BB Annika ja Mikael
Tietääkö kukaan mitä söpöläisille kuuluu? Kun pikkulinnut laulavat, että tapailevat, mutta pitäneekö paikkansa?
Kommentit (97)
taitaa mennä! Hesarin äänestyksessä valittu vuoden kuhertelijoiksi ja ovat kuulemma hyvissä väleissä.
Ihana pari ovat! Toivottavasti seukkaavat!
Näin ne Tuusulan tarjoustalossa viime viikolla. Mukana oli myös Veera ja joku naikkonen jonka nimeä en nyt muista.
Annika ja Mikael olivat kovin rakastuneen oloisia.
kyllä näiden kahden kuhertelua, toivottavasti jatkuu "ulkona" :)
Eiks kukaan ole tosiaan bongaillut näitä mistään? Söpösteleekö ne vaan neljän seinän sisällä? :D
Onko muita BB-havaintoja?
Jos kovin puhuisi julkisuudessa seurustelustaan niin siitä tulisi vaan turhia paineta suhteelle.
Ja luulen myös että Miksu ei halua, että asiasta puhutaan julkisesti.
Mitäköhän näille kuuluu? ei oo oikeen missään ees lukenut mitään et jatkuko romanssi;)
"Kyllä me nähdään, mutta sitä kuinka vahvalla pohjalla suhteemme on, sitä emme tiedä itsekkään."
Suhde. Hih. Tapailkaa rauhassa mussukat, aika näyttää!
Onko toi smarketin kassa oikeesti noin säälittävä, että ite tänne kirjottais? Ja joo, mä oon bongannu ne jo kolmesti, samoilla nurkilla pyöritään. Viimeks lippulaivan soneralla näin ne. Vai eiks sielläkään voi asioida? stokkalla vaan? Voi vee mikä luuseri.
taitaa olla vajavaisuutta joillakin tänne kirjoittavilla? Eikös se Annika tuossa jutussa juuri viittaa siihen, että voi asioida missä vaan, mutta tuo Tuusula-juttu ei vaan yksinkertaisesti pidä paikkansa.
Annika on musta hauska ja fiksu mimmi, tuskinpa tänne itse kirjoittelee.
Kiinnostipa teitäkin niin paljon et piti tulla tänne kirjoittelemaan ;)
JOS/ KUN haluavat pitää kaiken salass, niin miksi kävisi ite tätä nostelemassa? Ootte niin kateellisia hölmöjä, ihan sääliksi käy.
Ja tiedän niiden olevan yhdessä hajotkaa siihen!!!!!!!!!!!!!!!!
tätä kauheeta älämölöä näistä kahdesta, kun ei se kuulu kenellekkään muulle että ovatko yhdessä vai eivät!
Näin Mikaelin Espoossa, näinköhän oli matkalla yhden tytön luo... ;)
Enpä usko että Annika itse käy tätä ketjua ylös nostamassa, ja niin ku joku jo toteskin että ei se muille kuulu ovatko yhdessä vai eivätkö ole. ja varmaan ihan hyvä että pitävät salassa jos jotain heillä on, voin vaan kuvitella millasia viestejä sitten olis jos kertoisivat olevansa yhdessä..
Näin ne Tuusulan tarjoustalossa viime viikolla. Mukana oli myös Veera ja joku naikkonen jonka nimeä en nyt muista.
Annika ja Mikael olivat kovin rakastuneen oloisia.