuraavaksi ehkä Herrasmies huijarit.
Kiitos näistä!
on vertaansa vailla humaani suomalainen komedia. Mielestäni se lyö ällikällä, ei ainakaan tylsisty tapahtumien puutteessa.
Vakavampaa otetta edustaa vanha venäläinen Kolja.
Se oli tosi hyvä! Kiitos vaan vinkistä!
Lisääkin saa laittaa. Ap
samoin Angelina Jolien kohtalaisen uudet leffat Salt ja Tourist, molemmat hyviä.
Vanha mutta erittäin hyvä on The Game. Jos et ole sitä nähnyt, katso ehdottomasti!!! Yksi niitä leffoja joissa koko ajan miettii että mihin tässä nyt pitää uskoa. Samoin Kaumis mieli on hyvä vanha leffa, mutta sen olet varmaan nähnytkin.
Hide and seek on myös aika hyvä.
oli minulle tuollaine elokuva, kuin kuvailet.
Olikohan suomeksi suljettu saari. Se on hyvä.