Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako nämä että mies pitää minusta vai onko se vain ystävällinen?

Vierailija
08.01.2012 |

Olen vähän ihastunut yhteen tyyppiin töissä, joka tavatessamme aina hymyilee leveästi ja katsoo pitkään silmiin, kerran jopa kysyin että "ai mitä" kun katsoi niin pitkään, kääntyi tietysti poispäin sitten (en ole kovin taitava sosiaalisesti)..lisäksi kehui joskus puseroani ja "koskettelee", siis laittaa esim. käden olkapäälle jutellessa (on minua paljon pitempi). Että jos vaikka joskus kysyisin kahville (on vapaa) niin onko odotettavissa myöntyminen vai vaivaantunut hiljaisuus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka, että onko hän menossa kahville, että voisitte mennä yhtä matkaa. Tai toisinpäin, sanot, että olet itse menossa ja kysyt, haluaako lähteä seuraksi. Mutta voihan hän siltikin olla vain ystävällinen. Saat tietää vasta kun rohkaistut.

Vierailija
2/5 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka, että onko hän menossa kahville, että voisitte mennä yhtä matkaa. Tai toisinpäin, sanot, että olet itse menossa ja kysyt, haluaako lähteä seuraksi. Mutta voihan hän siltikin olla vain ystävällinen. Saat tietää vasta kun rohkaistut.

yleensä oletan automaattisesti että ihmiset eivät pidä minusta ja luen merkkejä siihen viitaten, nyt on tullut tunne että tämä pitää mutta tosiaan voihan se pitää muuten vain eikä siinä mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty olla että mies vaan huvikseen flirttailee tai on muuten vaan ystävällinen. Miten kauan tota on jatkunut? Luulis miehen tekevän itsekin jossain vaiheessa aloitteen jos on oikeesti kiinnostunut.

Vierailija
4/5 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty olla että mies vaan huvikseen flirttailee tai on muuten vaan ystävällinen. Miten kauan tota on jatkunut? Luulis miehen tekevän itsekin jossain vaiheessa aloitteen jos on oikeesti kiinnostunut.

uusi eli "tätä" on jatkunut kolmisen kuukautta. Sekin on totta että jos sitä kiinnostaa niin varmaan tekee/tekisi itse aloitteen, koska kuitenkin on tuolla lailla sosiaalisesti rohkea (siis itse en esim. ikinä koskettele puolituntemattomia ihmisiä..). Olen vain huomannut että taidan aika helposti antaa miehille sellaisia "olen epätoivoinen, pliis huoli mut"-signaaleja ja se ei ole mikään turn on joten en haluaisi miestä ahdistellakaan, pitäisi naamioida kahville meno kaverilliseksi tilanteeksi eikä miksikään treffikutsuksi..

Vierailija
5/5 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on sosiaalinen ja noin pitkään on jo antanut vinkkejä, niin luulisi hänen kykenevän tehdä ehdotusta, jos kiinnostus on todellista.

Kun on kaikenlaisia flirttailijoita yms..niin sanoisin että ulospäinsuuntautunut henkilö osaa olla aloitteellinen, jos ei ole, siihen voi olla syy, miksi itsekään ei kannata olla :)...

Rintarottingille ja pidä itsesi arvokkaana, äläkä anna signaaleja, mitä kuvailit, vaan arvosta itseäsi :)...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän