Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla tummanruskeat hiukset. Jos laitan värin poiston ja vaalean värin niin onnistuukohan?

Vierailija
08.01.2012 |

mulla on ennenkin ollut blondit hiukset, mutta olen vaalentanut niitä pikkuhiljaa, ensin raitoja ja sitten vaaleampaa ruskean sävyä...

kerran on kampaajalla tehty värinpoisto ja laitettu vaalennus, mutta tästä vuosia. Uskaltaisikohan sitä kokeilla? Ainahan voi sitten mennä kampaajalle, tai vetää tummempaa päälle jos epäonnistuu...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan kampaajalle. Tummanruskeista hiuksista ei saa kerralla vaaleita. Todennäköisesti kampaaja saisi ne ensimmäisellä kerralla about keskiruskeiksi vaaleilla raidoilla ja todennäköisesti raidat jäisivät hieman kellertäviksi. Toisella kerralla lopputulos voisi olla jo lähellä haluamaasi. Yleensä tarvitaan n. 3-4 värjäyskertaa ennenkuin tummanruskeat hiukset vaalenevat. Mahdollisesti myös 2 värinpoistoa. :) Kotona jos värjäät lopputulos on oranssi. Säästät aikaa ja rahaa menemällä kampaajalle :)

Vierailija
2/3 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan jaksaisi odottaa, että saa ajan kampaajalle. Huomenna voisi jo värjätä kotona...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein noin itselleni. Onnistui ilman oranssia sävyä. Muista varata sitruunamehua ja hopeashampoota. Niillä saat poistettua kellertävyyttä ja kirkastettua sävyä. Eihän sinulla ole punaista väriä hiuksissa? Jos on niin värinpoiston jälkeen tukkasi on oranssi kuin porkkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi