BB Annika ja Mikael
Tietääkö kukaan mitä söpöläisille kuuluu? Kun pikkulinnut laulavat, että tapailevat, mutta pitäneekö paikkansa?
Kommentit (97)
ton jutun kommentit kertoo paljon , lukekaa!
taitavat tietää kumpanenkin missä tässä suhteessa mennään, eivät varmaan vaan halua sitä tuoda julkisuuteen..:)
Liikuukohan nää paljon yhdessä, ei kukaan oo nähnyt:).? tosin eihän sitä sit tiedä että ovatko oikeasti oleet missään yhdessä tuusulan juttukaan kun ei ollut totta..
katselin yksi päivä vanhoja jaksossa big brotherista siellä ainakin näyttivät olevan kovin ihastuneita toisiinsa
Monta kertaa oon nähnyt ne yhdessä tosi onnellisen oloisina.
Missä päin on tullu bongailtua näitä? Ja kiva että taitavat olla ainaskin hyviä kavereita keskenään.
Kyllä nää on vaan niin ihania ja sopivat toisilleen hyvin :)
ehdottamasti aidoin tuntuisin pari mitä on tähän mennessä Bb.ssä nähty..:)
Mua ei yleensä ole kovin kiinnostanut bb-tyyppien elämä ohjelman jälkeen, mut näistä olen utelias!
Supersuloisia!
ei muakaan yleensä. mut nämä oli ihania:)
muakin kutkuttais tietää, etä miten näillä menee, mutta ei pihaustakaan! Toivottavasti ovat ainakin frendejä, kun niiden huumori oli ihan samanlaista :)
että nää ei pysy erossa toisistaan talon ulkopuolella! Hyvähyvä!
Vaan eihän niistä kumpikaan halunnut jäädä turhasta julkisuuteen roikkumaankaan. Sebastiankaan ei suostunut blogivideossaan paljastamaan miten Annikalla ja Mikaelilla menee, vaikka sitä kysyttiin. Toivottavasti menee hyvin, ainakin kiva, et ne on selvästi tapailleet :)
suora linkki Seban videoon ,kun kertoo miten kävi Annikan ja Mikaelin rakkauden?
Minä romantikkona sanon, että ihanaa kun tapailevat ja selvästi jotain on ilmassa, realisti vieressä kuittaa että kai sen jo tässä vaiheessa tietäisi, jos jotain olisi syntymässä...
Yhdessä tultiin kompromissiin, että ehkä ovat viisaita, kun eivät paljasta kaikkea ;) Kaikkea hyvää molemmille!
Näin ne Tuusulan tarjoustalossa viime viikolla. Mukana oli myös Veera ja joku naikkonen jonka nimeä en nyt muista. Annika ja Mikael olivat kovin rakastuneen oloisia.
Ei varmaan oo kiva lukae itsestään tuollaisia juttuja paikassa jossa ei ole edes ikinä käynyt..
Sen käsityksen mäkin sain että ovat enemmän kuin ystäviä:)
Suloisia olivat ainakin yhdessä bb-talossa.
http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/7002/bb-annika-salaperaisena-suhtee…