Uskaltaako nettikaupoista tilata huonekaluja?
Otsikossa onkin oleellisin. Onko kellään kokemuksia huonekalujen tilaamisesta? Onko vastannut kuvausta ja onko kotiinkuljetus toiminut asianmukaisesti?
Kommentit (8)
Sänky olisi tuotu jo keskiviikkona, mutta ei oltu kotona, joten saimme sen torstaina. Todella nopea toimitus siis. Sänky vastasi kuvaustaan ja olen tyytyväinen kauppaan.
Ehkäpä uskaltaudun sänkyä sitten tilailemaan :) Nettikaluste.fi on toistaiseksi ollut todennäköisin vaihtoehto. Jos jollain siitä on kokemuksia, niin mielelläni niitäkin kuulen.
Riippuu millaisin odotuksin tilaa. Ikeaan olen aina ollut tosi tyytyväinen koska odotukset eivät ole olleet korkealla.
Muista paikoista on sitten tullut pettymyksiäkin. Pahin on ollut Pohjois-Suomalainen Veken kaluste, joka myy sekundatavaraa priimana ja kieltäytyy hyvittämästä virheitään.
Toinen surkimus on ollut Anttila, joka maineellaan ja hinnoillaan on antanut olettaa tavaran olevan laadukasta, kun toimitettaessa se onkin paljastunut surkeaksi räpsyksi. Ikean kohdalla tuo räpsyys ei haittaa, koska se näkyy hinnassa, mutta kalliimman olettaisi olevan laadukasta.
Jokunen vuosi sitten tilasin Saksasta ns. opium-pöydän kun en muualta löytänyt juuri sopivan kokoista ja väristä. Paikallisella huonekaluliikkellä oli Saksan eBayssa ilmoitus josta pöydän bongasin. Ostin pöydän, kommunikaatio myyjän kanssa + rahti toimi niin kuin pitikin ja pöytä oli sitä mitä pitikin. Tyytyväinen olin ja olen edelleen.
Tilasin nettikalusteesta tv tason kun naapurini suositteli, jään odottelemaan toimitusta.
Olen tilannut nettikalusteesta pariinkin otteeseen ja homma on toiminut todella hyvin ja hinnatkin edulliset. Miellyttävää asiakaspalvelua!!!!!
Itsellä vekenkaluste.fi kaupasta eri kokemus. Tilasin jenkkisängyn joka maksoi alle 500e. Oli semmoinen kuin kuvauksesta sai ymmärtää. tuli alle viikossa kotia ja pystyi ostamaan osamaksulla. Itse ainakin pystyn tämän kokemuksen perusteella tilamaan uudelleenkin vekenkalusteesta..
ja niihin olen ollut tyytyväinen. Tulivat lähimpään Siwaan ja vastasivat juuri mielikuvaani.
Sen sijaan se lasten vaatekomero jonka myöskin Elloksesta tilasin ja jonka jouduin hakemaan terminaalista, oli pettymys. Siihen nähden ettei se nyt mikään ilmainen kuitenkaan ollut (ja rahtimaksut päälle), olisin odottanut vähän laadukkaampaa. Tiesin että tulee osissa, ja olen ihan tottunut Ikean huonekaluja kokoamaankin, mutta toisin kuin Ikean huonekaluissa, tässä mitat pitivät vain suurin piirtein paikkansa, ja monessa kohdassa joutui säätämään että ylipäänsä sai sen koottua.
Se nyt ei ole varsinainen huonekalu, mutta tilasin jääkaapin Saksasta ja astianpesukoneen Virosta, ja molemmat ostokokemukset olivat erittäin positiivisia.