Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mieluummin rivitalon isolla pihalla vai

Vierailija
08.01.2012 |

omakotitalon pienellä pihalla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla kurkkua myöten täynnä taloyhtiön sekoiluja. Lisäksi en ole mitenkään innokas kukkien kasvattaja.

Vierailija
2/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti okt:n, mulla on huonoja kokemuksia rivariyhtiöistä .. okt:ssa vastaa itse energian kulutuksesta, piha- ja lumitöistä ja on omaa rauhaa. Rivareissa ei ole koskaan niin hyvä äänieristys, etteikö ääniä kuuluisi.

Mutta riippuu paljon asunnoista, pohjaratkaisusta ja ennen kaikkea kämpän iästä. 70-luvulla valmistunutta en ostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
4/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan, että olisi seinänaapureita! Vaikka olisi mitä muita hienouksia ja miten iso piha tahansa, omaa rauhaa ei ole. Rakastan asua omassa talossa, saadaan olla täällä ihan vaan issekseen.

Vierailija
5/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei oma piha ole ollenkaan tärkeä, mutta koska oletan, että rivitalo tuottaisi vähemmän työtä, valitsen sen. Siis olettaen, että siellä on huoltoyhtiö jne, eikä itse tarvitse säätää joka ongelmaa. Piha ei ole mikään kriteeri. Inhoan pihan laittamista ja kaikkea sellaista. Mieluiten asun joko kerrostalossa tai rivitalossa, jossa on iso, taloyhtiön laittama ja huoltama piha sekä lapsille hyvä leikkipiha (keinuja, hiekkalaatikko, liukumäki, kiipeilyteline, yms).

Vierailija
6/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on iso taloyhtiö. Silloin ei yksi hankala kanssa-asukki vaikeuta asioiden hoitoa. Me emme ole kivinkaan käteviä ja musta on ihanaa, että jos on vesivahinko tms. on aina se isännöitsijä, joka hoitaa kaiken :-). Meillä on joskus tulevaisuudessa edessä muutto omakotitaloon, ja se hirvittää mua jo nyt.

Vierailija
7/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alle 600 neliön tontti, ja sekin vähän liikaa... Ei kiinnosta paskankaan vertaa nyhjätä pihahommissa! Asfalttia ja nurmikkoa on saatu laitettua, ei ensimmäistäkään kukkapenkkiä tai pihakiveä. No, ens kesänä pitäs kai jo jotain saada tehtyä.

Vierailija
8/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään muutenkin rivitaloista, vaikka pihatkin olisivat saman kokoiset keskenään. Rivitalossa on tunnelmaa :) Asumme kylläkin mieheni tahdon mukaisesti omakotitalossa jossa on iso piha. Ihan hyvä tämäkin.

Vierailija
9/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ex-naapureihini kyllästyneenä valitsen (ja valitsin oikeastikin) okt:n pienellä pihalla.

Vierailija
10/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saisi omakotitaloon asumaan.

Vierailija
11/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisessa nyt asunkin. Ja parasta tässä on kiva naapurusto, lapsille paljon kavereita. Ja kun on hyvin suunniteltu rivari ja ne isot pihat, jossa paljon puita ja pensaita, saa kyllä olla halutessaan ihan riittävän rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme