Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä matkaratas+turvakaukalo yhdistelmä?

Vierailija
07.01.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut gracon, ihan ok. tosin muista ei ole kokemusta. Kaukalona oli logico s, suosittelen, oli tilava useihin muihin kaukaloihin verrattuna,ei jäänyt käyttöikä ihan lyhyeksi.

ja tietty autoon vielä jalusta niin kyllä on helppoa :)

Vierailija
2/5 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sivusta kommentoin sen verran, että meillä kumpikaan lapsi ei ole viihtynyt turvakaukalossa hetkeäkään, jos auto ei liiku. Heti auton pysähtyessä unet loppuu ja alkaa huuto. Onneksi en itse tollaiseen yhdistelmään suuria euroja laittanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Gracon kaukalo ja rattaat. Näppärät olivat, ja kaukalo oli tilava. Rattaat eivät ole erityisen kestävän tuntuiset, mutta ei ne mahdottoman kalliitkaan ole, ja ovat näppärät taittaa ja kevyet. Meillä alkoi se kahva osa, eli mistä rattaat laitetaan kasaan, siis työnnetään peukalolla vipua, niin rattaat ovat kasassa, jumimaan että eivät enää aina toimi yhdellä kädellä vaan välillä joutuu kiskomaan ja nykimään että rattaat aukeavat.

Vierailija
4/5 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gracon rattaat kuulemma hajoilee helpolla. Ystävät kertoneet kun ovat omistaneet.

Mulla tuo maxi-cosin kaukalo. Se on autoliiton turvaistuin/kaukalo testissä turvallinen. Saanut parhaat arvostelut.

Quinny zappit taas menee etn lumella ja soralla ja mukulakivellä :) Kääntyy yhdellä sormella ja ovat kestäneet meillä jo kahdella muksulla ja kolmatta odottelee taas kaukalo ratas yhdistelmä :)

Quinnyt saa myös lentokoneeseen ilman lisämaksua, eli kevyet ja menevät pieneen tilaan.

Googleta ja ihastu :)

Vierailija
5/5 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Britaxin kaukalo ja Britaxin B-mobile rattaat. Ihan paras ostos meillä tommoset rattaat joihin saa kaukalon kiinni :) Harmi vaan kun ei aiemmin tajuttu hankkia, raahasin tota kaukaloa ties kuinka pitkiä matkoja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä