Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minne lomalle nyt helmi-maaliskuussa?
07.01.2012 |
Matkan pitäisi olla mahdollisimman halpa, mutta paikan pitäisi olla niin lämmin, että siellä pystyy olemaan bikineissä ja uimaan meressä.
Kommentit (2)
meitä on lähdössä 5 henkeä eikä kukaan enää pikkulapsi, niin turhan kalliiksi tulee tai sitten ei löydy paikkoja kaikille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
euroopan maissa ei tuohon aikaan ole vielä kovin lämmin.
Jossain kanarialla saattaa olla kyllä ihan bikini kelit, mutta saa myös varautua kylmempään.