Mitä mieltä olette?
Mieheni häipyy riidassa aina omille teilleen muutamaksi päiväksi ja jättää minut pyörittämään yksin 3-lapsen arkea. Ei kerro missä on, ei vastaa puhelimeen ym. Kukaan tutuistamme ei ikinä uskoisi miehestäni moista:(
Kommentit (5)
Katoili kuulemma pariksi päiväksi johonkin ryyppäämään. Harvinaisen paskamaista toimintaa. Jos alkaa täälläkin tehdä niin, heivaan kyllä helvettiin. En ensinnäkään jaksa olla huolesta sairaana muutamaa päivää, jos en hänestä mitään kuule. Toiseksi törkeää käytöstä toista kohtaan. Lähdepä ensi kerralla sinä menemään! Varmaan tulee sellaista syyllistämistä että uliuli et voi jättää lapsia, siinähän sitten mietiskelee.
luultavasti lähtee töihinsä hoitamaan rästihommia ja sen jälkeen vanhemmilleen nukkumaan. Olen aika ihmeissäni taas täällä...
ap
Mitäs jos muina naisina soittaisit niille vanhemmille ja tiedustelisit että onkos sitä miestä näkynyt kun ei ole taaskaan aikoihin kuulunut? Ne vanhemmat ei ehkä tiedä poikansa käytöksestä mitään. Mä ainakin antaisin kovan puhuttelun jos sattuisi mun poikani olemaan.
en viitsi alentaa itseäni hänen hämmästelylleen, etten osaa miestä pitää. Minusta saa olla siellä ihan rauhassa jos lystättää. Voi se siltikin minua loukata vaikka yritän olla välittämättä.
ap
Onhan miehellä toki oikeus tehdä noin. Naisen paikkahan on kotona. Mitä turhia täällä valitat? Mies on sentään perheen pää.