Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ylipainoiset, joille huudellaan kaupungilla ylipainosta, paljonko suunnilleen painatte?

Vierailija
08.01.2012 |

Ja anteeksi törkeä kysymys. Ei tällaista saisi kysyä. Ajattelin vain, että onko sama kohta minulla edessä, kun paisun koko ajan enkä saa lihomista pysäytettyä. Vielä en ole huuteluita kuunnellut, mutta ehkä kohta...?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkaisen vaille 35 eli merkittävän lihavuuden ylärajoilla olen. Mulle on kutosluokkalaiset pojat laulaneet "sopivasti lihavaa". Muilta ei ole tullut kommentteja painosta. Baareistakin löytyisi ottajia, koska mulla onkin läskit oikeissa paikoissa.

Vierailija
2/15 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi juoppo hiiri kapakassa kerran aukoi päätään, kun sitä nautittu viina huojutti minun päälle ja siitä huomautin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on kerran huudettu, tosin mitat olivat silloin 167cm ja 50kg :) Olin siis menossa baarista taksijonoon kun eräs mieshenkilö yritti tehdä tuttavuutta ja kun en ollut kiinnostunut niin kuulin "vi**u sulla on niin läski persekin etten ois sun kanssa lähtenytkään" :)

Tosiaan taitaa olla huutelijoiden omasta heikosta itsetunnosta kiinni eikä niinkään sen huutelun kohteen ulkonäöstä :)

Vierailija
4/15 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on kerran huudettu, tosin mitat olivat silloin 167cm ja 50kg :) Olin siis menossa baarista taksijonoon kun eräs mieshenkilö yritti tehdä tuttavuutta ja kun en ollut kiinnostunut niin kuulin "vi**u sulla on niin läski persekin etten ois sun kanssa lähtenytkään" :) Tosiaan taitaa olla huutelijoiden omasta heikosta itsetunnosta kiinni eikä niinkään sen huutelun kohteen ulkonäöstä :)

toiset niistä huutelijoista huutelevat pienille vihreille miehillekin... Miksei sitten naisillekin :)

Vierailija
5/15 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiajavasta autosta huudettiin yksi kesä. Mitat oli silloin 167cm/70kg.

Vierailija
6/15 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen painanut 60 kiloa (158 cm pitkä). Miehet siis.

Nykyisin kun olen vanhempi, niin ei ole mitään ongelmaa. Paino on vaihdellut kaikkiaan 52-73 kg:n välillä.

Vierailija
7/15 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai missään muuallakaan yhtään mitään... Miksi ihmeessä huutaisi ? Onko sinulla AP jonkinlaisia kieroituneita fantasioita ?

Vierailija
8/15 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes koskaan kuullut moisesta ilmiöstä.

Tosin olen kyllä vasta ihan aikuisiällä lihonut, ehkä tuo on nuorten ongelma? Ja painoa siis n. 100kg

Vierailija
9/15 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on kertonut että kaupungilla häntä huudetaan läskiksi. Ehkä se voi olla nuorison tai nuorempien ongelma. En tiedä.

Useampia kertoja olen palstalta lukenut tästä asiasta.

Vierailija
10/15 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes koskaan kuullut moisesta ilmiöstä. Tosin olen kyllä vasta ihan aikuisiällä lihonut, ehkä tuo on nuorten ongelma? Ja painoa siis n. 100kg

mutta en pidä itseäni vielä sellaisena mahdottomana tynnyrinä. (läski olen kyllä) Ajattelen, että josko jossain 150 kilossa alkaa jo huutojakin kuulumaan??

Vierailija
11/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on pitkä nainen, lähes 180cm ja käyttää vielä korkeita kenkiä, painaa n. 120 kiloa. Hän saa näitä huuteluita kuulla, tosin ei niinkään kaupungilla vaan baarissa. En meinannut itsekään uskoa että kukaan voi olla niin törkeä että sanoo toisille. Ja siis tosiaan huutelijat aikuisia kun baarissa ollaan. Kerran satuin olemaan paikalla kun tällainen tapahtui, tosin annettiin kyllä (sanallisesti) takaisinkin kyseiselle huutelijalle. Mutta hänelle tosiaan käy melko useinkin niin että saa ihan ohikulkiessaan baarissa kommenttia tyyliin "Voisit laihduttaa, läski" jne. Hän on 30-vuotias.

