MAALISTEN VIIKONLOPPUTURINAT
Kommentit (7)
Mulla on kortit askartelematta vieläkin, ja unohdin komeasti postittaa oman isäni kortin... Siinä se keittiön pöydällä lepää... Miehen isä ja pappa asuu lähellä, joten siellä kai käydäänkin. Omani asuu yli 300km päässä, joten tuskin mennään ihan käymään! Täytyy soittaa ja pistää kortti postiin myöhässä... *nolottaa*
Keittää vieläkin se työhomma, ihme suosituksia nykyään on. Ja sitä hämmästelen, kun tuttavani lähti töihin lapsen ollessa 6kk ja sai hoitopaikan!! Miksi se sitten multa evättiin?? Kysyn vaan!! Mutta esimies saa maanantaina tulikiven katkuisen puhelun, katsotaan onka siitä hyötyä.
Olisimpa raskaana, nin ei tarvis miettiä mitä oikein tulevaisudella tekisin!! Siinä olis selvät sävelet.. Ehkäpä vielä joku kaunis päivä??
Nyt jatkan töitä, hiljaista niin ehdin täälläkin pinoutua. :)
Jaa ei olla taas taidettu pinoutua muutamaan päivään. Viime yöt mennyt ihan kivasti. Vesipullon avulla on saatu tyttö tyyntymään aina siinä 2-3 aikaan ja sitten tissillä on käynyt vasta klo.5-6 :) Mutta kyllähän Näpsä muuten heräilee...väh. 5 kertaa yössä, about.
Isäinpäivälahjaksi ostin Kummelin DVD:n, joka oli isukin toive. Noh, huomenna ekana isäinpäivänä mies on töissä klo.7-19 ja mua ketuttaa hänen puolesta hirveesti!!!! Itse hän ei asiasta oo ressiä ottanut, kyllähän sen tiesi kun alalle lähti. Ja toisaalta on sitä mieltä että onhan joka päivä isäinpäivä, onhan se niinkin. Mut silti.
Meikäläinen vanheni eilen sitten taas vuodella, vuosi enää ja sitten ollaankin lähempänä kolmeakymppiä kuin kahtakymppiä, hui!! Tänään ois sisko tulossa miehensä kanssa kahveille, ja huomenna veli vaimonsa kanssa. Pitäis jotakin leipoa, en tykkää kyllä leipomisesta, etenkään kun aina mene kaikki mönkään. Viimeksi onnistuin mokaamaan pannukakunkin... *hävettää*
Jahan ja Näpsähän se sielä heräilee. 35min meni...
IHANAA VIIKONLOPPUA (HARMAASTA SÄÄSTÄ HUOLIMATTA) KAIKILLE MAALISMUSSUKOILLE JA ÄITILIINEILLE!
-miuqu ja nti näpsä-
tulla putkahti viimeinkin se neljäskin ylähammas ja viime yönä ei herätty kuin kaksi kertaa! Luksusta :) Pari viikkoa menikin heräillessä. Isäinpäivästä.....askarreltiin Nooran kanssa perinteinen kädenjälkikortti sormiväreillä. Itse ostin lisäksi parit hyvät sukat ja Viivi&Wagner mukin :) Kakkua ei tarvitse väsätä kun anoppi asuu aika lähellä ja lupasi hoitaa sen puolen. Ajattelin kuitenkin tehdä miehen lempiruokaa, lasagnea :)
Meillä taas vaihteeksi neiti huutaa kun iskä yrittää tuolla keittiössä syöttää. Kumma juttu kun purkista antaa niin ei mitään mutta lautaselta annettaessa välillä karjuu. Ja maitoa pitää ensin saada, sitten vasta menee ruokaa. Hirveitä taisteluja välillä...annan välillä sitten enste jotain " hyvää" , sen jälkeen menee pääruokakin paremmin. Outoa?!
Mutta taidan mennä iskää pelastamaan, mukavaa viikonloppua kaikille!
Päivä on mennyt pakatessa. Huomenna ajellaan Vantaalle ja ollaan lentokenttähotellissa yötä. Maanantaiaamuna hypätään koneeseen, joka vie meidät kolme 2 viikoksi Azoreille. Ihanaa. Isänpäivälounas siis syödään matkalla jossain huoltoasemalla, kun pikkuisella nälkä. No, ehditään herkuttelemaan lomalla. Kaivataankin jo aurinkoa ja rauhallista yhdessäoloa. Palaan taas sivuille, kun tullaan takaisin. Kotona ollaan ti 29.11. Hui, sitten alkaakin joulutohinat!
Mukavaa marraskuun jatkoa!
T: Mini ja Mini-Aksu 25.3.
Herätys oli klo. 7, puurot syötiin klo. 8 ja takasin unille käytiin jo 9:n jälkeen. Siis sekä Helmi että minä. Iskä oli jo sitä ennen herätetty armottomalla huudolla ja kiukkamisella (Helmi) ja eihän tuo enää saanut uuestaan nukahdettua. Nyt haukottelee sohvalla silmät punaisina. Ois tullut aikaisemmin nukkumaan. Ihme kun ei ole vielä 7,5 kk aikana oppinut, että aamut ovat äänekkäitä, eikä lapsiperheessä (ainakaan tässä) pysty nukkua pitkään aamun hiljaisuuessa. Helmi kyllä nukahti pikku riekkumisen jälkeen ja heti ku iskä hänet sänkyyn laittoi, joten olisi mies voinut sänkyyn jäädä unta varttumaan. Mutta ei.
Täälläkin tehdään isänpäiväruoaksi lasagnea!! Iskän lempiruokaa. Sai eilen itse päättää menun.
Jalkahoitolahjakortti annettiin Helmin kanssa iskälle lahjaksi. Mies sanoi, että olikin jo hieman aavistellut, että sellaisen tulee saamaan. Mistäköhän???
Mitenkähän tuntuu, että nyt on jotenkin juttu jumissa. Ei oikein lohkee. Joten lopettelen. Moikka kaikille!
lehtovi & Helmi 28.3.
Mies lähti viemään teinejä äidille, vauva nukkuu ja on ihanan hiljainen hetki.
Pitääkin käydä lukemassa viime aikojen pinoja, jos löytyy, olen ollut poissa koneelta, koska appivanhemmat käänsivät meille Hesarin lomansa ajaksi ja yleensä avaan koneen aina mennäkseni ensin lukemaan uutiset.
Miten Miuqu olet toiminut tuon vesipullon kanssa yöllä? Tyttö herää nyt muutaman kerran yössä ja joku suositteli antamaan vettä pullosta. En vaan haluaisi aloittaa mitään yöpalvelua sänkyyn, on niin paljon helpompaa ottaa likka viereen yöllä kuin ruveta pitelemään pulloa pimeässä...
Jahas, hiljaisuus loppui. Moido.
Korvikset
Meillä on nyt nukuttu kolme kokonaista yötä ja tuntuu kyllä hyvältä. Vesirokko sotki meidän nukkumista sen verran, että neiti heräili miten sattuu ja muutamana yönä annoin tissiäkin, vaikka olimme yösyötöt jo lopettaneet. Mutta nyt onneksi nukutaan jo hyvin.
Mistäs sitä onkaan keskusteltu? Musiikista ainakin. Itse lauleskelen päivät pitkät tytön kanssa ja yhdessä soitellaan pianollakin. Aada " laulaa" mukana. Muskarissahan käymme myös. Kuunnellaan myös silloin tällöin ihan cd-levyjä, milloin mitäkin. Klassisesta rockiin.
Aada oppi ryömimään viime viikolla ja pari päivää sitten alkoi myös nousta kontalleen. Viihtyy nyt onneksi paremmin lattialla, niin kerkiän aina tehdä vähän kotihommiakin.
Miehelleni tein jo eilen isänpäiväkakun, kun tuli vieraita. Tein sen Pirkassa olleen mandariini-suklaakakun ja mielestäni oli kyllä ihan helppo ja hyvä kakku. Tosin aika makea... Lahjaa en ole vielä ostanut, mutta tänään ajattelin käydä jotain hankkimassa. Ehdotuksia?
Meinaattekos käydä isänpäivänä myös mummoloissa? Me käydään ainakin minun vanhempieni luona. Onneksi asuvat aika lähellä.
Meillä olisi kuun lopussa matka sinne etelä-Suomeen. Vähän hirvittää lähteä tytön kanssa autolla ajamaan kuutta-seitsemää tuntia. Mitenhän siitä selviää? Pitää tietysti varata paljon aikaa ja pitää aina taukoja, mutta silti hirvittää, kun välillä Aada ei nuku autossa lainkaan ja alkaa huutamaan.
No, eipä tänne tänän ihmeellisempää. Iloista isänpäivää!
Opska