Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu laihduttaa ja miten menee?

Vierailija
08.01.2012 |

Olis kiva kuulla muiden fiiliksiä! Ite alotin maanantaina laihdutuksen, lähtöpaino yli sadan.. joo olen valas! Nyt on koko viikko menny tosi hyvin. Vaa'alla en ole käynyt kun otan liikaa itseeni kaikki harmistukset jos paino ei joka päivä tipukaan. Ensi viikon lauantaina tiedossa juhlat joten la-aamulla vois käydä vaa'alla katsomassa kahden viikon saldon ja sitten yhden illan rentoutua ja taas jatkaa!

Laihdutusmenetelmänä mulla perinteinen syö kevyemmin, liiku -tyyli, sillä karppaus,nutraus jne. sekoittaa herkän vatsani.

Muita?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon vaikeempaa kuin laihduttaminen.

Joka kevät laihdun 7 kiloa ja joka syksy lihoan 7 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä(kin) ketjussa keskitytään ihan liikaa syömisten vahtimiseen ja suunnitteluun. Avain pysyvään painonpudotukseen on käydä läpi psyykkistä puolta. Eli miksi ylipäänsä on syönyt itsensä siihen kuntoon. Joku syy siihen on, se on varmaa. Syy voi olla mikä tahansa, mutta se on kaivettava esille ja käsiteltävä. Muuten painonpudotus ei ole pysyvää. Kannattaa lisäksi ajatella niin että tekee muutoksia loppuelämäkseen, ei vain kuurin ajaksi.

Vierailija
4/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä(kin) ketjussa keskitytään ihan liikaa syömisten vahtimiseen ja suunnitteluun. Avain pysyvään painonpudotukseen on käydä läpi psyykkistä puolta. Eli miksi ylipäänsä on syönyt itsensä siihen kuntoon. Joku syy siihen on, se on varmaa. Syy voi olla mikä tahansa, mutta se on kaivettava esille ja käsiteltävä. Muuten painonpudotus ei ole pysyvää. Kannattaa lisäksi ajatella niin että tekee muutoksia loppuelämäkseen, ei vain kuurin ajaksi.

Syön tunteisiin. Syksyllä mieluisat liikuntamahdollisuudet ovat vähäisemmät kuin talvella, keväällä ja kesällä, joten kaikki ylensyönti jää makkaroihin. Oma vika. Tiedetään.

Vierailija
5/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkuu edelleen kivasti, ja ensimmäisen viikon aikana paino oli tullut alaspäin 2,4 kiloa (en malttanut pysyä pois vaa'lta). Onko muita maanantaipunnitsijoita?

Vierailija
6/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkuu edelleen kivasti, ja ensimmäisen viikon aikana paino oli tullut alaspäin 2,4 kiloa (en malttanut pysyä pois vaa'lta). Onko muita maanantaipunnitsijoita?

siis kirjoitti ap.

Vierailija
7/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime maaliskuussa aloitin laihduttamisen ja kesään mennessä laihduin yhdeksän kiloa. Karppailemalla ja juttailemalla.

Sitten kesän jälkeen taas repsahdin syömään mitä sattuu ja lihoin ja paisuin maksikokoon.

Nyt 2.1 alkoi taas terveellisempi elämä. Noudatan lähinnä välimerellistä ruokavaliota ja nesteitä lähti heti ekan viikon aikana useampi kilo. Kesään mennessä toivoisin laihtuvani kymmenen kiloa.

Pidän kerran viikossa herkkupäivää, tosin nyt lauantaina, kun se oli tarkoitus olla, ei niitä herkkuja tehnyt mielikään:)

Vierailija
8/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en toistaseks uskalla herkkupäivää pitää, oon niin hiilarikoukussa että pelkään repsahtavani kunnolla. Mutta ehkä vähän ajan päästä kun tästä uudesta ruokavaliosta tulee tapa.

Olen varmaan vuoden inhonnut itseäni kun lihon ja lihon ja lihon, enkä ole pystynyt silti edes aloittamaan laihdutusta. Siksi tuntuu hassulta kun nyt tämä sujuu tosi helposti! Toivottavasti jatkuu samaan malliin.

Tsemppiä!

ap

Vierailija
9/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliosta on siis jääneet herkut pois. Liikuntana on kotijumppa. Eli mulle on vuosien varrella kertynyt kiva kokoelma kuntoilu-dvd:tä, joten 3-4 iltana viikossa niitä. En tässä elämäntilanteessa pääse salille tai uimaan enkä mä todellakaan ole lenkkeilijä.

Tavoitteena olisi tiputtaa vähintään 10kg, jos lähtee 15kg niin painan saman verran kuin ennen lapsia..

Vierailija
10/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pudonnut 4,2kg

Minulla tyylinä ns. hyväkarppaus, eli olen jättänyt kaiken (lisätyn)sokerin, perunan, vaalean pastan, valkoisen riisin ja vaalean leivän pois.

Syön siis paljon kanaa, lihaa ja kalaa, lisäksi vihanneksia, hedelmiä, ruisleipää (1-3 palaa/pvä), kananmunaa, rahkaa, luonnonjugurttia ja marjoja.

Mulla lähtöpaino 84,2, olen 160cm pitkä. Tavoitteena saada 18kg pois juhannukseen mennessä. Käyn vaakalla aina tiistaisin :)

Vierailija
11/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pudonnut 4,2kg

Minulla tyylinä ns. hyväkarppaus, eli olen jättänyt kaiken (lisätyn)sokerin, perunan, vaalean pastan, valkoisen riisin ja vaalean leivän pois.

Syön siis paljon kanaa, lihaa ja kalaa, lisäksi vihanneksia, hedelmiä, ruisleipää (1-3 palaa/pvä), kananmunaa, rahkaa, luonnonjugurttia ja marjoja.

Mulla lähtöpaino 84,2, olen 160cm pitkä. Tavoitteena saada 18kg pois juhannukseen mennessä. Käyn vaakalla aina tiistaisin :)

huomenna kertomaan mitä vaaka näyttää! Ruokavalio ainakin kuulostaa hyvältä.

ap

Vierailija
12/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliosta on siis jääneet herkut pois. Liikuntana on kotijumppa. Eli mulle on vuosien varrella kertynyt kiva kokoelma kuntoilu-dvd:tä, joten 3-4 iltana viikossa niitä. En tässä elämäntilanteessa pääse salille tai uimaan enkä mä todellakaan ole lenkkeilijä.

Tavoitteena olisi tiputtaa vähintään 10kg, jos lähtee 15kg niin painan saman verran kuin ennen lapsia..

asetelma ainakin, hyvä että jaksat kuntoilla sitten noiden dvd-levyjen kanssa! Mäkin yritän vielä tästä lisätä liikuntaa, vaikka toisaalta kyllä ajattelen nyt että liikun jos siltä tuntuu, en viitsi itseäni pakottaa siihen.

ap

Vierailija
13/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.1 aloitin täysnutrauksen, hyvin menee. En myöskään viitsi punnita itseäni, vaatteet ei ainakaan vielä ole löystyneet.

Mutta sinnikkäästi jatketaan, tsemppiä meille.

Vierailija
14/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.1 aloitin täysnutrauksen, hyvin menee. En myöskään viitsi punnita itseäni, vaatteet ei ainakaan vielä ole löystyneet.

Mutta sinnikkäästi jatketaan, tsemppiä meille.

yli viikon olet nutrannut niin eiköhän se paino ole pudonnut! Tosi hyvin olet jaksanut! Menet vaa'alle sitten kun siltä tuntuu.

Kauanko aiot jatkaa nutrausta?

ap

Vierailija
15/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö 103,5 kg, vuoden alussa. Nyt 100,7 kg. Menetelmänä Patrik Borgin rentoa painonhallintaa. Tavoitteena 30 kg vuodessa pois, olen jakanut pieniin osatavoitteisiin. Alussa laihdutan tiukahkoon kolmen kilon kuukausitahtiin, lopussa kun lähtee nihkeämmin, 2 kg kuussa tavoite.

Vierailija
16/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen päättänyt lähinnä liikkua noin 3 kertaa viikossa esim jumpassa ja kävellä aina kuin aikaa on lisäksi. ruokavalio on aika perus. suosin suomalaista ja syön kaikkea perustavaraa, yritän pienentää annoksia.

en lähde pikadieetteihin mukaan. paino vaan palaa korkojen kera!

haluan ensin selän läskifileet pois! siitä lähdetään =)

Vierailija
17/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö 103,5 kg, vuoden alussa. Nyt 100,7 kg. Menetelmänä Patrik Borgin rentoa painonhallintaa. Tavoitteena 30 kg vuodessa pois, olen jakanut pieniin osatavoitteisiin. Alussa laihdutan tiukahkoon kolmen kilon kuukausitahtiin, lopussa kun lähtee nihkeämmin, 2 kg kuussa tavoite.

rentous on mullakin nyt avainsana. Tiukat dieetit olen jo kokeillut, eikä sovi mulle. Mitään painotavoitetta en ole ottanut, mutta kun lähtöpaino oli n. 115 kiloa niin oishan se kiva kevään aikana alle sadan päästä. Sulla on kohta jo kaksnumeroiset!

ap

Vierailija
18/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut, että jos pinna kestää, niin mennään täysnutreilla loppuun saakka. Draivi on nyt ainaki niiden sadan epäonnistumisten jälkeen valtava.

Vierailija
19/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen päättänyt lähinnä liikkua noin 3 kertaa viikossa esim jumpassa ja kävellä aina kuin aikaa on lisäksi. ruokavalio on aika perus. suosin suomalaista ja syön kaikkea perustavaraa, yritän pienentää annoksia.

en lähde pikadieetteihin mukaan. paino vaan palaa korkojen kera!

haluan ensin selän läskifileet pois! siitä lähdetään =)

kuulostaa sullakin!

Mä oon lisäks yrittänyt ruveta kiinnittään muutenkin kauneudenhoitoon enemmän huomiota, kuivaharjausta ja ihon rasvausta jne. Että näyttäis muutenkin kauniimmalta, ja vaikka vähän selluliittiakin häviäis..

ap

Vierailija
20/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut, että jos pinna kestää, niin mennään täysnutreilla loppuun saakka. Draivi on nyt ainaki niiden sadan epäonnistumisten jälkeen valtava.

parikymmentä kiloa? On se ihan mahdollinen. Ystäväni laihdutti yhden kevään aikana juurikin tuon verran xtravaganza-ohjelmalla, jossa siis samalla tavalla syödään noita pussijuttuja. Kesällä voisit siis jo olla ihannepainossasi, upeaa!

ap