Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poni ja Aasi tänään satuhäissä

Vierailija
09.01.2012 |

Muistakaahan katsoa, jos ette oo nähny. klassikkojakso

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin katsotaan! I love Poni ja Aasi. Sydän.

Vierailija
2/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis medialla/televisio-ohjelmien tekijöillä mitään vastuuta ja takuuta sitä että nämä kaksi ehkä mahdollisesti eivät henkisesti ihan sielun ja ruumiin voimissa kun heitä kuvataan viihteeksi ihmisille ?

Varmasti ovat omasta halustaan tahtoneet ja tämä nainenhan oli pyytänyt tulla kuvaamaan lisääkin, mutta jos henkinen terveys ei ole kunnossa kuka vetää rajan ja mihin..?

ymmärtääkö kukaan pointtiani, haukkua ei ole heitä tarkoitus vaan huolettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesko kerta on? 3?

Vierailija
4/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
5/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään erityistä "pahaa" tai mitään moraalista ongelmaa kuvaamisessa.. Sivusilmällä olen katsonut. Vähän hassu tuo mies, muttei mikään tavaton "nörtti". Jos avaisi suutaan enemmän puhuessa niin kuulostaisi normaalilta. Ja nainen ei mikään erityisen outo tms.. Ainakaan näin sivusilmällä.

Vierailija
6/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään erityistä "pahaa" tai mitään moraalista ongelmaa kuvaamisessa.. Sivusilmällä olen katsonut. Vähän hassu tuo mies, muttei mikään tavaton "nörtti". Jos avaisi suutaan enemmän puhuessa niin kuulostaisi normaalilta. Ja nainen ei mikään erityisen outo tms.. Ainakaan näin sivusilmällä.

Vierailija
7/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuskohan nuo hääparit mihin paperiin pistivät nimensä. YLE kusettaa kaikkia.

Vierailija
9/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisimmepa jokainen suhtautua maailmaan edes puoliksi yhtä suloisesti.

Vierailija
10/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, ettei vanhempien/ystävien tarvitse tukea arkielämässä.

Vierailija
11/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hiukan erilainen kuin muut.

onko siis medialla/televisio-ohjelmien tekijöillä mitään vastuuta ja takuuta sitä että nämä kaksi ehkä mahdollisesti eivät henkisesti ihan sielun ja ruumiin voimissa kun heitä kuvataan viihteeksi ihmisille ?

Varmasti ovat omasta halustaan tahtoneet ja tämä nainenhan oli pyytänyt tulla kuvaamaan lisääkin, mutta jos henkinen terveys ei ole kunnossa kuka vetää rajan ja mihin..?

ymmärtääkö kukaan pointtiani, haukkua ei ole heitä tarkoitus vaan huolettaa.

Vierailija
12/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat täysillä omia itsejään. Ja en todellakaan usko että mitään mt-ongelmaisia!

Sulhasella saattaa olla jonkinlainen puhevika, huomasin että hänen äitinsä puhui saman tapaisesti.

Ihanaa huoletonta ja stressitöntä häävalmistelua!

Vierailija
13/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat täysillä omia itsejään. Ja en todellakaan usko että mitään mt-ongelmaisia!

Sulhasella saattaa olla jonkinlainen puhevika, huomasin että hänen äitinsä puhui saman tapaisesti.

Ihanaa huoletonta ja stressitöntä häävalmistelua!

mutta kun kaikki valmistelut jäivät tekemättä, niin ne sukulaiset ja ystävät niitä kakkuja leipoivat hiki hatussa häiden aattona :)

Vierailija
14/28 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusperäistä, uskoisin...

Vierailija
15/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa miehessä ei ollut kyllä mitään huoletonta tai rentoa.. näytti siltä kuin olisi koko ajan sisäisen kauhun lamauttamana, miettien että mihin helvettiin mä oon oikeen joutunut?! ei jäänyt kyllä epäselväksi kuka sen kaapin paikan oikein määrää.. tuo ukkohan oli pelkkä sätkynukke.

Vierailija
16/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli aika häijy ja oikeestaan vihamielinenkin tapaus vielä lukiossakin. Ehkä toi outo ulkonäkö jotenkin eristää, mutta mua harmitti moneen kertaan. Sulhasta en tiedä, mutta ei tuolla kauheasti omaa tahtoa tunnu olevan ja ehkä ihan hyvä niin.

Vierailija
17/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön erilaisuus! Onnea heille jatkossakin!

Vierailija
18/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön erilaisuus! Onnea heille jatkossakin!

Jos noi ihmiset ei ole oikeasti kovinkaan mukavia? Rohkeasti tekevät kyllä asioita ihan omalla tavallaan, muttei ne kyllä mitään kivoja tai hyväntahtoisia ole.

Vierailija
19/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko mukamas jostakin tuttuja? Olen aivan ulalla koko poni ja aasi-hommasta..

Vierailija
20/28 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hyödyksi puheterapia tms. Saisi sanottua asiansa nopeammin ja artikulointiin pitäisi todellakin kiinnittää huomiota.

Eniten minua kummastutti tässä jaksossa se, että roomalaiskatolinen pappi siunasi liiton, joka oli solmittu maistraatissa. Oliko jompikumpi sitten kuitenkin katolinen? Hm... ihmettelen vain.

Sekin oli ristiriitaista, kun vakuuttivat, etteivät hanki/halua lapsia ja roomalaiskatolisillahan on ehkäisykielto (niinkuin vl-väelläkin)