Vierailija
12/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parasta, kyseinen setä oli hieman alkoholisoitunutta sorttia. Näytti ( ja haisi ) aivan siltä, että hän oli nukkunut viimeiset pari yötä ojassa ja myös ulostanut pöksyihinsä. Kuitenkin hän koko oikeudekseen tulla aukomaan päätään minun noin kymmenestä ylikilostani.

En kyllä suuremmin traumatisoitunut tapauksesta :)

Vierailija
13/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että pahimmat huutelijat ovat noita juoppoja,itsellä asiat niin huonosti, että kuvittelevat ainoastaan lihavilla olevan vielä surkeampaa. Olen myös nähnyt juoppoluuserin huutavan maahanmuuttataustaiselle bussikuskille,e ttä vois painua kotiin. Siis huutaa nyt työtätekevälle ihmiselle, kun itse elää todennäköisesti yhteiskunnan rahoilla.

Vierailija
14/15 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painoin 80 kiloa tai saattoi olla vähän allekin. Sen jälkeen lihoin yli 110-kiloiseksi, mutta ei muut huudelleet kuin lapset (pari kertaa n. 15 vuoden aikana). Olen myös nähnyt kun erittäin hoikkaa nuorta naista on haukuttu v***n läskiksi.

Huutelu on vika huutelijan päässä ja kertoo huonosta itsetunnosta, huonosta kasvatuksesta tai omasta pahasta olosta, kuten tuossa yllä jo yksi huutelija kertoikin omasta puolestaan.

Vierailija
15/15 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alta parikymppinen nuoriso nimittäin ja toisella kerralla n. 9v somalityttö. Mitat oli silloin 154 cm/80 kiloa. Koska olen lyhyt, jokainen ylimääräinen kilo tuntuu olevan tupla.

Olin hyvin tukevasti 8. kuulla raskaana ja maha tyyliä valtava. Olin lenkillä ja kävelin bussipysäkin ohi, missä tämä nerolauma seisoi. Mä olen raivo akka, ja sanavalikoimaa riittää, pyörähdin sekunnissa ympäri, ja annoin tulla lujaa ja korkealta. Olivat hiljaista poikaa sen jälkeen. Yksi pyysi anteeksi.

Somalitytön pysäytin ja sanoin, että tiedätkös sinä, mistä ne vauvat syntyy? Onkos äiti kertonut? ja selvitin vähän miksi maha on iso. Tyttö meni aika nolon näköiseksi ja melkein parkui.

Kymmenen kiloa jäi laitokselle, mutta loput piti ottaa kotikonstein. Kolmannella kerralla mulle huudeltiin 2 viikkoa synnytyksen jälkeen kaupassa "Vittu mikä läski ämmä" (jokainen synnyttänyt nainen tietää varmaan, miten maha vielä silloin pullottaa ja naama on turvonnut), joku alta parikymppinen tyyliä "paskainen-farkkutakki-kaljaa-sätkää"-sänkitukka. Olin väääsynyt ja päätin jättää sikseen. Mun mies (201 cm, 130 kg) kuitenkin kuuli, tuli hyllyn takaa paikalle, tyrkkäsi vauvan mulle ja kysyi kädet puuskassa että "onko sulla mun vaimolleni jotain muutakin asiaa? Jos ei, niin alahan pyytää anteeksi" Jätkä siinä selittelemään, niin ukkoni työnsi naamansa kiinni sen naamaan ja tavasi "A-N-T-E-E-K-S-I, kuuluuko sitä?" Tuli se sieltä. Ja sitten vaan taputus selkään ja "Hymyillään kun tavataan, ei haukuta ketään".

Musta on todella outoa tämä nykymaailman meno, että ventovieraat katsoo oikeudekseen aukoa päätä ohikulkijoiden ulkonäöstä. Millä oikeudella itse katsoo olevansa niin täydellinen ihminen?

Älkää nieleskelelkö mitään huutelemista, vaan antakaa salamana takaisin. Huutaminen on käytöstapojen puutetta ja kertoo huutelijan omasta tyhmyydestä. Jos vaan mennään hiljaa ohi, huutelija olettaa olevansa maailman napa ja saavansa käyttäytyä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän