Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

töihin tk:n vuodeos vai vanhusten palvelutaloon

Vierailija
07.01.2012 |

onko ketään jolla kokemusta molemmista? nyt olisi mahdollisuus päästä töihin, kunhan valitsen. sh työ kyseessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh:n hommia. Palvelutaloissa (yksityisillä) olet vain orja, koulutuksella ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
2/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin olen itsekin rivien välistä lukenut...molemmissa olen käynyt haastattelussa. toisaalta palvelutalossa kodinomaisuutta korostettiin, mutta myös kovasti sitä miten sh päätöksistä vastuussa, lähihoitajien "esimies"jne..muita kokemuksia? kuulisin mielelläni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinomaisuus on vain sana, jolla niitä paikkoja myydään. Kenenkään kodissa ei ole sellainen kiire eikä ketään jatkuvasti arvostella ja lisätä töitä. Yleensä kodeissa saa aikuinen itse päättää milloin syö, nukkuu tai käy vessassa. Tätä ei palvelutalossa saa päättää itse. Ja esimiehenä lähäreille vasta v....ta onkin. Sh lasketaan vahvuuteen siinä missä lähäritkin. Eli sh:ssa olet vastuussa ja teet tismalleen samat perushoidot kuin lähärit + sh:n hommat päälle. En suosittele.

Vierailija
4/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa paikoissa olen ollut ja vuodeosastolla huomattavasti enemmän, ainakin mun tapauksessa, on saanut tehdä erilaisia asioita ts. käyttää päätään. Nyt olen palvelutalossa ja kyllä lähtisi kiljuen takaisin vuodeosastolle, jos tulisi mahdollisuus. Vuodeosastolla "pääsee" mukaan paremmin myös elämän loppumetreille saattohoidossa. Mun mielestä se oli jostain syystä opettavaista ja antoisaa.

Vierailija
5/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aavistukset ovat siis osuneet oikeaan.miten te vuodeosastolla työskennelleet, onko siellä vurossa yleensä enemmän kuin 1 sh? luotan kyllä lähihoitajien ammattitaitoon, mutta kun aina puhutaan siitä vastuusta mikä sh:lla on..työurani alussa olen ja ois kiva saada ainakin alkuun "vetoapua" muilta shoitajilta. siis nimenomaan niissä tehtävissä joissa tarvitaan sh pätevyys.

Vierailija
6/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vastata tuohon sairaanhoitajien määrään vuodeosastolla.? kiitos

Vierailija
7/7 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 1-2 sairaanhoitajaa vuorossaan. Perushoitoon osallistuivat sen minkä kerkesivät sh-hommiltaan. Hyvin me lähärit hommat klaarattiin, mutta kyllä sh on tuollaisessa paikassa aina hyvä olla. Siltä saa syvällisempää tietoa ja apua lääkehommissa ym. Vuodeosasto on kiireinen paikka. Siellä ei kukaan ainakaan meillä kerinnyt puhua kenestäkään paskaa selän takana ja kaikki puhalsi yhteen hiileen tittelistä huolimatta =). Tosiaankin on ikävä sinne takaisin.