P*u*O*L*u*K*o*I*d*E*n Lauantai
Kommentit (9)
Tänään näyttäkin olevan jos mahdollista vielä eilisiltaakin hiljasisempaa..
JJ: kyllä hyvillä ohjeilla aikuisenkin myssyt onnituvat, mutta kun ne pikkuriikkiset ovat vaan aina NIIN paljon söpömpiä. mä oon joskus usemmankin pipon kutonu ittelleni ja niistä tuli ihan kivoja. sitten kudoin miehelle ja se jostain syystä on ihana kökkö
Mun suunnitelmiin kuuluu vaan kouluhommia ja jumppaa. Keskiviikkona on esitys gradusemmassa ja sitä tässä nyt väkerrän. Onpas siitä aikaa kun viimeksi mitään esitelmää on tehny. oon jotenkin ihan pihalla. nooh, onneksi kuulijakunta on pieni vaikka sisältääkin oikeestaan kaikki meijän proffat.
Huomenna sitten isänpäiväreissulle. Me ollaan miehen kanssa kotosin melki naapurikylistä tosta radan varrelta. Hyvä tuuri kävi ton suhteen, kun ihan helsingissä tavattiin kuitenkin. nyt saa samal reissul hoidettuu kummankin vanhemmat. välimatkaa kun on vaan n. 30 minuutin ajo.
no niin, jatkan pähkäilyä esitelmän kanssa.
rauhaisaa viikonloppua kaikille!
luna
Me ollaan tästä lähdössä jo tänään käymään miehen papan luona kun siellä on muitakin sukulaisia kauempaa käymässä niin toivoivat että kävisimme tänään niin ehditään nähdä kun lähtevät huomenna kuitenkin aamusta. Miehen isä taas asuu niin kaukana että mies hänelle vaan huomenna soittaa. Huomenna sitten minä aamuisella keittelen kahvit ja teen voileipiä ja kakku tehtiin jo eilen. Sitten päivällä menemme minun papan luo. Minä käväsen ehkä aamusta omaa isääni katsomassa tai sitten en, hän on alkoholisti emmekä juuri tule toimeen silloin jos hän ottaa ja nyt on takana 10kk:n putki ei siis ainoatakaan selvää päivää niin tuskin selviää huomiseksikaan. En oikein lasten kanssa tykkää siellä käydä senkään vertaa. No se siitä.
Täällä sitä vasta ihmettä odotetaan kun haluan sen vauvan mutta sängyssä meillä ei touhuilla enää näköjään yhtään, eli tärppi mahdollisuudet on nollassa. Ensi viikolla mies on reissussakin. =)
Tänään tuli täti kylään.. :( Jotenkin taas oli raskaustoiveet korkealla, mutta ei se mitään sillä on myös hyviä uutisia. Eilen illalla sanoin miehelle että seuraavan kierron pitäs loppua joskus itsenäisyyspäivän aikoihin ja kysyin että silloinhan me varmaan aloitetaan yritys, eiks vaan?? Ja mies siihen että sinähän sen kulta sitten päätät! Ja minä että no sitten mä päätän että yritys aloitetaan silloin ja mies oli ihan ok.
Kaipa munkin kroppa palautui pillereitten jälkeen hyvin. Eka luomukierto oli 25 pv ja tää sitten 24. Sinänsä hyvä juttu, kun noita oviksiakin sit pitäis olla useammin.
Leijona: kivaa kun nyt sitten selvisit siitä lääkärinreissusta, mutta nythan sulla alkaa taas uus viisurin-poisto-piinailu! Koetahan kestää. Sun lääkäri vaikuttaa mukavalta, sun puheitten perusteella. :)
Toivottavasti ensi kierrossa tärppää sitten sulla. Meillä on kyllä touhuilua ollut, mutta niitten tiettyjen päivien aikana on kumi aina eksynyt mukaan :(
Lumiinalle mukavaa kauneusmessuviikonloppua!
Minä en voikaan isääni käydä katsomassa, kun se on kuollut reilu vuosi sitten. Toisaalta kovia paikkoja nää isänpäivät on, toisaalta odotan kun omaa päästään viettämään. Huomenna sitten pariksi päivää hämeenlinnaan miehen vanhempien luo..
Kurkkailen vielä illemmalla.
Aika hiljasta juu. Mun myssy edistyy hyvin. Päätinkin tehdä sen miehelle, vaikka voi olla et mieli muuttuu ku ei se paljoa lakkeja pidä. Kärppälippistä sitäkin enemmän ;) Veljelle voisin kans pipon tehdä, kun sille ainakin pipon pitäminen on tuttua. Vähän liiankin... tuntuu et kesälläkin pitäs olla pipo syvällä päässä.
GALTSU: onnea tuplailun alottamisesta ens kiertoon!!! Hieno juttu, kun näinkin monille mies jo heltyy :) Girlpower!
