Lue keskustelun säännöt.
Putous hahmot - voi ei :( ihan huonoja kaikki
Kommentit (22)
21/22
|
08.01.2012 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Ihan kamala, niin elävä ja realistinen esimerkki vanhasta, yksinäisestä ihmisestä, jolla on jo vaikeuksia liikkua. :( Pahaa vain teki, liian lähellä omaa mummoani. Mitä hauskaa on vanhuudessa, koska sehän sen hahmon idea oli ihan puhtaasti? Olla vanha ja raihnainen. Halventavaa oli minusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla