Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, ettei lanttu leikkaa, sekoilen jatkuvasti lasteni nimissä, unohtelen sanoja jne jne.

Vierailija
07.01.2012 |

Todella kiusallista. Tuntuu, etten osaa enää edes puhua mistään asioista kenenkään kanssa, en koe tietäväni asioista niin paljoa että kehtaisin puhua jonkun kanssa muuta kuin niitä näitä.. kolmen lapseni nimet ovat jatkuvasti sekaisin, joudun välillä pinnistelemään muistini kanssa tosissani. Ja olen vasta pitkästi alle nelikymppinen... :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi voi olla ihan vaan väsymystä, stressiä, lievää masennusta.

Kannattaa myös ehkä testauttaa kilpirauhasarvot.

Vierailija
2/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykyni keskustella on nykyään olematon, vaikka ennen olin sanallisesti todella taitava. Myös nimet, jopa lasten unohtuvat ja sekoilevat jatkuvasti.

En muista minulle kerrottuja asioita tai sellaisiakaan tapahtumia, joissa olen itse ollut mukana, kuin vähäisen ajan päähän.

Olen ajatellut, että tämä johtuu vain väsymyksestä ja stressistä kun olen yksin kolmen pienen lapsen kanssa, opiskelen ja teen töitä.

Mutta voisko tämä johtua jostain "oikeasta" syystä? Sairaudesta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka on ennen ollut terävä kuin partaveitsi ja nyt oikeen hävettää töissäkin kun ei lanttu leikkaa. Ja olen myös miettinyt onko mulla joku sairaus vai mikä on tuhonnut mun aivosolut.

t: 42v, neljän äiti

Vierailija
4/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin on yleensä myös muita oireita. Googlettakaa.

Vierailija
5/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii burnoutin oireisiin.

Vierailija
6/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, toinen niistä erityislapsi. Teen jatkuvasti töissä huolimattomuusvirheitä kun en vain muista asioita. Nukun harvoin yli 6 tunnin yöunia ja jatkuvasti hirveä härdelli sekä töissä että kotona päällä. En epäile sairautta vaan stressiä ja väsymystä.

Vierailija
7/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko olla ettet saa nukuttua tarpeeksi? Väsymys?

Vierailija
8/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan