Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallub: Seksifantasiat naisilla ja miehillä

Vierailija
09.01.2012 |

Moikka,

Mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä puolivuosikymmentä eikä aikaisemmin ole ollut juttua seksifantasioista mitenkään erityisesti. Itselläni on jonkin verran "juttuja" jotka kiihottavat, nyt haluaisinkin tietää millaisia fantasioita teillä muilla on, eli miehillä ja naisilla?

Aijon tänään paljastaa miehelleni muutaman, katsotaan mitä mieltä hän onkaan! :)

Eli siis:

Nainen (minä) TOP 3:

1) Ryhmäseksi ainakin ajatuksen tasolla (2m + n) sekä vieraasta miehestä puhuminen sängyssä

2) Sitominen siis minä sidottuna & mieheni sitominen

3) Seksi vartalot öljyttynä

Muitakin on mutta tässä nyt alkuun! :)

En pidä itseäni mitenkään friikkinä mutta väkisinkin seksielämä alkaa vaieta ilman mausteita viiden vuoden jälkeen!

Kertokaahan omanne! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla hieman omituinen, sillä kaikki seksifantasiani liittyvät vaimooni, jonka kanssa olen ollut naimisissa jo 20 vuotta. Samalla saan kai olla tyytyväinen, sillä hän oli fantasioitteni kohde jo kauan ennen kuin ryhdyimme seurustelemaan.

Variaatioita vaimofantasiastani on paljon: Vaimoni vieraan miehen kanssa, vaimoni nuorena tyttönä vieraan miehen kanssa, vaimoni kolmestaan kahden miehen kanssa, vaimoni saamassa orgasmia jonkun toisen miehen antaessa hänelle suuseksiä, vaimoni nielemässä vieraan miehen spermaa.

Ja sitten on vähän viattomampia fantasioita, kuten joku hyväilemässä vaimoni rintoja (fantasian kannalta on tärkeää, että vaatteiden päältä) tai joku työntämässä kätensä vaimoni housuihin, siten että hän tuntee vaimoni kostean pimpin (tämä on kyllä aika hyvä!). Ajatus vaimostani kävelemässä käsi kädessä jonkun muun kuin minun kanssani on myös melko kiihottava.

En koskaan ajattele itseäni panemassa ketään muuta kuin vaimoani enkä muutenkaan milloinkaan ajattele että minä teen jotain. Joskus erittäin harvoin ajattelen, että minulle tehdään jotain, mutta silloinkin vaimoni on aina kuviossa jotenkin mukana.

Vierailija
2/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun ykkösfantasia (olen siis mies).

koskaan en ole moista toteuttanut. voisin sen tehdä jos löytyisi sopivan tyyppiset naiset. Joskus fantasiaan on liittynyt toisen naisen lievä/kevyt sitominen.

Joskus nuoruudessa em tilanteita on tullut vastaan mutta silloin jäi toteuttamatta. Kerran petti oma rohkeus ja muutaman kerran toinen nainen on jänistänyt/tehnyt oharin.

Lisksi nauttisin ja fantasioin suunnattomasti naisen kuvaamisesta (tätä olen tehnyt joskus aikoinaan) . Oleellista on juuri kuvaaminen ei niinkään se mitä kuville tapahtuu. melkein voisin kuvata vaikka ilman filmiä (tai muistikorttia nykyään). Jossain vaiheessa kun kuvat ja asennot muuttuvat pikkihiljaa eroottisemmiksi menen itse mukaan. Kuvaaminen on joko videota tai still kuvia. silläkään ei kamalasti ole merkitystä kumpaa. Olisi upeaa toteuttaa 2n+m fantasia yhdistettynä kuvaamiseen...

sitten kuvaamisen kanssa hieman samantyyppinen on katsella (puoli)tuttua naista suihkussa tai että minua katsotaan ja huomaan että olen tirkistelyn kohteena jonka jälkeen yritän saada katselevan/tirkistelevän naisen kiihottumaan kun saippuoin vartaloni yms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja meillä on lapsia. Ikää 33 vuotta. En haluaisi toteuttaa fantasioitani. Rakastan miestäni ja hän riittää minulle oikein hyvin.