[color=blue]eikös aika moni ollut reissussa nyt viikonloppuna, no kyllä tää taas maanantaina aktivoituu. Ihan lunki aamu töissä, kohta vois ottaa pikku päikkärit. menojalkaa vähän vipattais, mut saas nyt sit nähdä viittiikö mihinkään lähtee, jos vaikka pienen pieni toukka siellä masussa alkais kasvaa...=)
työkaverilla kyllä tänään tuparit, joten voipi olla ett pitää käydä, mut rauhassa olla... huomenna sit yöhön meno, onko muita yöhön menijöitä??? vai palstailenko ihan yksinään.
nyt kyllä pitää käydä pötköttää, väsyttää....
Golda
kovin rauhallista täällä tänään..
Mun siskon vaavi sairastui ja jää tänään kotiin yöksi, joten lähen juhlimaan.. Kävin ostamassa uuet saappaat ittelleni ja on kyllä kova meno päällä jo nyt. Täytyy vielä siivota ja silittää, mies on tiskaanut ja pessyt koko päivän pyykkiä ;) ja laittanut ruokaakin illaksi.. Niin ja meikkaamisessakin menee aikaa
GOLDALLE myös kivaa iltaa jos sille tielle joudut (ja muutenkin).
Mukavia illanjatkoja
[color=dodgerblue]Siis tosi hurjan hiljasta ollu tänään! Itse olin aamuvuorossa töissä, sitte kaupoilla ja äsken saunomassa... Ja kaupasta [b]sain mieheni luvan kanssa[/b] ostaa Vauva-lehden =) Tosin siihen oli syynsä, mutta en niistä jaksa enempiä puhua, mutta ei käskenyt ottaa jotain muuta lehteä =) Sen täytyy olla edistystä, vai mitä? ;)
Lunalle peukkuja niihin gradujuttuihin =)
Galtsulle pahoitteluja tätihirviöstä. Mutta tuo yrityksen alotus-juttu oli niiiiin ihana lukea =) Voi kun jo itekin sais tuon keskustelun käydä läpi : ) Onnea hirmusesti teille nuihin hommiin =) Oon vilpittömästi onnellinen jokaisesta täällä tapahtuvan edistymisen johdosta! Vaikka kuinka pienilstä ne välillä tuntuiskaan, mutta ne on hienoja tunteita jokaisen omalla kohdalla... Meikä alko taas sepustamaan...
Aika vaikea tässä on nyt jutustella kun ei ole paljoo keskustelu pohjaa... Hauskaa viikonloppua kaikille!!!!!
-Thunderi-
[color=red]Me käytiin tänään uudessa Lidlissä ruokaostoksilla. Oli ihan kiva käydä, vaikka en erityisemmin Lidlin tuotteista perusta. Nyt sattu sopivasti oleen tosi halpoja vihanneksia ja hedelmiä. Niistä se kärry sitten melkein täyttyikin. Tietty piti napata mukaan konvehtirasioita ja maitoa jne. Ja minä jugurttihirmu kun en pärjää päiväkään ilman jugurttia, niin sitäkin lastasin kärryyn heti montaa sorttia. Illan päälle aion nauttia iiiison kipon maustamatonta jugurttia tuoreilla hedelmillä *namskis*
Käytiin myös isänpäivälahjoja ostamassa. Toinen isä saa silkkibokserit ja toinen muumipappamukin. Meillä ei oo ollu tapana ostella kauheena isänpäivänä lahjoja, mutta nyt innostuttiin. Kortit oon tehny jo ennakkoon.
GALTSULLE ja GOLDALLE mukavaa illanviettoa jos ja kun päätätte lähtee vähän rillutteleen! Mullakin suu nappais vähän siiderille, mutta himskatin kallista se kopperbergin alkoholiton.
THUNDERILLE tsemppiä miehen käännytykseen. Vauvalehden ostoon saatu lupa on tottavie edistystä sekin! Kaikki lasketaan, pisaroista syntyy joki vai kuinka se menikään :)
Jeps, nyt alan vielä vähän järjestelmään paikkoja ja sitten BB:n kimppuun. JJ + Tuutti ♥
[color=red] Älkää välittäkö tuosta toisesta epäonnistuneesta avauksesta, vaan tiputtakaa se suosiolla pooooois. Mä taas aamun kankeilla sormilla onnistuin kämmimään *murrrr*
Mitäs sitä on ohjelmassa tänään? Mulla ei kai kummempia, äitillä voisin kävästä kun miehellä peli. Siivotakin pitäs...
Kamala kun tuo mies kuorsaa :D taidan alkaa sitä herätteleen. Ai juu, aloitin kutomaan itelle myssyä... saas nähä mitä tulee. En oo ennen myssyä kutonu jos ei vauvan myssyä lasketa ja sehän on ihan eri tehä kuin aikuisen.
Mukavaa päivää, JJ 27+4 kera Tuutin♥