Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko puhuu jatkuvasti, että lapseni näyttää joltain

Vierailija
08.01.2012 |

Minusta on outoa ja kiusallista, kun miehen sisko puhuu usein lapsemme näyttävän miehen pikkuserkulta, jonka olen nähnyt ohimennen kerran (enkä kyllä huomaa yhdennäköisyyttä..). Lapsen kuullen on monesti sanonut hänen näyttävän siltä "jussilta" ja kyselee jopa sukujuhlissa muilta että eikö olekin lapsi ihan sen jussin näköinen (.. ja muut ei ole kyllä huomanneet yhdennäköisyyttä).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan äiti mieleen... Se näkee aina yhdennäköisyyttä joka paikassa. Eikä muut niitä sitten huomaakaan :D

Vierailija
2/6 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tarkoittaa jotain tiettyä piirrettä? Mä katsoin siskoni tyttärestä kuvasarjan niin näin monenkin sukulaisen näköä siinä, siis joku tietty piirre, ei tarvinnut kokonaisuudessaan edes näyttää ko sukulaiselta. Toisessa kuvassa näytti joltain toiselta sukulaiselta taas jo jne.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kysyä häneltä miksi hän inttää niin kovasti että lapsesi näyttää jussilta? miksi hän kyselee muilta sen perään?

Vierailija
4/6 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen jo 30, mutta edelleen isäni tuttujen mielestä näytän ihan isältäni, äitini tuttujen mielestä äidiltäni ja joidenkin mielestä ihan veljeltäni :)

Mielestäni näytän ihan itseltäni, mutta vamasti jokainen näkee minussa vain niitä erilaisia piirteitä.

Vierailija
5/6 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että olette jussin kanssa olleet läheisissä tekemisissä?

Vierailija
6/6 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää näitä tuttuja piirteitä. Ei se nyt niin vakavaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän