Voisko tätä käyttää neulemekkona töissä?
Linkissä sanovat että on poolo eli paita mutta sen pituus on muutamaa cm vaille polviin ja kapea väljähkö istuvuus.
Yhsitäisin mustiin 60d sukkiksiin ja saappaisiin joiden varsi lähes polviin.
http://www.kappahl.fi/article/poolo_135111
Kommentit (20)
siitä minkälaisessa paikassa olet töissä. Ehdottaisin kuitenkin jopa 80 tai 100 denierin sukkiksia noin lyhyen mekon kanssa jos päädyt ko paidan ostamaan.
siinä on erilainen se neuleen ulkonäkö, ikäänkuin resori.
ap
Helma jotenkin rispaantunut.
Mielestäni maksimekot ja minimekot asia erikseen.
ap
siitä minkälaisessa paikassa olet töissä. Ehdottaisin kuitenkin jopa 80 tai 100 denierin sukkiksia noin lyhyen mekon kanssa jos päädyt ko paidan ostamaan.
mutta malliltaan musta aika villapaitamainen, ei mekon muotoinen. Laittaisin itse tuollaisen kanssa sukkisten sijaan kapeat stretchhousut, sellaiset "treggings"-tyyliset. Voihan niidenkin kanssa olla saappaat.
Tuo on totta, toisaalta se on tosiana kapea malliltaan eli minusta se pelastaa liialta villapaitamaisuudelta...
Huoh tätä sumplimista.
ap
mutta malliltaan musta aika villapaitamainen, ei mekon muotoinen. Laittaisin itse tuollaisen kanssa sukkisten sijaan kapeat stretchhousut, sellaiset "treggings"-tyyliset. Voihan niidenkin kanssa olla saappaat.
villapaitamainen ja kaipaa housut kaverikseen.
Yhdistä siihen vaikka vyö, niin mekkomaisuus korostuu.
t. neulemekkojen suurkuluttaja :)
kokeilet sit käyttää sitä paksujen sukkisten tai niiden kapeiden housujen kanssa. Hyvä varmasti on, itse stailaat sen mieleikseksi ;) Ei tästä kannata suurta ongelmaa itselleen tehdä
liialta villapaitamaisuudelta.
No, kiitos kommenteista, en minä sitä ainakaan kaappiin jätä lojumaan, on siis jo hankittuna:)
Mulla on esmes yks tuohon tod hyvin sopiva koru, sellainen pitkähkö pienistä pelleroista koostuva kaulaketju, mustia ja hopeanvärisiä pikkupalleroita ja se on ikäänkuin solmittu kiinni ja se solmukohta lepää tuossa rintakehällä.
ap
Minä ajattelisin ensimmäisenä, että "unohtuiko housut kotiin" :D
p.s. KappAhl on niin yleinen kauppa, että luultavasti monet tunnistaisivat sen paidaksi...
päälle ja ota kuva, niin sanon onko ok.
p.s. KappAhl on niin yleinen kauppa, että luultavasti monet tunnistaisivat sen paidaksi...
Jos se paita on tarpeeksi peittävä (ylettyy hyvän matkaa takapuolen päälle ja reidet on enimmäkseen peitossa), onko sillä väliä, lukeeko lapussa paita vai mekko?
Ja kiinnostaako jotakuta oikeasti? "OMG, Ritvalla on toi Kappiksen rätti päällä, se pitää sitä sukkisten kanssa, vaikka kaupassa kyltissä luki selvästi PAITA."
Tosin en pidä sitä sukkisten kanssa, vaan hiukan napakampien mustien leginsien ja saapikkaiden kanssa ja ihan kivalta näyttää.
Ja käytän sen kuitenkin tregginsien kanssa.
Minusta osittain myös materiaali vaikuttaa, kun ei ole vuoria, tarttuu neule jalkoihin ja voi olla tosiiaan "housut unohtui" vaikutelma.
Siis pelkkä pituus ei sano, onko mekko vai pusero.
Ja vielä yksi osatekijä: itse olen 40+, ja minusta olisi hassua olla neuleessa ja sukkiksissa töissä.
Mutta 20+ tyyliin se voisikin vielä mennä.
Ja käytän sen kuitenkin tregginsien kanssa. Minusta osittain myös materiaali vaikuttaa, kun ei ole vuoria, tarttuu neule jalkoihin ja voi olla tosiiaan "housut unohtui" vaikutelma. Siis pelkkä pituus ei sano, onko mekko vai pusero. Ja vielä yksi osatekijä: itse olen 40+, ja minusta olisi hassua olla neuleessa ja sukkiksissa töissä. Mutta 20+ tyyliin se voisikin vielä mennä.
estää neuleen liimaantumisen takapuoleen =)
silkkistä alushametta, jos käytän mekkoa ja sukkiksia - eipä liimaannu missään tilanteessa. Oon huomannut, että harva käyttää nykyään alushameita tai -mekkoja. Mulla on eri pituisia.
Mikä ettei, ihan kivan näköinen on. Tuskin kovin laadukas, kun on noin halpa.