Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsiväri, rajauskynä ja luomiväri tosi herkille silmille

Vierailija
27.12.2011 |

Eli kerrohan sinä kokemuksesi, jolla tosi herkät silmät. Kaupat pullollaan sarjoja, mutta nyt kaipaisin omia kokemuksia. Mulla on tosi kuivat silmät ja ärtyvät ihan kaikesta. Kiitos jos ehditte vastata!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sama täällä. Ilmestyi pari vuotta sitten kasvoihin ihan ihme ihottuma länttejä, kauheita hilseileviä, koulussa luokkakaveritkin huomauttelivat. Sit heitin menemään kaikki aiemmin hankkimani meikit (lumenea, iso doraa etc ), ja pesuaineeni (todellakin kerta heitolla KAIKEN :-D) Ja hankin tilalle kaiken sertifioituna luonnonkosmetiikkana, ja pesuaineet mm urtekramin. Ja siihen loppui minun ihottuma kierre. Mahtavaa :-) Kyllä on mukavempi olla terveellä iholla.

Vierailija
2/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestävät tuon merkin ripsarin sekä luomivärit. Rajauksen teen Joen Blascon siveltimellä levitettävällä värillä. Blascon tuotteet sopivat muutenkin hirveän hyvin, sillä ne ovat hajusteettomia. Molemmat merkit eivät testaa eläinkokeilla, mikä sekin on plussaa.

Aikoinaan pidin kovasti Lancomesta, mutta se on merkki, joka saa luomet turpoamaan aina, käytinpä sitten heidän ripsaria tai rajauskynää. Myös meikkivoide kutitti ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt olenko jotenkin allergisoitunut meikeille, kun silmät valuvat herkästi, joskus kirvelevät ja tuntuvat kuivilta. Olen myös alkanut saamaan kuivia länttejä kasvoihin, vaikka en ole muuttanut kasvojen hoitotapoja.

seuraavina päivinä näytin siltä kuin olisin ryypännyt muutaman päivän putkeen ja itkenyt yön. Silmät oli siis verestävät ja turvonneet, valui ne välillä vettäkin. Nykyisin en enää meikkaa.

Nuo sinun oireesi kyllä kuulostavat enemmän kuivilta silmiltä, minulla on samaa vaivaa. Apteekista saa hyviä voiteita ja tippoja, silmälääkäriltä sitten vähän tehokkaampia.

Vierailija
4/13 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.YOUNGBLOOD ja MUUT KOSMETOLOGIEN MYYMÄT MERKIT

Vierailija
5/13 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten mun kaikki aikaisemmat kun ihmekyllä tuo pysyy muutenkin vaikka mullaon myös kuivat silmät ja varmaan sen takia helposti vuotavat myös (esim. tuulessa). Ja samalta merkiltä rajauskynä myös. Muuten mineraalimeikit (Iredale).

Vierailija
6/13 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkumascaran. Se on ainut ripsari, mikä ei ärsytä ja kestääkin tosi hyvin.

Vierailija
7/13 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt olenko jotenkin allergisoitunut meikeille, kun silmät valuvat herkästi, joskus kirvelevät ja tuntuvat kuivilta. Olen myös alkanut saamaan kuivia länttejä kasvoihin, vaikka en ole muuttanut kasvojen hoitotapoja.

Vierailija
8/13 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kuuriluontoisesti käsikaupan silmätippoja.

Vierailija
9/13 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjat löydöt vaikkapa pro luonnonkosmetiikka tai hyvinvoinnin piste fi sivuilta. koko kosmetiikan repertuaari löytyy. katsot vaan että on BDIH, Cosmebio tai muu sertti kyljessä. ja ennen kaikkea ovat laadultaan ja koostumukseltaan ihan muuta kuin synteettinen kosmetiikka. eipä ärsytä!

Vierailija
10/13 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole aikaansaanut vielä ärsytystä

Vierailija
11/13 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsari: Couleur Caramel, kokeiltu myös Sante ja Dr. Hauscka ihan ok

rajauskynä: Logona

luomiväri: Logona, Sante

voiteet: Lavera Bio vanilja-aloe, Les petit plaisirs tomaatti, tehotippana weledan tyrniöljy yöksi, ja monia muita hyviä

huulirajaus:Couleur Caramel

samoin huulipuna on parasta heillä

värivoide: Sante Soft Foundation pumppu ehdottoman parasta

Vierailija
12/13 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajauskynä: Logona

luomiväri: Logona, Sante

voiteet: Lavera Bio vanilja-aloe, Les petit plaisirs tomaatti, tehotippana weledan tyrniöljy yöksi, ja monia muita hyviä

huulirajaus:Couleur Caramel

samoin huulipuna on parasta heillä

värivoide: Sante Soft Foundation pumppu ehdottoman parasta

Vierailija
13/13 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne...

Tilaat sieltä hyvinvoinnin piste fi kaupasta, niin tulevat lähipostiisi tai -kauppaasi. Lisäksi saat Stockalta, jotakin Sokoksista, ja varmasti löydät jälleenmyyjiä kun vähän selailet. minä tilaan yleensä kaiken niin ei tarvitse hakea mistään. seuraavaksi ajattelin tilata saksalaisesta verkkokaupasta kun on monta kertaa halvempaa vielä. katsele myös luontaistuotekaupoista, joissakin on joissakin ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi