Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittaisitko sinä siskollesi raskaudesta näin?

Vierailija
07.01.2012 |

Ottaisit valokuvan plussatikusta (tai kahdesta) ja kehystäisit sen hienoihin Pentikin kehyksiin. Kiikuttaisit sitten kuvan paketoituna siskollesi lahjaksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli iha hauska tapa yllättää siskonsa. Tarkoitus kyllä oli, että kehys on lahja ja kuva otetaan siitä sitten pois. Yllättävä negatiivinen haloo siitä postauksesta syntyikin. Taitaa osa palstamammoista olla kateellinen, kun oma lähisuku ei ole yhtä läheinen ja perheen asioista kiinnostunut kuin Kaitaliinalla.

Vierailija
22/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tilataidetta ja pissasin kolmeensataan tikkuun ja liimasin kuumaliimalla kauniiksi keoksi. Annoin sen anopille joululahjaksi ja nyt se koristaa hänen kaksionsa olohuoneen lattiaa. Olen ajatellut hankkia pari lasta lisää, joten keko tulee vielä kasvamaan jonkun verran.

Tuo ei todellakaan ole tilataidetta, korkeintaan paska installaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sisko sen pissatikkukuvan seinälle laittaisi. Valokuvakehys oli lahjana ja sen kuvan siihen olisi tarkoitus vaihtaa ihan mihin sit lahjan saaja haluaa. Luepas vaikka ne kommentit, niin selviää sinullekin asian oikea laita.

Vierailija
24/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vein kaappiin jääneet tamponit ja muut kuukautissuojat(niitä oli paljon, unohdan aina että kotona on jo valmiina ja ostan varalta lisää) systerille ja sanoin että "sulla on näille nykyään enemmän käyttöä!"

mihkä ne ois 9 kuukaudessa menny,vaikka olisivat olleet kaapsissa tuon ajan? herää kysymys..

Vierailija
25/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vein kaappiin jääneet tamponit ja muut kuukautissuojat(niitä oli paljon, unohdan aina että kotona on jo valmiina ja ostan varalta lisää) systerille ja sanoin että "sulla on näille nykyään enemmän käyttöä!"

mihkä ne ois 9 kuukaudessa menny,vaikka olisivat olleet kaapsissa tuon ajan? herää kysymys..

Mulla minulla ei ainakaan tullut menkkoja koko imetysaikana (1v) ja jälkivuotoon en ehkä olisi tamponeja käyttänyt... Että hankkiuduin minäkin niistä eroon, en nyt kahta vuotta jaksanut pitää pyörimässä kaapeissa tilaa viemässä.

Vierailija
26/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa ihmisten yksityisyydelle, sen jakamiselle ja yleisesti hienotunteisuudelle.

niin sitten saa kyllä ihan blogisti itse miettiä sitä yksityisyyden rajaa. Jos ei halua, että asiasta keskustellaan niin sitten siitä ei ehkä kannata kirjoittaa...

Vierailija
27/27 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla minulla ei ainakaan tullut menkkoja koko imetysaikana (1v) ja jälkivuotoon en ehkä olisi tamponeja käyttänyt... Että hankkiuduin minäkin niistä eroon, en nyt kahta vuotta jaksanut pitää pyörimässä kaapeissa tilaa viemässä.

tullu tosiaan mieleen,kun itsellä alkanut imetyksestä huolimatta kuukausi synnytyksestä menkan kaikkien neljän kanssa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan