Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

easy dietti ja sen jatko

Vierailija
06.01.2012 |

moikka! olin 6 päivän startti kuurilla easy dietillä, okei lähti nesteitä 3.5kg mutta oli järkyttävät 6 päivää!! :( eilen siis loppui tänään olen kevyesti syönyt paitsi tämä ilta vedin sitte kourallisen sipsejä ja 3 konvehti karkkia ja nyt mies tuo illan päätteeksi juustoaterian!! että näin harrastetaan diettejä!! miten mun jatkon käy, miten pystyn pitämään terveellisen mutta hyvän ruokavalion.. liika kiloja noin 10 :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat huomenna tulleet takaisin. Suosittelen tasapainoista, n. 1200 kcal ruokavaliota. Paino putoaa hitaammin, mutta mahdollisuus pysyvään pudotukseen on suurempi.

Vierailija
2/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska join ohjeen mukaan vettä todella paljon, 2l päivässä ainakin. Painoa katosi 1,6kg viidessä päivässä ja vyötärö kapeni 3cm.

Jatkan näin tällä hetkellä:

aamupala: pieni jogurttipurkki, johon on sekoitettu proteiinijauhetta 30g:n edestä

aamun välipala: Kuppi Kuumaa -keitto

Lounas: pasta-ateria, joka on keitetty kaupan pussiaineksista. 200kcal (eli 1/3 pussista)

(Välipalaksi toinen kuppikeitto)

Päivälliseksi toinen annos pasta-ateriaa.

Näin tulee 900kcal.

(Jos illalla on vielä nälkä, teen 2 palaa ruisleipää, päälle vihanneksia ja juustoa. Näin kokonaiskalorit on max 1200 per päivä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no paljon olen minäkin juonu päivässä varmasti 3 kin litraa samoin olen kuntoillut käynyt jumpissa jne.. kiitos päivän ateria tiedoistasi lisää vielä kaipailen esimerkkejä siis ihan suoraan.. tosiaan ajan kanssa ja pysyvästi haluankin laihtua! mutta en tosiaan kieltää kaikkea hyvää.. eli joskus kun saa syyä herkkua tai roskaruokaa niin ihanaa !! huomenna taas elixian 500 kcal tunnille ja kahvakuula perään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän