Onko tällainen Huuto.netin vaunukauppa ihan ok? Minusta ei!!!
Tässä rattaat joita saa Citymarketista nyt hintaan 50 euroa!!!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23346029
Ja tässä " eri" myyjä myy samalla paikkakunnalla Brion vaunuja jotka saa Cittarista hintaan 100 euroa!!!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=23311458
Ei tässä mitään....
Mutta Abc:n rattaiden kuvien seassa onkin yksi toisen myyjän Brion rattaiden kuvista.... Se on aika kumma yhteensattuma!
Ja vielä sekin että molempia rattaita on huutamassa sama ellu68 tuntuu aika oudolta myös?
Olenko vain vähän epäluuloinen, vai haiskahtaako tämä juttu jotenkin??
Kommentit (110)
En edes tiennyt että tollasia saa noin halvalla jostan kaupasta.
ostajan mokahan se on jos maksaa enempi ku kaupoissa!
Onks se sulta jotenki pois?
tiedottaa vaan täällä kohderyhmälle sopivalla palstalla, että kannattaa
hakea uudet suoraan kaupasta, vaikka kauempaakin ajellen.
Luultavasti tulee halvemmaksi, ja veroa kiertävät jobbarit saavat jäädä voitoitta. Ihan siksi vaan!!
Taidat olla vaunujen hamstraaja linjoilla? Nähdään kaupalla....
Mikset uskalla myydä samalla tunnuksella muuten molempia vaunujasi samaan aikaan?
Mehän ei voida tietää henkilöllisyyksiä nimimerkkien takana, mutta korottelulta tuntuu kun yksi ja sama ellu muka huutaa molempia kohteita...
Marraskuun alussa oli tietoa siitä täälläkin.
Hyvä kun joku tiedottaa täällä noin hyvästä tarjouksesta. Noita myyjiä aina löytyy jotka kauppaa mitä vaan euroja haaliakseen keinolla tai toisella. Se on kyl mun mielestä huutonetinkin väärinkäyttöä. eikai tollasta kukaan ihan ok juttuna näe?
Enpä koko suomesta tiedä, Tampereella kaiketi on vielä ABC:tä jäljellä.
T: CM- työntekijä
Kohteen kysymysosioon vaan kysymyksiä ja vinkkejä muille huutajille...
Sama myyjä, kahdella eri nikillä. Täysin sama kuva molemmissa kohteissa. Ilmeisesti itse myös korottaa huutoja kolmannella nikillä. En enää osta tolta jobbarilta mitään!
Laita tuonne ABC rattaiden ilmoitukseen kysymys mistä ovat ostettu ja miksi myydään uusina pois?
Tai jotain muuta vastaavaa. Jos myyjä on rehellinen, tottakai hän asialliseen ostajaehdokkaan kysymykseen vastaa, tottakai.
Haluaisin nähdä tuleeko siihenkään vastausta. Ja ehkä jäis vaunut käsiin meidän ansiosta?
Huutonetissähän ei ole kielletty myymästä yli kaupan hintojen.
Noiden kahden ilmoituksen rakenne on täysin erilainen, sekin kertoo eri myyjistä, sattumalta samalta paikkakunnalta. Toisella myyjällä on digikamera, toinen on joutunut kameran puutteessa kopioimaan kuvan ilmoitukseensa netistä.
Ellu68 lienee Jyväskylän suunnalta itsekin, etsii rattaita läheltä ettei tarvitsisi toisessa hänen huutamassaan kohteessa ei hintavaraus ole edes ylittynyt.
Ap kirjoittaa jotain ABC rattaiden kuvien seassa olevasta kuvasta. Minulle ei ainakaan avaudu kummastakaan kohteesta kuin yksi kuva. ??
ilmoitukset ihan samantyyliset minun mielestä. Minäkin uskon huijaukseen. Lenono=ellu68=nicoliina . Ainakin nämä tunnukset saman henkilön.
Pitääkö tuolla huuto.net ylläpidolle ilmoittaa omilla tunnuksillaan jotenkin julkisesti jos epäilee vilppiä? Sulkeeko ne sitten tunnukset?
Aikamoiset palautemäärät vaan on molemmilla joten kauppaa on tehty. Joten olisko muka tehnyt kahdella (kolmella??) nikillä noin paljon?
Lisäkuvien joukossa on tismalleen sama kotikäytävässä otettu kuva, kun on toisten rattaiden lisäkuvana. Joten sama myyjä. Lisäkuvia ei ole kopiotu mistään netistä. Tullut ISOOOOOOOOO MOKA.
Helposti tulee tuo määrä huutoja täyteen. Itselläni muutamassa vuodessa 600. Sitten vaihdoin nikkiä.
vähän niinkuin työkseen. Itse olen nyt vuoden verran kaupannut ja ostanut lasten vaatteita ja kauppoja on jo 200 suunnilleen. ja kaikki rehellisiä, yhdellä nimimerkillä ;)
Yllätävän samanlaisella ilmoituksella Brio flexit myynnissä.
Jos olisi oikeasti huuto.netissä menossa kaupaksi, tuskin möisi tuolla 150 euron hintaaan. Jälleen yksi pikku vihje vilppikauppoihin!
Tästähän tulee jännää! Parempaa tosi-tv:tä kuin mikään BB.
Niin ellu68 on tuossa aikaisemmin korotellut huutoja sadetakkikaupoista, kauppiaan sijaintina 014 eli mikäpä muukaan kuin Jyväskylä.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=21283192
sama Päivihän se siellä myy Brioa, myydään vaunuja palstalla. Samalla tekstillä:" Lapsi mukavasti katsoo maailmaa!"
oletko kenties itse rudius?