Miehen siivousinto ärsyttää!!!
Siis ollaan aika lailla kuin yö ja päivä siivouksen kanssa, mies on tiennyt tän aina et mulle se ei oo niin justiinsa, vaikka pyrinkin pitämään kodin siistinä ja ettei esim. tiskejä kerry, mutta silti ottaa päähän...
Esim. teen voileivän, ja pöydälle jää murusia ja joku juuston palanen (milli kertaa milli - kokoa), ja mies jaksaa siitä aina naputtaa. Lähes aina pyyhin pöydän kun tiedän että siitä tulee sanomista, mutta joskus se vain JÄÄ pyyhkimättä. Viimeksi eilen. Mies mökötti ja näin että oli vihainen, en vain tiennyt syytä. Kysyin mutta tiuskaisi vain mutta sanoi sitten että sata kertaa hän on sanonut tuosta työtason siisteydestä että jos teet leipiä, niin pyyhi se pöytä.
Nyt sitten jälkeenpäin mietin että miehellä myös tosi ärsyttäviä tapoja mistä minä EN NAPUTA, mutta voisin naputtaa jos vain jaksaisin. ESIM:
-Partakarvat lavuaarissa / ympäristössä
-Se että tiskaamisen jälkeen jätetään siihen sihtiin kaikki kökkäreet eikä siistitä sitä.
-Paistinpannu jätetään aina lillumaan veteen vaikka sen vois heti harjata puhtaaks, siihen ei kauaa mene
-Energiajuomatölkit jää lähes poikkeuksetta olohuoneen pöydälle, josta ne keittiöön mennessä minä kuljetan keittiöön. Ei ole mulle iso vaiva jos sinne joka tapauksessa olen menossa.
-Pyyhkeet jää aina käytön jälkeen myttyyn pesukoneen päälle tai laittaa suoraan naulaan, eihän ne siinä kuivu, niin mitä asetan ne kuivumaan...
Mutta mun mielestä nää on niin pieniä asioita että niistä en jaksa naputtaa, ihan yhtä hyvin mä voin sen lavuaarin siistiä jos se mun silmiin sattuu, mutta ilmeisesti leivänmurut pöydällä on niin kauheeta että niistä pitää joka kerta sanoa!
Onko kenelläkään samanlaista vai pitäiskö mun jättää toi sika koska ansaitsen parempaa? ;)
Kommentit (2)
... ala laulaa Jenni V:n Tuuli tuule sinne missä muruseni on...
et eihän toi miehen siivousinto minuu ärsytä kerta silläkin jää noita siivousjuttuja tekemättä, eli älkää antako otsikon hämätä! :) ap