olen huomenna menossa ekoille treffeille ikinä =)
Hirvee jännitys päällä... leffaan ollaan menossa, jatkosuunnitelmia ei ole. Kaverit nukkuu joten avauduin tänne, anteeksi.
Kommentit (11)
Iiik :D
vaatteet vaihdettu n 15 kertaa, maha oli koko aamun sekaisin, nyt jo onneks helpottaa
Iiik :D vaatteet vaihdettu n 15 kertaa, maha oli koko aamun sekaisin, nyt jo onneks helpottaa
Vähän hassua kun tää on vasta näin 20-vuotiaana, mutta ei ole vaan tullut kivoja tyyppjä vastaan. Kiva mennä!
Jos jannittaa, niin ota mukaan sun lapset ja miehet ja kaikki ystavat ja suku tukihenkiloksi, pyyda sita miestakin tekemaan samoin. Peace! Love!
parin kaverin/tutun kanssa tullu nusastua baari-illan päätteeks mutta niitä en treffiks laskis.
Tänä iltana tuskin mitään ihmeempiä tapahtuu, mä en voi ottaa mun luo kun en jaksnu siivota ja poika asuu vielä kotona :(
Ehka joku kaveri voisi siina tapauksessa tulla. Eika niita vaatteita kannata niin usein vaihtaa, kylla se vahemmallakin.
En mäkään ollut käynyt treffeillä koskaan ennen kuin menin nykyisen mieheni luo syömään 19-vuotiaana. Olin 15 kun seksiä ensimmäisen kerran harrastin.
Hauskoja treffejä aloittajalle! =)
parin kaverin/tutun kanssa tullu nusastua baari-illan päätteeks mutta niitä en treffiks laskis. Tänä iltana tuskin mitään ihmeempiä tapahtuu, mä en voi ottaa mun luo kun en jaksnu siivota ja poika asuu vielä kotona :(
Siis et voi ottaa sun luo koska poika asuu VIELÄ kotona. Ja sähän olit 20v?? Eiköhän se poika asu vielä hyvän tovin kotona?? Täs on nyt jotain hassua...
Bussissa jännitti jo niin että oli oksennus tulla, mutta jännitys katosi välittömästi kun nähtiin :)
Käytiin leffassa, sen jälkeen istuttiin baarissa juttelemassa monta tuntia.
Tuskin tästä mitään romanssia alkaa, mutta varmasti hieno kaverisuhde.
Ihan tosi hyvä olo jäi.
Vähän hassua kun tää on vasta näin 20-vuotiaana, mutta ei ole vaan tullut kivoja tyyppjä vastaan. Kiva mennä!