Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalinen ongelma päiväkirjasta

Vierailija
06.01.2012 |

Minua on alkanut häiritsemään eräs juttu. Olen vuosia seurannut erästä päiväkirjaa. Naureskellut kun nainen siinä haukkuu exänsä ja miehen exän ja miehen äidin ja miehen siskon ja miehen äidin uuden miehen. Kertoo avoimesti, miten yrittävät keplotella miehen lasten elatusmaksuissa. Kertoo avoimesti miehen tytärten ongelmista ja miehen tytön viiltelyistä.

Tiedän tarkalleen heidän nussimiset ja ehkäisyt ja vasektomiat ja muut intiimit seikat.

Tiedän tarkalleen, kuka hänen työpaikassaan on kusipää ja limainen niljake ja kuinka pomoa nuolekellaan. Ja tiedän tarkalleen kaiken koulutustilaisuuksien tynnyrikylvyistä ja sessioista.

Asia olisi sinänsä ollut ihan hauskaa viihdettä. Mutta nyt tuli eteen tilanne, että tiedänkin nämä ihmiset ja asia ei enää olekaan vain jotain tuntemattomien ihmisten elämän seuraamista.

Pitäisikö miehelle kertoa, että hänen vaimonsa on selittänyt heidän sauna-suihku-nussimisista lähtien miehen ex-vaimon asiat ja vanhimman tyttären viiltelyt (tyttö on helposti tunnistettavissa).

Vai annako olla ja luen edelleen päiväkirjaa kuin jotain viihderomaania.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka on hyvin tiedossa, mikä se on. Iso firma ja miesvaltainen. Vuosien varrella sieltä on haukuttu työkaverit limaisiksi vanhoiksi äijiksi. Yksi pomo on haukuttu. Lisäksi on tosiaan kerrottu, kuinka yhdessä on vietetty mukakoulutuksissa tynnyrikylpyiltoja. Miesten vaimot ei varmaan ole tienneet, että tämä typy on siellä matkassa miesporukassa.

Tosiaan mies on hyvin tunnistettavissa myös ja löytyy netistä kuvien kera ja työpaikat ja kaikki. Ei jää epäselväksi, kuka hänen entinen vaimonsa on ja kuka on se vanhin tyttö ja kuka on siis tämän miehen äiti ja sisko, joita on myös haukuttu melkolailla tässä päiväkirjassa.

Vain naisen omat vanhemmat ovat hyviä ja hänen sisaruksensa ja hänen ystävät ja hänen oma poikansa edellisestä liitosta.

En ihan oikeasti tiedä, mitä tekisin.

Vierailija
2/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sita, etta olen jo niin kauan seurannut kyseista blogia. Havettaisi tosi paljon. Blogin sisaltokin vahan mietityttaa, etta miksi se on sinua kiinnostanut niin paljon, etta olet vuosia jaksanut seurata kyseisenlaisia kaanteita. Ihan ihmetyttaa. Mutta makuja ja mieltymyksia on tietysti niin monenlaisia. On kuin huonosta saippuasarjasta. Osoittaa tyylitajun puutetta pitaa netissa tuollaista blogia.

Luen muuten itse mieluummin venalaisia klassikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja/tai sitten laita blogin pitäjälle anonyymi kommentti ja kerro, että kannattaisi poistaa blogista erinäisiä asioita - ja laita kommenttiin blogin pitäjän nimikirjaimet niin tajuaa, että joku tosiaan on tunnistanut.

Et voi jättää asiaa tuohon, pakko sinun on toimia..

Vierailija
4/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siihen on jäänyt koukkuun.

Oikeasti sitä tuli luettua samoin kuin muitakin pienten lasten päiväkirjoja ihan kiinnostuksen vuoksi. Sitten kun huomasi, että kyse onkin sellaisista ihmisistä, että heidät tietää ja tietää työpaikat yms. tilanne on muuttunut ja olen lukenut sitä huolissani.

Ehkä parempi jos panisin pääni pensaaseen ja en sekaantuisi asiaan. Ehkä minä olen ainoa, joka tiedän, missä nainen on töissä ja missä mies ja keitä he ovat. Toivottavasti niin. Nimittäin niitä miehen sukulaisia ja tyttöjä käy sääliksi kun heidän elämä on ruodittu niin tarkkaan netissä.

Siis sita, etta olen jo niin kauan seurannut kyseista blogia. Havettaisi tosi paljon. Blogin sisaltokin vahan mietityttaa, etta miksi se on sinua kiinnostanut niin paljon, etta olet vuosia jaksanut seurata kyseisenlaisia kaanteita. Ihan ihmetyttaa. Mutta makuja ja mieltymyksia on tietysti niin monenlaisia. On kuin huonosta saippuasarjasta. Osoittaa tyylitajun puutetta pitaa netissa tuollaista blogia. Luen muuten itse mieluummin venalaisia klassikoita.

Vierailija
5/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex-vaimo kiusaa miestä ja tämän tyttäriä. Tekee sen tahallaan. Sinä seuraat vierestä ja hiljaa hyväksyt asian. Se tekee sinusta myös osallisen kiusaamiseen.

Lähetä vaikka anonyyminä miehelle blogin osoite ja viesti että tiesitkö että ex-vaimosi kirjoittaa sinusta ja lapsistasi näin yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti.

Mietihän itse, jos sinusta ja perheestäsi joku kirjoittaisi arkaluonteisia asioita nettiin tietämättäsi, suuttuisitko sille ihmiselle joka kertoisi törmänneensä tällaiseen ja huolestuneensa että oletko tietoinen kirjoituksista. Minä en ainakaan suuttuisi vaan olisin kiitollinen että sain tietää ja tilaisuuden korjata asia.

Vierailija
6/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen muuten itse mieluummin venalaisia klassikoita.

ja lisäksi kohtuullisessa määrin av-palstaa.

Vierailija
7/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex-vaimo kiusaa miestä ja tämän tyttäriä. Tekee sen tahallaan. Sinä seuraat vierestä ja hiljaa hyväksyt asian. Se tekee sinusta myös osallisen kiusaamiseen.

Lähetä vaikka anonyyminä miehelle blogin osoite ja viesti että tiesitkö että ex-vaimosi kirjoittaa sinusta ja lapsistasi näin yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti.

Mietihän itse, jos sinusta ja perheestäsi joku kirjoittaisi arkaluonteisia asioita nettiin tietämättäsi, suuttuisitko sille ihmiselle joka kertoisi törmänneensä tällaiseen ja huolestuneensa että oletko tietoinen kirjoituksista. Minä en ainakaan suuttuisi vaan olisin kiitollinen että sain tietää ja tilaisuuden korjata asia.

Vierailija
8/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille HETI tuo kyseinen blogi! mua ainakin kiinostaa tuollainen blogi

Vierailija
9/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex-vaimo kiusaa miestä ja tämän tyttäriä. Tekee sen tahallaan. Sinä seuraat vierestä ja hiljaa hyväksyt asian. Se tekee sinusta myös osallisen kiusaamiseen. Lähetä vaikka anonyyminä miehelle blogin osoite ja viesti että tiesitkö että ex-vaimosi kirjoittaa sinusta ja lapsistasi näin yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti. Mietihän itse, jos sinusta ja perheestäsi joku kirjoittaisi arkaluonteisia asioita nettiin tietämättäsi, suuttuisitko sille ihmiselle joka kertoisi törmänneensä tällaiseen ja huolestuneensa että oletko tietoinen kirjoituksista. Minä en ainakaan suuttuisi vaan olisin kiitollinen että sain tietää ja tilaisuuden korjata asia.

Vierailija
10/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka mies keskustelee tytön kanssa tytön äidin seksiäänistä (eli ex-vaimonsa seksielämästä kyselee heidän yhteiseltä 11v tytöltä), mikä on kaikista suunnattoman hauskaa ja hellyttävää.

Voi itku

Vierailija
11/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat työpöydälle kirjekuoren jossa on blogin osoite. Et nimeäsi tai mitään muutakaan josta sinut tunnistaa.

Vierailija
12/17 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat työpöydälle kirjekuoren jossa on blogin osoite. Et nimeäsi tai mitään muutakaan josta sinut tunnistaa.

Vierailija
13/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ilmennyt jo silloin kun aloit lukea toisen päiväkirjaa.

Vierailija
14/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ilmennyt jo silloin kun aloit lukea toisen päiväkirjaa.

Miksi sitä ei saisi lukea?

Vierailija
15/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisit varmaan tietää asiasta, jotta voit saada suljetuksi kyseiset sivut.

Vierailija
16/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kommentoit anonyymisti? Kerrot, että ihmiset ovat tunnistettavissa ja pyydät häntä poistamaan osan merkinnöistään?

Vierailija
17/17 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin näin kuten edellinen, eli kommentoi sivuille, että henkilöt ovat tunnistettavissa ja pyydä poistamaan tunnistettavat tekstit/sulkemaan blogi kokonaan. Jos ei tehoa niin kerro miehelle. En ainakaan minä haluaisi, että meidän perheen tietoja olisi jossain yleisessä päiväkirjassa ja varsinkin kun ne on tunnistettavissa. Törkeää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi