Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous hahmot - voi ei :( ihan huonoja kaikki

Vierailija
07.01.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt jo näkee että Aku tai Riku voittaa.

Vierailija
2/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Florida-mummo. Ei sitäkään varmaan kovin montaa kertaa jaksa katsoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä viikkojen aikanahan vasta alkaa erottua, mikä viihdyttää ja mikä ei. Vaikka kyllä mä useammallekin nauroin jo ääneen, mutta nyt lähinnä ulkonäön takia, se kaikki muu selviää sit tulevina viikkoina. Sama homma ollu joka vuosi.

Vierailija
4/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo oli ahdistava.



Aku myös hauska ja Krista.

Vierailija
5/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt jo näkee että Aku tai Riku voittaa.


mieltä.

Vierailija
6/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Florida-mummo.:) Ja vanha mummokin oli ok, tosin vielä ei saanut paljoa irti hahmosta. Muut oli aika surkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Florida mummo oli paras. Mun mielestä siellä oli monta hyvää. Myös mörkö ja pappi oli hauskoja. Jani-petteri oli kans ihan hauska. Ainoo huono oli se vara-mies.

Vierailija
8/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Florida vielä ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on hyvä idea. Teurastajan tyttö alkoi jo nyt ärsyttää. Florida ok, Jani-Petteri voi olla hyvä. Mutta luulen, että viimeiset kolme on niitä kärkijuttuja.

Vierailija
10/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat suosikit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat suosikit :D


siis Florida ja Kristan hahmo ;D

Vierailija
12/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin myös Jossusta ja Möröstä. Floridastakin. Mitä niitä muita nyt olikaan. Varmaan jalostuu jatkossa. Nauroin ihan katketakseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akun ja Rikun hahmot hyviä, samoin se Florida-täti. Varamiehestä saattaa tulla hauska.

Vierailija
14/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Eevertti Luttinen voi hyvinkin voittaa (Akun hahmot kiihdyttää aina loppua kohden). Varamies voi kankeasta alusta huolimatta yllättää.

Huonoimmat olivat Teurastajan tytät ja Sulo-mörkö.

Vanhus oli minustakin ahdistava, ei lainkaan viihdyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://eitulekauppoja.blogspot.com/2012/01/ylhaalta-on-pitka-matka-pudo…



Kattokaapa tuota mainosta mikä tuolla sivuilla on! Ihan erinäköistä hommaa. Oisko ollut vähän hienoa jos noi mainoksenhahmot ois olleet ohjelmassa eikä nuo mitä on. Paitsi Mörkö oli hyvä ja sit se naisen esittämä pikkupoika.

Vierailija
16/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vielä linkki siihen videoon niin ei tarvi mennä ton sivun kautta:

Vierailija
17/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää nyt tyhmälle että mitä hemmetin hauskaa siinä Sulo-Mörössä oli? Tippuu varmasti ekana, aika iso pettymys niinkin hyvältä näyttelijältä... Kristan hahmo sai minut nauramaan, samoin kuin Florida-mummo.

Vierailija
18/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristan hahmo sai minut nauramaan

Mun mielestä Kristan tyyppi ei ollut mikään keksitty hahmo, vaan selkeästi matkittu esikuvastaan. Jopa lempinimi sama! Kyllähän se nauratti, kun niin erehdyttävästi muistutti J.Tukiaista mutta ei ollut itse keksitty vaan matkittu juttu. Siitä miinusta.

Vierailija
19/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Rikun mummo oli kamala. En ymmärrä mitä hauskuutta siitä hahmosta voi saada? Rimanalitus.

Vierailija
20/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja tyrni ja harjakainen ei kumpikaan alussa loistaneet. Kisan edetessä niistä tuli aina vaan hauskempia.

Aku on kyllä ihan loistava näyttelijä. Ihana :)

Se pikkupoika oli myös hauska, mutta samalla aika surullinen.

Siitä amerikkalaisesta tätistäkin voi tulla vielä jotain, alku on lupaava.

Mummo oli hauska, mutta en keksi että mitä enempää mummolla olisi annettavaa kun ne mitä nyt nähtiin. Siis siinähän oli jo kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme