Tarvitsen päivässä 8-10 orkkua, olenko seksiriippuvainen?
Kommentit (17)
Aikaa tosiaan siihen menee varmasti niin, ettet paljoa töitä ehdi tehdä? Tai viettää muuta vapaa-aikaa. Mitäs miehesi tykkää? Teetkö orkut itse vai miehen kanssa?
aikaa yhteen orkkuun menee 3min-20min. Eli ei aina kauaaa....:D mies tykkää..mut tuli mieleeen että onkohan tämä epänormaalia.
no se vähän riippuu.. Itse tiedät varmaan parhaiten onko se sinulle riippuvuus. Mitä tapahtuu, jos et saa orkkujasi esim. päivään? Pystytkö milloinkaan jättämään orkkuja väliin ja keskittymään sen sijaan muuhun? Oletko ihastunut tai tuoreessa suhteessa? Saatko pelkästään iloa orkuistasi vai tuleeko sinulle olo, että se on jotain mitä on pakko tehdä ja lopulta jää vain paha olla?
Kun harrastan itsetyydytystä, saan normaalisti yhdellä kerralla tuon määrän orkkuja, lähes 10, joskus enemmänkin. Siihen ei mene kauaa aikaa enkä ihan joka päivä sitä tee. Kun parisuhteeni oli alussa, saatoimme parhaina päivinä harrastaa seksiä 20 kertaa vuorokaudessa. Nykyään harrastamme seksiä sen 1-2 kertaa viikossa plus pari kolme kertaa itsetyydytystä. Kaikki on niin suhteellista, ei voi suoraan sanoa mikä on riippuvuus ja mikä vain nauttimista :)
Eikä näin jälkeenpäin ajatellen ollut normaalia. Saisitko esim. nukuttua, jos et olisi saanut?
joten ei mitään alkuhuumaa enää. Lapsiakin on. Saan nukuttua ilman orkkuja, mutta tunnen koko ajan asian. Ja hoidan työt ja harrastukset normaalisti. Voin saada orkkuja helposti 20kin jos jatkan vaan...tai jos on joku pidempi sesssio.
En saanut nukuttua koskaan ilman, vaikka yritystä oli. Tilanne meni siihen pisteeseen, että jouduin pöpilään, jossa sain unta lopulta joillain tainnutuspiikeillä, sen jälkeen kovat lääkkeet päälle. Aika hurja mutta kerralla toimiva vieroitustapa... No, olen kyllä tyytyväinen, että pääsin siitä tavasta eroon!
Niin mulla oli siis mennyt kaikin puolin tosi huonosti pitkän aikaa. Tuo juttu oli vaan osa sitä ja ne lääkitykset ei siihen mitenkään liittyneet vaan yleiseen romahtamiseen.
meillä menee muuten hyvin. Ei siis ongelmia muuten, enkä mitään lääkkeitä tähän söisi. :)
Minkä ikäinen olet? Naisille tuskin on mitään fyysistä haittaa jos laukeaakin noin monta kertaa päivässä. Tosin tuon voisi vielä tarkistaa lääkäriltä. Oletko pistänyt merkille mikä halusi saa nousemaan? Eli jokin ajatus mikä aloittaa ns. lumivyöryn, tai jokin muistikuva tai muu? Oletko yrittänyt pidättäytyä, tai jos olet yrittänyt, niin kuinka kauan pystyit vastustamaan kiusausta?
huomionhakuinen wanna-be, tuskin nainen. Toivot, että tuolla keskusteluketjussa syttyisi se oranssi liekki vilkkaan keskustelun merkiksi. Mutta voin sanoa, että älä unta näe :D LOL
olen alle 40 vielä. Ei ole mitään juttua minkä jälkeen tekisi enemmän mieli. Olen yrittänyt pidättäytyä, siitä tulee huono olo. Selviän siitä kyllä. ;) mutta en halua/eikä mies halua, että tekisin niin.
Ja kyllä, olen nainen. Vaikka se edelliselle olikin vaikea uskoa.
tuli dokumentti tuollaisesta "sairaudesta". Eihän se varmaan mikään sairaus ole, vaan ihan fyysinen tila. Tai siis siinä ohjelmassa ne naiset lähinnä kärsi siitä, että ne kiihottui jo ihan olemattomasta ja se tunne piti purkaa. Tai siis että se ei ainakaan psyykkistä ollut, mitään seksiriippuvuutta.
Ai oletko? Mietippäs.