Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei me karpataan! Tv5 juuri nyt!

Vierailija
07.01.2012 |

Minä katson

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut olla mielenkiintoinenkin ohjelma, mutta tähän asti (mitä nyt jatkuvien mainoskatkojen lomassa on edes itse ohjelmaa ehtinyt tulla) on vaan hoettu itsestäänselvyyksiä ja neuvottu kuinka tehdään nakkimunakas! Hyvä että Sami Garam ihan telkkarissa näyttää, eihän nyt juuri kukaan osaa paistaa nakkeja ja munia pannulla... jep jep.

Vierailija
2/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten "läskiruualla" muka laihtuu. Itse syön just tuommosta läskiruokaa ja lihon vaan.

T.xxl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut olla mielenkiintoinenkin ohjelma, mutta tähän asti (mitä nyt jatkuvien mainoskatkojen lomassa on edes itse ohjelmaa ehtinyt tulla) on vaan hoettu itsestäänselvyyksiä ja neuvottu kuinka tehdään nakkimunakas! Hyvä että Sami Garam ihan telkkarissa näyttää, eihän nyt juuri kukaan osaa paistaa nakkeja ja munia pannulla... jep jep.

Vierailija
4/10 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten "läskiruualla" muka laihtuu. Itse syön just tuommosta läskiruokaa ja lihon vaan.

T.xxl

En usko että syöt karppaajien oppien mukaista ruokaa ja lihot. Ehkä kannattaisi pitää ruokapäiväkirjaa ja huomaat helpommin missä menee yli rajan.

Vierailija
5/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattilais?kokki! Että se siitä ohjelman tasosta.

Vierailija
6/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selittää miten liikunnalla laihtuu. No ei siltä näytä ainakaan sen kohdalla.

Vierailija
7/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloitti nyt karppauksen uudestaan, kun oli lihonut 8kg.

Todella pysyvää ja terveellistä. Rasvalisät ei tee hyvää kuin erittäin harvoille imeytymishäiriöistä kärsiville.

Vierailija
8/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla onnistukaan. Joten voit hykerrellä vahingon ilossasi.

Vierailija
9/10 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.xxl

Lue aluksi Andreas Eenfeldtin kirja Ruokavallankumous. Sitten vähennät insuliinia herättelevät eväät pois ruokavaliosta, eli turhat hiilarit. Jäljelle jää rasva ja proteiini (ja myös vähäsen niitä hiilareita). Kun elimistö on rasvapolttoinen, se polttaa myös kehon varastorasvoja.

Vierailija
10/10 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Joku valmis karjalanpaistipakaste lyötiin uuniin, ja sitten kokki kehui, että "tätähän voi väittää omatekoiseksi, kun sehän näyttää siltä. Maistetaanpas.. Joo, on hyvää.." , ja toiset myötäilee, on joo ihanaa.

Sitten tehtiin pikkuleipiä, joissa ilmeisesti jotain meni pieleen, kun garam puhui, että "reseptiä pitänee muuttaa.. Eiku kyllähän nää nyt pysyy koossa... Kivoja kun nää on tällaisia.. mureita.." tms.

Ja se pikkuleipätaikina piti sitten ensin melkein leipoa, sitten lisätä leivinjauhe, taas leivottiin, ja hups, makeutusaine jäi. No vaivataan se sinne, ja tehdään pötkö. Eiku suklaamurut unohtui.. No vaivataan taas..

Kyllä voi näyttää pikkuleipien tekeminen vaikealta:)

Millainen kokki tää kaippari oikein on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi