Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa, mun 11-vuotiaalle pikkukovikselle on tullut joku jeesus-herätys.

Vierailija
07.01.2012 |

On alkanut käyttää ristejä ja puhuu kavereille jumalasta. Ja viis välittää pilkasta.. Yllättävää, etenkin kun kyseessä on pikkukovis joka juuri sai käytöksensä nostettua seiskan.. :O

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hieno asia!

Vierailija
2/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hieno asia!

Ainoana kolmesta lapsestamme hän on aina suhtautunut kunnioittavasti uskonasioihin, ja halunnut itse iltarukouksen joka ilta. Mutta kontrastina muut lapsemme ovat kilttejä ja tottelevaisia, kun tämä nuorin, 11-vuotias on aina ollut koulun häirikkö, ja kotona se hermoja raastava tapaus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun oppitunneilta vaiko muualtakin?

Vierailija
4/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään kerran vuodessa joulukirkossa ja luetaan iltarukous. Siinä se..

ap

Vierailija
5/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen lapsesi puolesta, toivottavasti hän saa uskosta iloa, merkitystä ja apua elämäänsä. Sitähän usko parhaimmillaan on, huonoimmillaan taas se hajottaa. Olisi hyvä jos lapsesi voisi osallistua vaikkapa seurakunnan varhaisnuorisotoimintaan, johonkin tervehenkiseen siis eikä mihinkään hihhulointiin.

Vierailija
6/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui, on kokenut sovituksen kristinuskossa kaikkein henkilökohtaisimmin. Kristinuskossahan ihanaa on se anteeksianto, joka tulee ilmaiseksi sille kaikkein tohloimmallekin.

Vierailija
7/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on, mutta pelkästään positiivisella tavalla. Positiivista tuo teidänkin, erittäin! He tietävät totuuden:)

Vierailija
8/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV7 on hyvä kanava ja sitä kautta itsekin olen tullut uskoon oikeasti. Kyllä sieltä lasten ohjelmiakin tulee, mutta kaikki on varmaan lapsille sopivaa, kunhan on vastaanottavainen:)

Vierailija
9/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuvaa kiinnostusta uskontoa kohtaan. Kannattaa tutustuttaa lapsi muihinkin uskontoihin ja elämänkatsomuksiin, filosofiaan. Juttele hänen kanssaan elämästä yleisesti. :)

Vierailija
10/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuuntelee death metallia, katsoo telkkarista duudsoneita ja käy judossa...

ap