Voice of Finland ja L. Tähkän käytös?!
Oonko mä ainoa, jolta meinasi eilen jäädä ohjelma katsomatta Tähkän käytöksen takia? NIIN ärsyttävä, huusi, puhui muiden päälle, huuteli muille tuomareille napin painamisesta jne. Jo viime viikolla ärsyynnyin, mutta nyt entistä enemmän.
Tosi kiva niille Tähkän "tallissa" jo oleville, kun mies sanoo suoraan yhdelle kilpailijalle, että haluaa tämän pesemään kaikki muut (siis myös ne omat valmennettavansa). Tästä eteenpäin taidan laittaa ohjelman tallennukseen ja katsoa vain esitykset ja muiden tuomareiden kommentit, Tähkän kelaan. Tai se taitaa olla aika mahdotonta jos mies jatkossakin huutelee omia mielipiteitään koko ajan.
Kommentit (28)
Aika kumma hörhelö koko tyyppi. Todella "monipuolinen" lahjakkuus verbaalisesti:D
Todellako sun pitää tätä kysyä? Selkeästi radiotoimittaja.
Lähinnä hauskana pikku mokana pidin tuota, etenkin kun Monroe vielä korostetusti peukutteli toistamiseen - ikään kuin "josko se sittenkin näkisi". :D Samankaltainen tilanne voisi toki sattua itsellenikin jonkin pinttyneen tavan muodossa, ja varmasti on ehkä joskus sattunutkin.
Itseasiassa odotin että joku olisi tarttunut tuohon kokkelijuttuun ennemmin - mutta kaikki näköjään on yhtä mieltä siitä että se pitää paikkansa. ;)
Olisipa tylsä ohjelma jos kaikki möllöttäisivät samanlaisina tai antaisivat tunteetonta asiallaista palutetta. Tämä on viihdettä hei! Itse taas nimenomaan ihastuin lauri Tähkään tän ohjelman mukana. Inhoan Suomessa sitä, että olaan niin mukamas kansainvälisiä, mutta ah niin pelkureita ja estoisia ja kaikki mikä on luovaa ja innostunutta kyllä lytätätään tehokkaasti. ja sitten ei tajuta verbaalista huumoria ollenkaan..suurin osa noiden kuittailuista on huumoria ja hauskanpitoa. Minä ainakin tulen hyvälle tuulelle juuri noista hauskoista sanallisista kisailuista tuomarien kesken. Huippu ohjelma ja kaikki tuomaritkin aivan ihania, jokainen.
nauraa räkätetään Pähkälle, Maikkelille, Patulle ja sille Elastiselle (poika kysy mikä sen etunimi on :P ) Ihan parasta viihdettä. MM oli herttanen eilen kun heitti Pähkälle että tekeekö se laulajasta Tähden vai Tähkän :D :D Ihmisiähän nuo vaan on, ja mun mieletsä formaatti on tosi kiva kun ketään ei haukuta, lisää tällasta hyväntahtosta hömppää +++++
mukavaa ja asiallista palautetta, todell hyviä laulajia kaikki olleetkin
tuomarit mukavai, myöskin ne railakkaammta
naistuomarilta toivoisin enempi kommentoimista
elastinen on ihan ihqu : )
ja nyt vasta pääsevät muutkin vauhtiin
eli parasta mitä tv:stä tulee on tuo ohjelma !
ja varmaan noista monista laulajista kuullaan vielä !
parempia kuin idoslissa konsanaan !
hän kaikkein eniten kuitenkin sanoo laulajista jotakin ja osaa suitsuttaa kun sille on oikea paikka. Esim. Michael Monroe, joka on tavattoman symppis, sanoo yllättävän vähän mitään.
Ohjelmasta sen verran, että harvinaisen hyvä formaatti.
Haukut toisen käytöstä show ohjelmassa??? Kirkon menot tulee sunnuntaisin aamusta. Olet melko luuseri kun haukut julkisesti esiintyvää ja osoitat sen suoraan häntä vastaan. Jo hitler keksi aikoinaan propagandan, tunnut sen sinäkin hallitsevan.
Onko vaikea sanoa, että on rohkea ja esteetön ihminen tämä tähkä. Haloo, mitä itse huutaisit kun häviäisit jotain ehkä tärkeää? Entäs jos hän saisi ohjeen: ylireagoi! niin niin... me ei kaikkea taideta tietää.
Lisäksi: jos hän on luonteeltaan tuon sortin tosikko ja tunteilija, aina täysillä mukana, niin mitäs se haittaa?
Antaa palautetta, ei nysvötä tai komppaa muita. Toisekseen, jos vertaat iidolssin Joneen niin ei ainakaan hauku.