Kuinka monet ovat menneet lapsensa kouluun seuraamaan
koulupäivää? Juuri viime vanhempainillassa opettaja muistutti ja toivotti tervetulleeksi vanhempia seuraamaan koulunkäyntiä. On kuulemma sallittua jopa suotavaa että vanhemmat joskus kävisivät siellä.
Tekisi kyllä mieli..Mutta mithän mieltä meidän kolmonen asiasta olisi ;))
Kommentit (8)
avoimien ovien päivänä, ja olin ainoa vanhempi...
En toki koko päivää notkunut, mutta tunnin sain sovitettua töitteni väliin ja pääsin poikkeamaan. Ei siellä muutenkaan ollut vanhemmista ruuhkaa, muiden luokkien osalta.
joiden muksu on ihan paras ja menevät opettajaa tai luokkaa jotenkin kritisoimaan sinne?
Tosin meillä ei ole ope tuollaista edes puhunut.
lapset vaihtoivat koulua ja samalla koulunkäyntikieltä, olin parin ensimmäisen viikon aikana siellä useampana päivänä. Opettajat suhtautuivat todella positiivisesti ja lapsillakaan ei tuntunut olevan mitään sitä vastaan. Tästä on jo vuosia ja olen sen jälkeen käynyt satunnaisesti koululla silloin tällöin.
En puuttunut opetukseen ja minusta on kummallista että vanhammat eivät ole enempää kiinnostuneita lastensa koulunkäynistä. Olen töissä käyvä äiti enkä notku koululla yhtenään, kun on ollut asiaa olen ollut yhteydessä ja toisinpäin.
Olisiko tähän positiiviseen suhtautumiseen syynä että emme asu Suomessa, mielestäni olisi ihmeellistä jos en tietäisi missä, miten ja kenen kanssa lapseni viettävät koulupäivät.
Onko muka totta, että tuosta vain voi tunkea luokkaan ja ilmoittaa olevansa siellä koko päivän? Vai johtuuko tämä oikeus siitä, että oppilaat ovat alaikäisiä? Olen jotenkin elänyt käsityksessä, että ei olisi kovinkaan suotavaa tai sallittua mennä sinne tuijottelemaan. Niin ja minulla ei ole lapsia kun joku kuitenkin alkaa nillittää.
toimintaa joten kyllä saa mennä seuraamaanihan tuosta vain.
Onko muka totta, että tuosta vain voi tunkea luokkaan ja ilmoittaa olevansa siellä koko päivän? Vai johtuuko tämä oikeus siitä, että oppilaat ovat alaikäisiä? Olen jotenkin elänyt käsityksessä, että ei olisi kovinkaan suotavaa tai sallittua mennä sinne tuijottelemaan. Niin ja minulla ei ole lapsia kun joku kuitenkin alkaa nillittää.
jotenkin top secret tehtävissä tai suljetulla osastolla?
Jos ei se häiritse opettajaa, niin oppilaita ainakin.