Kuka muu laihduttaa ja miten menee?
Olis kiva kuulla muiden fiiliksiä! Ite alotin maanantaina laihdutuksen, lähtöpaino yli sadan.. joo olen valas! Nyt on koko viikko menny tosi hyvin. Vaa'alla en ole käynyt kun otan liikaa itseeni kaikki harmistukset jos paino ei joka päivä tipukaan. Ensi viikon lauantaina tiedossa juhlat joten la-aamulla vois käydä vaa'alla katsomassa kahden viikon saldon ja sitten yhden illan rentoutua ja taas jatkaa!
Laihdutusmenetelmänä mulla perinteinen syö kevyemmin, liiku -tyyli, sillä karppaus,nutraus jne. sekoittaa herkän vatsani.
Muita?
Kommentit (36)
kuulostaa! Mä en oo asettanut mitään erityistä tavotetta, toivon vaan että paino ois koko ajan laskusuunnassa. Tsemppiä! ap
Hyvä ap, jos sinulla ei ole tavoitteita, et voi ikinä saavuttaa niitä. Mikään ei ole vaikeampaa kestää kuin elämä ilman tavoitteita sanoi Pascal. Petät nyt itseäsi pahan kerran.
Aseta SELKEÄ tavoite, jotta alitajuntasi lähtee työstämään hommaa puolestasi ja suuntaamaan sitä kohti. Et voi mitenkään mitata onnistumistasi, jos sinulla ei ole sekä isoa tavoitetta että sopivia välitavoitteita.
Ilman tavoitetta olet jo valmiiksi luovuttanut.
kuulostaa! Mä en oo asettanut mitään erityistä tavotetta, toivon vaan että paino ois koko ajan laskusuunnassa. Tsemppiä! ap
Hyvä ap, jos sinulla ei ole tavoitteita, et voi ikinä saavuttaa niitä. Mikään ei ole vaikeampaa kestää kuin elämä ilman tavoitteita sanoi Pascal. Petät nyt itseäsi pahan kerran.
Aseta SELKEÄ tavoite, jotta alitajuntasi lähtee työstämään hommaa puolestasi ja suuntaamaan sitä kohti. Et voi mitenkään mitata onnistumistasi, jos sinulla ei ole sekä isoa tavoitetta että sopivia välitavoitteita.
Ilman tavoitetta olet jo valmiiksi luovuttanut.
eri mieltä. Tähän asti olen joka laihdutukseen asettanut tavoitteet, aikataulut, kalorirajat, pisterajat, liikuntamäärät, excelit tms. ja aina on mennyt metsään. Pyrkimyksenäni on muuttaa ajatukseni ruokailusta kokonaisvaltaisesti, ja siihen en tarvitse muuta tavoitetta kuin sen että syön joka päivä niin hyvin kuin vain osaan. Painonputoaminen tulee sitten bonuksena.
ap
erilailla kerätty ne kilot ja eri tavoin myös lähtee : D
Mua tympäsee tää taistelu mitä eri metodeista käydään. samahan se millä ne kilot lähtee, kunhan vaan lähtee.
Tässäkin ketjussa on hiilarinvähentäjää, rentoilijaa ja nutraajaa, ja teholiikkujaa, ja hyvin sovitaan samaan porukkaan :)
ap
täällä menee?
Vieläkö on porukka kurissa ja nuhteessa? ;)
täällä menee?
Vieläkö on porukka kurissa ja nuhteessa? ;)
Jaa, tämäkin ketju taas nostettu ylös. :)
Kyllä vain. Kiloja tällä hetkellä 88, eli pari kiloa lähtenyt edellisen viestin laittamisen jälkeen. Ja kokonaissaldo tälle kuulle siis se n. 4kg.
t.35.
Ja sen verran korjausta tuohon edelliseen viestiin, eli tavoitteensa siis toki seiskalla alkava luku kesään mennessä, ei suinkaan kahdeksalla. :)
nyt joulun jälkeen enemmän tosissani. Mä syön sellaista 1500 kcal päivässä huonoja hiilareita vältellen ja liikun paljon, siis joka päivä jotain. Tavoitteena olisi päästä alle 80 kesään mennessä, nyt kans hitusen yli sata paino...
kuulostaa! Mä en oo asettanut mitään erityistä tavotetta, toivon vaan että paino ois koko ajan laskusuunnassa.
Tsemppiä!
ap
Painoin muistaakseni viime su 73.3 kg ja nyt 71.8 kg...mutta kk-kierron mukaan vaihtelee paino, joten ei välttämättä niin paljoa "todellista" pudotusta!!!
Urheilen aika paljon, yritän parantaa ruokavaliota lisäämällä kasvisten ja hedelmien osuutta ja laihduttaa vähentämällä hieman hiilihydraatteja (ei proteiineja, ettei lihakset häviä).
Ja pyrin siihen ettei yli 2 kg putoa kuukaudessa paino.
syksyllä paino oli 75kg ja nyt paino 68kg. Hitaasti mutta varmasti ja tavoite nyt ekana 63kg ja siitä sitten ehkä lisää vielä jos jaksaa. Kesällä ainakin bikinikunnossa. =D
Aika hurjaa tahtia meinaat tiputtaa. Kannattaa asettaa realistisemmat tavoitteet, koska reilun kilon pudotus joka viikko ei ole kovin realistista.
Kun tavoite ei toteudu, motivaatio kärsii. Itsellä tavoitteena on 10 kilon pudotus toukokuun loppuun mennessä. Syksyn aikana olen jo kymmenen kiloa tiputtanut.
nyt joulun jälkeen enemmän tosissani. Mä syön sellaista 1500 kcal päivässä huonoja hiilareita vältellen ja liikun paljon, siis joka päivä jotain. Tavoitteena olisi päästä alle 80 kesään mennessä, nyt kans hitusen yli sata paino...
Syödä vähemmän kun kulutan, paljon liikuntaa,sali,aerobic,spinning etc. Latasin jopa calory counterin ja laihdutuspäiväkirjan puhelimeen avuksi :)
liikunta rajottuu vielä kävelylenkkeihin. Aiemmin olen liikkunut enemmän, siis kevyempänä, mutta painon lisääntyessä penikkatauti on alkanut vaivaamaan. Lisään liikuntaa kunhan se on turvallisempaa. Niin ja uimassa/vesijuoksemassa kyllä käyn.
Taidan lisäksi olla mennyt ketoosiin vahingossa, mies tossa huomautti että kaks päivää on henki haissut pahalle, ja ei oo yhtään nälkä vaikka syön tosi vähän. No, eipä tuo haitanne! :)
että tänne oli tullut lisää vastauksia.
Joo se on totta, että jotain vikaa on nupissa kun syö liikaa. Mulla se on yksinkertaisesti tylsyys. Mutta tiedostan sen ja pyrin nyt välttämään niitä tilanteita.
Mites menee muilla? Vuodenvaihteesta on nyt kaks viikkoa, joku varmaan on jo kyllästynytkin? Mulla mennyt tosi kivasti, nälkää en ole tuntenut ja paino silti pudonnut, tai ainakin housut on väljemmät. Huomenna varmaan vaa'alle seuraavaksi niin näkee numeroinakin.
Tsemppiä kaikille!
ap
Hyvin menee, kiitos kysymästä :)
Puolisentoista viikkoa tässä nyt taas jatkanut tuota laihdutusurakkaa, vaaka näyttää kaksi kiloa vähemmän ja jopa peili näyttää hieman hoikentuneempaa olemusta. Tosin pelkkä turvotusta taisi olla tuo toinen kilo, joulukuussa kun maistui tuo alkoholi ja herkut ihan kiitettävästi joulunajan ja pikkujoulujen sun muiden merkeissä.
Ja selvästi viime kuun tauko teki hyvää, alkoi jo kyllästyttää laihdutushömppä sun muu, nyt on taas mielenkiintoa.
Niin ja..lähtöpaino puolitoista viikkoa sitten 92kg ja nyt siis 90. Tavoitteena olisi kesään mennessä kahdeksalla alkava luku. Ja aivan alkuperäinen lähtöpaino muutaman vuoden takaa on 125kg.
täällä yksi laihduttaja myös. Aloituspaino oli mulla ihan järkyttävä, 116kg. Nyt oon ollu tässä 2kk laihdutuskuurilla ja olen pudottanut 12 kiloa. Lasken kaloreita ja katson aika tarkasti että mitä syön. Liikunta on oleellinen osa myös. Kesään mennessä olis kiva olla siellä 90 kilon alapuolella :)
erilailla kerätty ne kilot ja eri tavoin myös lähtee : D
Mua tympäsee tää taistelu mitä eri metodeista käydään. samahan se millä ne kilot lähtee, kunhan vaan lähtee.