Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen huomenna menossa ekoille treffeille ikinä =)

Vierailija
07.01.2012 |

Hirvee jännitys päällä... leffaan ollaan menossa, jatkosuunnitelmia ei ole. Kaverit nukkuu joten avauduin tänne, anteeksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassua kun tää on vasta näin 20-vuotiaana, mutta ei ole vaan tullut kivoja tyyppjä vastaan. Kiva mennä!

Vierailija
2/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiik :D

vaatteet vaihdettu n 15 kertaa, maha oli koko aamun sekaisin, nyt jo onneks helpottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiik :D vaatteet vaihdettu n 15 kertaa, maha oli koko aamun sekaisin, nyt jo onneks helpottaa

Vierailija
4/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassua kun tää on vasta näin 20-vuotiaana, mutta ei ole vaan tullut kivoja tyyppjä vastaan. Kiva mennä!

Vierailija
5/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jannittaa, niin ota mukaan sun lapset ja miehet ja kaikki ystavat ja suku tukihenkiloksi, pyyda sita miestakin tekemaan samoin. Peace! Love!

Vierailija
6/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin kaverin/tutun kanssa tullu nusastua baari-illan päätteeks mutta niitä en treffiks laskis.

Tänä iltana tuskin mitään ihmeempiä tapahtuu, mä en voi ottaa mun luo kun en jaksnu siivota ja poika asuu vielä kotona :(

Vierailija
7/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehka joku kaveri voisi siina tapauksessa tulla. Eika niita vaatteita kannata niin usein vaihtaa, kylla se vahemmallakin.

Vierailija
8/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ollut käynyt treffeillä koskaan ennen kuin menin nykyisen mieheni luo syömään 19-vuotiaana. Olin 15 kun seksiä ensimmäisen kerran harrastin.

Hauskoja treffejä aloittajalle! =)

Vierailija
9/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin kaverin/tutun kanssa tullu nusastua baari-illan päätteeks mutta niitä en treffiks laskis. Tänä iltana tuskin mitään ihmeempiä tapahtuu, mä en voi ottaa mun luo kun en jaksnu siivota ja poika asuu vielä kotona :(

Siis et voi ottaa sun luo koska poika asuu VIELÄ kotona. Ja sähän olit 20v?? Eiköhän se poika asu vielä hyvän tovin kotona?? Täs on nyt jotain hassua...

Vierailija
10/11 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on täysi-ikäinen, tiedoksi pedofiilihuutelijalle :)

Vierailija
11/11 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa jännitti jo niin että oli oksennus tulla, mutta jännitys katosi välittömästi kun nähtiin :)

Käytiin leffassa, sen jälkeen istuttiin baarissa juttelemassa monta tuntia.

Tuskin tästä mitään romanssia alkaa, mutta varmasti hieno kaverisuhde.

Ihan tosi hyvä olo jäi.