1)fantasioin aika ajoin melkein kaikista suurinpiirtein samanikäisistä +- 10 vuotta miespuolisista työkavereistani, opiskelukavereistani ja joskus myös harjoitustöiden ohjaajista miten panisivat minua kiihkeästi ja ex-tempore milloin kopiokoneen päällä, milloin siivouskomerossa jne. Yhdestä miespomostakin minulla oli aika raju sm-fantasia.

2)seksistä naisen kanssa. Todella kiihottavaa ajatella rakastelua naisvartalon kanssa. En ikinä fantasioi kenestäkään oikeasta naisesta. En ole bi tai lesbo.

Oma mies sinällään ei kiihota eikä ole koskaan kiihottanutkaan yhtään, vaikka hän ei ole mielestäni epämiellyttäväkään. Pari kertaa olen tutustunut mieheen joka todella herättää sisäisen villipetoni, mutta he eivät ole olleet sellaisia miehiä joiden kanssa perhettä perustetaan ja olen tyytyväinen mieheeni. Seksielämämme on tyydyttävää ja haen kipinäni muualta, mutta mies nauttii niistä!

Vierailija
4/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bdsmstreak.com/video/516/japanese-bondage-nanasaki-fuuka-2-3

Tässä on yksi sellainen, joka uppoaisi minuun. Tuo partavaahto klittalla tekee melko kutkuttavan olon.

en tiedä aukeaako linkki tästä

Vierailija
5/9 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 ja 3 toteutettu usein ja ihanaa on vielä 16 vuoden jälkeenkin:)

ykkönen on meillä molempien fantasia tosin 2n+1m mutta vielä ei olla toteutettu.

Mun ehdoton oma ykkönen on täysin itsekäs "täysihoito" eli ensin tuo öljyinen hieronta, sitten mies antaa soolona suuseksiä (yleensä ollaan 69) monessa eri asennossa (parasta takaapäin seisaaltaan!) kunnes haluan kunnon panon takaapäin.

Vierailija
6/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia on se, että joku luotettava puolituttu saisi panna vaimoani. Pari kertaa niin tehtykin vuosia sitten, mutta viimeisten vuosien aikana tähän ei ole suostuttu.

Vierailija
7/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fantasia että vaimoni on alasti tai rinnat paljaana suuren ihmisjoukon nähtävänä.

Kerran se toteutui kun vaimoni otti etelänmatkalla aurinkoa rinnat paljaana. Lisäksi viime reissulla vaimo otti meressä yläosan pois. Aallokon vuoksi rinnat tulivat usein esille ja moni mies huomasi sen. Upeaa.

M38

Vierailija
8/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan moista harrastanut, en näe mitään syytä siihen. Minä fantasioin asioista, joita en oikeasti pääse/voi/halua toteuttaa. Esim ap:n "fantasioista" 2 ja 3 oli ihan perusseksiä, jonka voi puolison kanssa toteuttaa, miksi niistä pitäisi fantasioida? :)

Minun fantasioissani on "kasvottomia" ihmisiä ja nyt on ollut muutama näyttelijä. Itsekin olen yleensä joku muu.

Vierailija
9/9 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoitellut täällä kaikenlaisia juttuja, mutta tosi asiahan on että moni kirjoitukseni on fantasiaa.

Mutta minulla on rakas vaimo enkä halua häntä pettää.

Meillä on tosi monipuolista seksielämä, teemme kaikkea mahdollista mitä seksissä voi "normaalisti" tehdä, paitsi perseeseen paneminen (kokeiltu on).

Kun annan vaimolleni parhaani niin myös itse saan vaimoltani parasta seksiä.

Olen myös yrittänyt vastata toisille seksiin liittyvissä asioissa parhaani mukaan.

Minusta fantasiat ovat ok, johan runkatessakin fantasioidaan ketä mistäkin.

Tulen kyllä jatkossakin kirjoittamaan mitä sattuu jos jotkut saavat selvää kirjoitusvirheiltäni.

Myös koitan auttaa seksiin liittyvissä asioissa jos minun mielipiteen jotain auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme