Olen pettäyt miestäni n. 50 partnerin kanssa. Kysykää; kivittäkää.
Kommentit (17)
Eronnut, miksi enää edes olet naimisissa? Onhan tuo todella törkeästi tehty puolisolle. En tuomitse sinua, mutta anna miehellesikin vapaus löytää joku toinen joka arvostaisi ihan vaan häntä.
Mulla oma mies työmatkalla vielä 2viikkoo,
vanha naapurin mies 67v pyys asken pihalla mua selänpesiäks saunaan ja istuu iltaa on siis leski ja asuu yksin ok talossa.
Sillä oli joku kaverinsaki siellä joku aika vatsakas vanhempi mies, oon varmaa sekoomas ku ees aattelen et menisin sinne ne on vanhempii ku oma faija ite oon 28v.
Muuten olet todella suuressa riskiryhmässä saada kohdunkaulansyövän :(
Miksi ihmeessä haluat "suojella" ap:ta??Joka tapauksessa jos ap ei ole tajunnut käyttää edes kondomia, täytyy olla kyseessä todella täysi idiootti...Miten joku voi harrastaa seksiä noin monen miehen kanssa käyttämättä kondomia??Minkälainen ihminen suostuu seksiin tuollaisessa tilanteessa ilman kondomia??Harvinaisen moni...En voi käsittää...
Ja tuosta kohdunkaulasta sulle, joka yritit "suojella" tai "pitää huolta" ap:sta: Onko kohdunkaulansyöpä sinusta mitä ap:n käyttäytiminen voi aiheuttaa??Oletko tosiaan noin tyhmä??Onko kukaan koskaan kertonut sinulle sukupuolitaudeista??
Jos et jää kiinni ja pidät huolen ettei miehesi saa tauteja, en näe tuossa kauheasti ongelmaa. Pari vuotta sitten olisin ehkä moralisoinut ja haukkunut, mutta nyt olen itse sellaisessa tilanteessa jossa miehen tekee aniharvoin mieli seksiä ja silloin se kestää minuutin. Mies laukeaa ja that's it. Viimeksi en edes ehtinyt kostumaan kunnolla, olin ihan kylmä henkisestikin. Mies ähki hetken, laukesi ja lysähti päälleni. Kävin pesulla ja tulin nukkumaan, mies tähän hymyillen: "ihanaa, ettei sua haittaa kun mä laukean näin nopeasti.." Sain tosissani huulta purra, ettei olisi tullut riita. Tätäkö se nyt sitten on koko loppuelämän ajan? Minuutin jyystämisiä, paskaa seksiä ja intohimo nollassa? Perhepuoli toimii kivasti ja on paljon hellyyttä jne. toissijaista.
Voisitko ajatella harrastavasi ryhmäseksiä miehesi ja rakastajasi kanssa?
Onnea valitsemallasi tiellä, toiv miehesi saa tietää ja toimii vastaavasti sinulle.
Muuten olet todella suuressa riskiryhmässä saada kohdunkaulansyövän :(
Ehkä noin kerran kuukaudessa. Se ei riitä minulle, mutta kun ei tee mieli! Liika tuttuus inhottaa jne.
Voisin harrastaa ihan hyvin ryhmäseksiä, mutta mies ei suostuisi siihen.
niin. Lasten kasvatukseen ja jakamaan vanhemmuutta.
nämä partnerit? Ja onko ollut kyse yhden yön suhteista vai oletko myös ihastunut joihinkin? Ja mikä on syy tähän? Itsetunto-ongelmat vai mikä?
Saat ihan itse tuskissas kivittää itses.
tiedostan riskin. Kumi on ollut satunnaisten kanssa, vakirakastajien kanssa taas ei.
Taidatte olla kuin sisko ja veli?
kenet mistäkin. Töiden parista, työmatkoilta, baarista. Osa yhden yön suhteita, niitä en enää nykyään harrasta niinkään, vaan vakirakastajia. Olen ihastunut tämän historian aikana neljään aika kovastikin. Yhteen jopa rakastunut. Mutta perhettä en ole halunnut rikkoa.
Syy ei ole itsetunnossa vaan siinä, että minä yksinkertaisesti rakastan seksiä, rakastan miehiä, rakastan valloituksia. Paras hetki elämässä on se että minua nussitaan. Suoraan sanoen. :)
Vaikka aavistaakin. Muutamista tietää. Olen katsonut parhaaksi, että pidän seikkailuni salassa koska ne kuitenkin jollain tasolla toista satuttavat. Toisaalta mies on ymmärtänyt mikä olen, syvällisellä tasolla hän tajuaa ettei tämä mitä meillä on, riittäisi mitenkään kaltaiselleni naiselle.
Hänellä ei itsellään sanojensa mukaan ole tarvetta seikkailuihin. Mitkä toki hänellekin soisin.
kysyin tuota itsetuntoasiaa ihan hyvällä. Olen itse harrastanut myös aika monia irtosuhteita ja tullut siihen tulokseen, että kaikki mitä saan on tuo valoittamisen tuoma tyydytys ja todennut, että kyse taitaa pohjimmiltaan olla kuitenkin huonossa itsetunnossa. Ja tätä ikävä kyllä luulen olevan sinunkin valloitushalusi takana...
en allekirjoita tuota. Vaan mun mielestä seksi on siinä parasta.
Nyt saunaan; tulen vielä katsomaan onko jollakin ollut kysyttävää.