Onko tällainen Huuto.netin vaunukauppa ihan ok? Minusta ei!!!
Tässä rattaat joita saa Citymarketista nyt hintaan 50 euroa!!!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23346029
Ja tässä " eri" myyjä myy samalla paikkakunnalla Brion vaunuja jotka saa Cittarista hintaan 100 euroa!!!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23311458
Ei tässä mitään....
Mutta Abc:n rattaiden kuvien seassa onkin yksi toisen myyjän Brion rattaiden kuvista.... Se on aika kumma yhteensattuma!
Ja vielä sekin että molempia rattaita on huutamassa sama ellu68 tuntuu aika oudolta myös?
Olenko vain vähän epäluuloinen, vai haiskahtaako tämä juttu jotenkin??
Kommentit (110)
Ne oli silloin tarjouksessa ja ovh oli 249e. Miten ne nyt myydään cittarissa muka 50 egellä?? No, anyway sain niistä 100 e kun myin pois.
samaan aikaan? Esitä tietämätöntä siis. Mainitse, että epäilet erään myyjän myyvän kahdella eri tunnuksella uutta arvokasta tavaraa kalliimmalla kuin kaupasta saa uutena. Siinä vaiheessa varmasti joku kysyy mistä myyjästä on kyse, ja voit laittaa epäilevän linkin tähän kohteeseen. Keskustelijat saavat vastuun päättää onko tässä mitään outoa....
Siinä se.
se on hamstrannut ne halvalla ja myy eteenpäin. JOku jobbari. Korottaa myös itse että saisi lisää hintaa..huh hei.
Oletko tyhmä vai etkö muuten vaan ymmärrä asioita?
kohteissa sama myyjä on myynyt samankaltaista tuotetta useaan otteeseen, kuten vaunujen renkaita, tukivöitä, rinkkoja, turvaistuimia jne.
Jos jollain on useempi nikki, mikä estää antamasta itselleen positiivista palautetta eri nikeillä...
Tuohan nyt selkeästi kertoo omassa kuvauksessaan:" Myyn uutta ja käytettyä.Toimitan tuotteeni ja maksan huutoni välittömästi.Maksan myös veroni "
Vaikuttaa vaunulan yrittäjältä tai jotain...?
Turvaistuin-ilmoituksessa on suoraan sanottu että ilmoita jos tarvitset kaksi uutta.
Tää musta ihan ok, hinta oli vaunulassa 48 euroa, huuto jo 53. Oli kyllä ilmoittanut että rahteineen 50.
Nuo rattaat ei musta ole samanlaista kauppaa :(
Noissa selvästi eri myyjät oikeasti!
Katsoitko päivämääriä? Tuo toinen on ostanut siltä toiselta sen raskaustukivyön, ja kun ei ole tarvinnut enää, laittanut itse myyniin (käyttöaika noilla tosi lyhyt) ja lainannut samaa kuvaa siltä myyjältä, miltä itse osti (kaikki eivät omista digikameraa)
Eli ei yhtään omituista!
Mut tuolla ylempänä noi puhelinnumerot olivat kyllä epäilyttäviä...miten eri myyjillä muka sama puh.nro.???
Kusetusta?
Voin vihjaista, että olen eräs noista alussa ilmitulleista myyjistä ja erään kanssa olen erittäin läheinen ystävä.
Sain ystävältäni eräänä päivänä vinkin alkaa kauppaamaan ylimääräisiä tavaroita huuto.net' ssä ja siellä olen siitä saakka niitä kaupannut.
oletko lukenut huolella tämän ketjun läpi?
oletko katsonut linkit?
oletko vertaillut huutonetin kohteita joista on puhetta??
oletko ajatellut?
jos olet nämä kaikki tehnyt etkä siltikään ymmärrä mistä on kyse niin olet: sanonko mikä?
Vierailija:
oletko lukenut huolella tämän ketjun läpi?
oletko katsonut linkit?
oletko vertaillut huutonetin kohteita joista on puhetta??
oletko ajatellut?jos olet nämä kaikki tehnyt etkä siltikään ymmärrä mistä on kyse niin olet: sanonko mikä?
Luitko sinä tarkkaan tekstini? Ja oletko sinä tehnyt nuo samat jutut, mitkä sinä kysyit minulta?
Olen eräs näistä alkupuolen myyjistä ja minua suorastaan syytetään huijariksi!
T. 123.
sitten ymmärtänyt lukeemani. :) ymmärsin hieman toisin...
mutta anyway, mistä sitä koskaan tietää vaikka kusettaisit meitä??
miksi sinä tai läheinen ystäväsi/siskosi ette myyneet brioja sillä 145 eurolla?? siitähän oli vain muutama euro hintavaraukseen??
briothan on nyt pikahuutona!
onko tarkoitus tosiaan " tienata" myymällä uutta kamaa?
montako tunnusta sinulla rehellisesti kerrottuna on?
Vierailija:
sitten ymmärtänyt lukeemani. :) ymmärsin hieman toisin...mutta anyway, mistä sitä koskaan tietää vaikka kusettaisit meitä??
Eiköhän se jää niiden päätettäväksi, joiden kanssa teen kauppoja. Jos et halua kanssani tehdä kauppoja, sille en voi mitään. Silloin et voi tietää, kusetanko vai en. Paha mennä sanomaan ilman kokemusta.
Ja tärkeintä on se, että on itselle rehellinen ja toimittaa hyvin kaupat.
Vierailija:
miksi sinä tai läheinen ystäväsi/siskosi ette myyneet brioja sillä 145 eurolla?? siitähän oli vain muutama euro hintavaraukseen??
briothan on nyt pikahuutona!onko tarkoitus tosiaan " tienata" myymällä uutta kamaa?
montako tunnusta sinulla rehellisesti kerrottuna on?
Vaikea sanoa, jos joku ei myy, jollei hintavaraus ylity. Kukin taaplaa tyylillään.
Rehellisesti kerrottuna omaan tasan yhden tunnuksen. Omaan kiireisen elämän, en jaksaisi kikkailla muilla tunnuksilla, yhden lisäksi.
päättelen siitä että kuten itsekin sanoit, olet tämän ketjun alussa ilmitullut kauppias...ja toisen ilmitulleen erittäin hyvä ystävä!
1+1=2 eli abc-vaunujen myyjä ja brio-vaunujen myyjä ovat siskoksia ainakin abc-vaunukauppiaan mukaan. ovat kuvanneet samalla digi-kameralla jne...
eli voisitko vastata kysymyksiini. jos et ole brioja myymässä vaan siskosi niin kysäisepäs siltä että miksi myy nyt pikahuutona vaikka olisi saanut hyvän hinnan jo aiemmin?
ja ne muut kysymykset... kiitos.
Lisäksi sama myyjä myy tunnuksella justukki,ostaa halvalla esim rattaita ja laittaa kalliimmalla myyntiin. Ilmoituksessa on kyllä mainittu että voi tutustua tuotteeseen vaunulan sivuilla,mutta ehkä vielä rehellisempää olisi mainita suoraan että myy kyseisen yrityksen piikkiin tuotteita.
..." siskokset" nicoliina ja lenono ovat kumpikin sitten hassusti ostaneet uudet rattaat ja kummankaan lapsi ei sitten olekaan yhtäkkiä tarvinnut niitä... no, sellaista sattuu! :)
Olkaa nyt niin kilttejä. Mitä siinä menettää?? Saisi vaan enemmän väkeä havaitsemaan tän kusetuksen!! Linkitä vaikka ihan neutraalisti kysymällä mitä mieltä tästä ilmoituksesta? tms. Voisi myös ihmetellä julkisesti miksi sama myyjä laittaa heti rattaat myyntiin, vaikka 5 euroa jäi hintavaraukseen....
Laittakaa nyt, pyydän !!