Putous hahmot - voi ei :( ihan huonoja kaikki
Kommentit (22)
Se Florida-mummo. Ei sitäkään varmaan kovin montaa kertaa jaksa katsoa...
siinä viikkojen aikanahan vasta alkaa erottua, mikä viihdyttää ja mikä ei. Vaikka kyllä mä useammallekin nauroin jo ääneen, mutta nyt lähinnä ulkonäön takia, se kaikki muu selviää sit tulevina viikkoina. Sama homma ollu joka vuosi.
Mummo oli ahdistava.
Aku myös hauska ja Krista.
mutta nyt jo näkee että Aku tai Riku voittaa.
mieltä.
Florida-mummo.:) Ja vanha mummokin oli ok, tosin vielä ei saanut paljoa irti hahmosta. Muut oli aika surkeita.
Florida mummo oli paras. Mun mielestä siellä oli monta hyvää. Myös mörkö ja pappi oli hauskoja. Jani-petteri oli kans ihan hauska. Ainoo huono oli se vara-mies.
Siinä on hyvä idea. Teurastajan tyttö alkoi jo nyt ärsyttää. Florida ok, Jani-Petteri voi olla hyvä. Mutta luulen, että viimeiset kolme on niitä kärkijuttuja.
Mulla samat suosikit :D
siis Florida ja Kristan hahmo ;D
Pidin myös Jossusta ja Möröstä. Floridastakin. Mitä niitä muita nyt olikaan. Varmaan jalostuu jatkossa. Nauroin ihan katketakseni!
Akun ja Rikun hahmot hyviä, samoin se Florida-täti. Varamiehestä saattaa tulla hauska.
Usko Eevertti Luttinen voi hyvinkin voittaa (Akun hahmot kiihdyttää aina loppua kohden). Varamies voi kankeasta alusta huolimatta yllättää.
Huonoimmat olivat Teurastajan tytät ja Sulo-mörkö.
Vanhus oli minustakin ahdistava, ei lainkaan viihdyttävä.
http://eitulekauppoja.blogspot.com/2012/01/ylhaalta-on-pitka-matka-pudo…
Kattokaapa tuota mainosta mikä tuolla sivuilla on! Ihan erinäköistä hommaa. Oisko ollut vähän hienoa jos noi mainoksenhahmot ois olleet ohjelmassa eikä nuo mitä on. Paitsi Mörkö oli hyvä ja sit se naisen esittämä pikkupoika.
Tuossa vielä linkki siihen videoon niin ei tarvi mennä ton sivun kautta:
Selittäkää nyt tyhmälle että mitä hemmetin hauskaa siinä Sulo-Mörössä oli? Tippuu varmasti ekana, aika iso pettymys niinkin hyvältä näyttelijältä... Kristan hahmo sai minut nauramaan, samoin kuin Florida-mummo.
Kristan hahmo sai minut nauramaan
Mun mielestä Kristan tyyppi ei ollut mikään keksitty hahmo, vaan selkeästi matkittu esikuvastaan. Jopa lempinimi sama! Kyllähän se nauratti, kun niin erehdyttävästi muistutti J.Tukiaista mutta ei ollut itse keksitty vaan matkittu juttu. Siitä miinusta.
Se Rikun mummo oli kamala. En ymmärrä mitä hauskuutta siitä hahmosta voi saada? Rimanalitus.
Marja tyrni ja harjakainen ei kumpikaan alussa loistaneet. Kisan edetessä niistä tuli aina vaan hauskempia.
Aku on kyllä ihan loistava näyttelijä. Ihana :)
Se pikkupoika oli myös hauska, mutta samalla aika surullinen.
Siitä amerikkalaisesta tätistäkin voi tulla vielä jotain, alku on lupaava.
Mummo oli hauska, mutta en keksi että mitä enempää mummolla olisi annettavaa kun ne mitä nyt nähtiin. Siis siinähän oli jo kaikki.
mutta nyt jo näkee että Aku tai Riku voittaa.